abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92717415
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef LadyS het volgende:
Nee :@

Dit plaatje heb ik hier gevonden, dus je kan ze daar natuurlijk wel bestellen.. Maar ik kan me zo 1-2-3 niet een "echte" winkel herinneren waar ik ze gezien heb
aawh bedankt, via internet bestellen kan altijd.
:*
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_92722731
Leuk LadyS!

Die 3d blokjes zelf hebben ze wel bij Action.
Ik moet nu dus nog geschikte foto's voor bij het boekje uitzoeken. Lastig kiezen, wil het wel in een thema hebben.
Ik heb ondertussen een flinke voorraad stickers, chipboard, lintjes en papier. En verschillende soorten lijm en dubbelzijdige tape.
Waarvan ook veel gekregen. Ik heb een kastje tot mijn beschikking. Maar kom er weinig aan toe helaas. 's Avonds ben ik vaak te moe en het licht is dan slecht. Overdag zou het kunnen als de kleinste slaapt. Alleen wil hij dat niet meer altijd.
Daarom is decopatch zo handig. Weinig nodig, kun je het zo weer wegleggen. Met scrappen heb je toch vaak veel spul nodig.

@Lady waarmee plak je alles vast? Zoals chipboard, lintjes en bloemen?
pi_92723211
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef LadyS het volgende:
En zo'n bende wordt het als ik ga scrappen :') Overal linten, bloemtjes, knipseltjes... :X

[ afbeelding ]
Haha hoe herkenbaar, je hebt gewoon altijd ruimte tekort als je gaat scrappen :D

Maar mooi geworden :Y Vooral bladzijde nummer 2, zo'n zachte roze pagina O+
Is poppedijn trouwens niet met ei ('poppedein')? ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92723314
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maandag heb ik op mijn knutselclubje dit scrapboekje gemaakt.
Foto's moeten er nog in.
Jammer dat je de kleuren niet heel duidelijk kunt zien, ze zijn mooier en feller soms.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi geworden Ingrid, vooral de voorkant vind ik erg mooi :)
pi_92725071
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef _Ingrid_ het volgende:

@Lady waarmee plak je alles vast? Zoals chipboard, lintjes en bloemen?
Ik heb dubbelzijdig plakband, glue dots, een lijmstift, gewone lijm, splitpennen en dat was het wel zo'n beetje :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Haha hoe herkenbaar, je hebt gewoon altijd ruimte tekort als je gaat scrappen :D

Maar mooi geworden :Y Vooral bladzijde nummer 2, zo'n zachte roze pagina O+
Is poppedijn trouwens niet met ei ('poppedein')? ;)
Ik was op internet op zoek naar een gedichtje over slapen en deze was ik tegengekomen, geschreven met een "IJ", maar eigenlijk weet ik het ook niet zeker :@
  maandag 14 februari 2011 @ 17:25:08 #81
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_92776275
LadyS :W Leuk dat je ook mee post hier!
Leuke Lay-outs heb je gemaakt. Die roze is inderdaad heel lief.
En bij mij is het ook altijd zo'n bende als ik ga scrappen. Ik droom van een eigen scrapkamer ooit.

Ingrid, voor de wat zwaardere dingen die echt niet meer los mogen kan je ook nog Tacky Glue gebruiken. Zeer sterk en het laat, als het eenmaal droog is, echt niet meer los.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_92781623
Toevallig heb ik daar een mini van Jambo. Uittesten dus.
Waarmee lijm jij de foto's?
Ik heb een scrap canvas ooit gemaakt, maar laat nu ineens los.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:09:20 #83
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_92798675
Ik heb het papier en de bloemen e.d. met tacky glue op mijn canvas gelijmd. Die zitten ook echt nog muurvast. Dit moet je alleen niet voor de foto's gebruiken, want dat wordt niet mooi. Dat ga je er doorheen zien. Mijn foto's had ik met fotolijm geplakt, maar dit begint bij mij nu ook los te laten.
Ik denk dat je daarvoor het beste dubbelzijdige fototape kan gebruiken, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan me voorstellen dat dat na verloop van tijd ook los gaat laten. Ik lijm mijn loszittende foto's gewoon weer opnieuw vast.

In een scrapbook zelf heb je er denk ik minder snel last van dat je foto's gaan loslaten. Dat heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt.

Verder heb ik ook nog glue-dots. Die zijn handig bij knopen bijvoorbeeld. En een lijmpennetje om de letters vast te plakken. En voor lint wil ik ook nog weleens dubbelzijdig tape gebruiken, al gebruik ik daar de laatste tijd toch ook vaker een klein beetje tacky glue voor. Maar dan moet je het wel in 1x goed plakken, want eenmaal vast is ook echt vast.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_92816273
Ik ga hem straks maar weer vastplakken.
Ik zat eens te kijken en kwam tot de ontdekking dat ik veel lijmsoorten heb verzameld.
Namelijk: 3 verschillende mini tacky glue, boekbindlijm, grijze pritt, podgy glue, pattex alleslijm, nog een alleslijm, glue dots, lijmpen en veel dubbelzijdige tape.
pi_93296476
Ik heb weer een leuke lay-out gemaakt, al zeg ik het zelf (H). Alleen ik sta er zelf op, dus ik moet nog even bedenken of ik die foto erop zet :$

Wat zijn glue stacks eigenlijk?
pi_93299108
Kom maar op met de foto! Desnoods blur je je gezicht een beetje!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:44:52 #88
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93328996
Hij is zeker leuk LadyS. Lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
pi_93345605
Papier hoort allemaal bij elkaar, was een pakketje met papier en stickers. In de aanbieding bij Pipoos 8-)
pi_93363809
Leuk! Lekker vrolijk!
  zondag 27 februari 2011 @ 16:55:56 #91
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93397396
Ik heb er vandaag ook weer twee gemaakt.

De eerste is (voor mijn doen) redelijk simpel:

En een wat drukkere. Over deze ben ik niet helemaal tevreden. Die glitterswirls en vlinder had ik niet moeten gebruiken. Maar ja, het zat al vast met Tacky Glue en dan krijg je het echt niet meer los zonder de boel te beschadigen.
pi_93398499
Je gaat me toch niet vertellen dat dat jouw zoon is? :o De eerste 2e-streepjes-baby? :o

Wat een leuke layouts. Allebei. Simpel kan ook leuk zijn. En die glitterdingen kunnen best, hoor. Al snap ik wel wat je punt is, maar het misstaat zeker niet hoor!
  zondag 27 februari 2011 @ 17:34:26 #93
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93399130
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:19 schreef LadyS het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat jouw zoon is? :o De eerste 2e-streepjes-baby? :o

:Y *) O+
Let niet op zijn haar trouwens. Hij had bij zijn vader gelogeerd en die leverde hem met z'n out of bed look zo af bij m'n moeder. :o Normaal heeft ie gewoon stekels. Maar dat is 1 van de weinige foto's waar ze allebei leuk op staan.
pi_93401855
OMG, wat gaat het dan snel... :o. Hoewel.. Amber is ook al 6,5, en jij was nog eerder :o. Melvin is denk ik, 7,5 ofzo? ben te lui om het op zoeken in OUD :@
pi_93402129
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Jambo het volgende:
Ik heb er vandaag ook weer twee gemaakt.

De eerste is (voor mijn doen) redelijk simpel:
[ afbeelding ]

En een wat drukkere. Over deze ben ik niet helemaal tevreden. Die glitterswirls en vlinder had ik niet moeten gebruiken. Maar ja, het zat al vast met Tacky Glue en dan krijg je het echt niet meer los zonder de boel te beschadigen.
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide erg mooi :Y , maar die eerste... met die strakke banen en de bloem, het lijkt wel of het uit een boek komt, heel mooi O+
  zondag 27 februari 2011 @ 19:03:31 #96
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93402913
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef LadyS het volgende:
OMG, wat gaat het dan snel... :o. Hoewel.. Amber is ook al 6,5, en jij was nog eerder :o. Melvin is denk ik, 7,5 ofzo? ben te lui om het op zoeken in OUD :@

Check mijn banner. ;) Volgende maand wordt Melvin 7.
Ik ben wel benieuwd naar jouw meiden. Volgens mij herken ik die ook niet meer.
Ik heb nog een foto van Melvin en Amber als baby in Ballorig.

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind ze beide erg mooi :Y , maar die eerste... met die strakke banen en de bloem, het lijkt wel of het uit een boek komt, heel mooi O+
Dank je wel. Ik vind die eerste ook erg mooi hoor. Ik hou ervan om verschillende stijlen uit te proberen.
pi_93403997
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:22 schreef LadyS het volgende:
Gelukt!

[ afbeelding ]
Mooi LadyS, ik vind de ruitjes en stipjes erg leuk. En ook met het frisse blauw erbij ^O^
pi_93446620
Leuke dingen komen er voorbij! Ik wilde even zeggen dat er in de folder van het kruidvat ook leuke scrapbookspulletjes staan, bladzijde 46 en 47. Plakdiamantjes, lintjes, letters, maar ook de 3d-blokjes waar laatst over gesproken werd.

Ik heb ook wat stickers gekocht. Nog een starterspakketje erbij en dan ga ik binnenkort ook een scapbook proberen te maken als ik 'ns goed de tijd heb :').
pi_93478769
Ik ga vanmiddag ook al naar de Kruidvat *O*. alsof ik nog niet genoeg heb :P

Volgende scrapproject wordt van ons nieuwe poezebeest, die we vorige week hebben opgehaald:

Offtopic :@:
Jambo, klik hier voor Amber en hier voor Iris
pi_93508314
Ha, een scrapbooktopic! Zal mijn vrouw er even op wijzen. Zij is er al jaren mee bezig (heeft o.a. ons trouwalbums gemaakt met scrapbooken).

Ze heeft een halve scrapbookzolder en beneden inmiddels ook een kast, spul komt uit de scrapbookwinkel in Heesch (Brabant) en uit scrapboekwinkels uit de buurt. We bestellen ook weleens uit Amerika en Frankrijk scrapboekspullen.

Weet iemand trouwens nog een goedkoop adresje voor een berg letters (stickers)? Die zijn bijna op en meestal zijn ze een paar euro per vel, maar soms zijn er weleens aanbiedingen op vreemde plekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')