Word jij zo af en toe niet moe van jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef xenobinol het volgende:
Scheefkopers![]()
De markt gaat er door kapot
Iemand moet het onrecht in de wereld ter discussie stellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef antfukker het volgende:
[..]
Word jij zo af en toe niet moe van jezelf?
Ah. Dus niet uit een geloofwaardige bron.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef xenobinol het volgende:
Psssst... gerucht op site van zeepbel.... de EU gaat de HRA in 2012 slopen...
Aaah.... de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah. Dus niet uit een geloofwaardige bron.
Het zal me allemaal worst zijn.quote:
Ze hebben het geld te hard nodig voor Afghanistanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef xenobinol het volgende:
Welnee... onze jongens kunnen prima lopen op tweedehands schoenen en in Kerkrade schijnen nog genoeg wapens op voorraad te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:44 schreef michaelmoore het volgende:
Ze hebben het geld te hard nodig voor Afghanistan
Laat het me weten als je boos begint te worden, dan onderhandelen we wel over de voorwaarden voor je bail-outquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het zal me allemaal worst zijn.
* Bijvlagenzinvol notitie maakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef xenobinol het volgende:
Laat het me weten als je boos begint te worden, dan onderhandelen we wel over de voorwaarden voor je bail-out
Dan doe ik je een bod dat je wel zult moeten accepteren![]()
quote:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze hebben het geld te hard nodig voor Afghanistan
Reden nummer zoveel dan om de EUquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik ben nooit een voorstander geweest van de EU maar hier hebben ze wel degelijk een goed punt. De HRA is onwenselijke subsidie aan kopers.... als subsidie aan huurders 'vies' is dan is subsidie aan kopers gewoon ronduit smerigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Reden nummer zoveel dan om de EUte zeggen.
Grieken en Spanjaarden kunnen overigens wel goed slopen
Ik vat hem niet? Heb je MM bang gemaakt of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Sjabba het volgende:
Je dacht na 3 dagen durf ik het wel weer?
Dat begrijp ik niet, leg eens uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De HRA is onwenselijke subsidie aan kopers.
Oke... het is een onwenselijke subsidie aan de banken.... uiteraard wel eentje die met toestemming van de kopers wordt verleend. Kopers leven in een fantasiewereld waar het kennelijk zonder consequenties blijft om geld door de sluizen naar de banken.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, leg eens uit?
Ach, ik kocht een huis waarvan ik de lasten makkelijk kon betalen. Niks scheef aan, gewoon verstandig. Dat huis was nieuwbouw en ik was laat met inschrijven, dus een ander had eerder kunnen zijn... Maar goed succes met je huurhut.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef xenobinol het volgende:
Scheefkopers![]()
De markt gaat er door kapot
Doet jouw verhuurder ook. Alleen betaal jij hem daar riant voor terwijl je dat zelf ook zou kunnen. Dus jij hebt niet alleen meer geld dan ik, je bent ook nog eens luier dan ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef xenobinol het volgende:
Kopers leven in een fantasiewereld waar het kennelijk zonder consequenties blijft om geld door de sluizen naar de banken.....
Haha nee hoor, we snappen prima wat er gebeurt, is niets fantasie aan. Vanuit onze positie is het nu eenmaal enorm vermakelijk dat jij een deel van onze hypotheek betaald. Dat realiseren we ons elke dag en daarom zijn we wat vrolijker dan jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef xenobinol het volgende:
Kopers leven in een fantasiewereld waar het kennelijk zonder consequenties blijft om geld door de sluizen naar de banken.....
Ze kunnen niet eens lezen bij het fd, best triest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Nederland verliest toppositie landen met laag schuldenrisico
http://www.fd.nl/artikel/(...)-laag-schuldenrisico
Een vrije val, wat verrassend![]()
Een overbevolkt land met een veel te grote bancaire sector en veel te hoge hypotheekschulden. Wie steekt het lontje aan?
van het lachen ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gewoon moet gaan huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |