Gelukkig niet nee. En ik zie er echt veel anders uit dan de meeste zullen verwachten. Maar dat is ook in jullie geval.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
daar kan ik niet over oordelen want ik weet niet hoe je eruit zietmaar alvast goed dat je niet zo'n dik, bebrild, japans meisje bent die heel de dag WOW speelt ofzo
Oordeel geven op basis van de games die ze spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:47 schreef bjorentje het volgende:
In de week nog een reportage gezien over gamende girls, die zagen er ook niet mis uit ze, alleen speelde ze counter strike
Ben ik samen met Michas nou de enige die weet hoe je eruit ziet?!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. En ik zie er echt veel anders uit dan de meeste zullen verwachten. Maar dat is ook in jullie geval.
Man geef ik toch helemaal geen oordeel over die meisjes, ik zeg gewoon dat ze een klote spel aant spelen waren -_-quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Oordeel geven op basis van de games die ze spelen
Op basis van genre (mmorpg) kun je nog wel beetje conclusie trekken vind ik, maar dit
I think so!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben ik samen met Michas nou de enige die weet hoe je eruit ziet?!
Arme ventjesquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I think so!hebben ze zomaar mijn foto gemist.
Ik denk het wel ja...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben ik samen met Michas nou de enige die weet hoe je eruit ziet?!
Vies kauwgomknauwend wijf.quote:
Wat is dat een achterlijke @#!$@!#!@# snol. Die zou ik real life wel ff met een tomahawk willen neer gooien.quote:
Ik kijk normaal nooit in fobo's van jullie omdat ik niet verwacht dat jullie er foto's in hebben staan maar die foto van jou en je hond.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dat een achterlijke @#!$@!#!@# snol. Die zou ik real life wel ff met een tomahawk willen neer gooien.
ik heb er een foto instaanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk normaal nooit in fobo's van jullie omdat ik niet verwacht dat jullie er foto's in hebben staan maar die foto van jou en je hond.
Jou had ik al helemaal anders verwacht.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik bedoel uiteraard mijn gebande account:
Fotoboek van User
Aan mijn verwachtingen iig wel Henkiequote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb er een foto instaankijk maar eens of ik aan je verwachtingen voldoe
!
mee slapen, allessssquote:
hmmneequote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Kutkabouter was ook op die launch
ff doorscrollen naar 1:38
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |