aawh bedankt, via internet bestellen kan altijd.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef LadyS het volgende:
Nee
Dit plaatje heb ik hier gevonden, dus je kan ze daar natuurlijk wel bestellen.. Maar ik kan me zo 1-2-3 niet een "echte" winkel herinneren waar ik ze gezien heb
Haha hoe herkenbaar, je hebt gewoon altijd ruimte tekort als je gaat scrappenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef LadyS het volgende:
En zo'n bende wordt het als ik ga scrappenOveral linten, bloemtjes, knipseltjes...
[ afbeelding ]
Mooi geworden Ingrid, vooral de voorkant vind ik erg mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maandag heb ik op mijn knutselclubje dit scrapboekje gemaakt.
Foto's moeten er nog in.
Jammer dat je de kleuren niet heel duidelijk kunt zien, ze zijn mooier en feller soms.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dubbelzijdig plakband, glue dots, een lijmstift, gewone lijm, splitpennen en dat was het wel zo'n beetjequote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
@Lady waarmee plak je alles vast? Zoals chipboard, lintjes en bloemen?
Ik was op internet op zoek naar een gedichtje over slapen en deze was ik tegengekomen, geschreven met een "IJ", maar eigenlijk weet ik het ook niet zekerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha hoe herkenbaar, je hebt gewoon altijd ruimte tekort als je gaat scrappen
Maar mooi gewordenVooral bladzijde nummer 2, zo'n zachte roze pagina
Is poppedijn trouwens niet met ei ('poppedein')?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:19 schreef LadyS het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat jouw zoon is?De eerste 2e-streepjes-baby?
Ik vind ze beide erg mooiquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Jambo het volgende:
Ik heb er vandaag ook weer twee gemaakt.
De eerste is (voor mijn doen) redelijk simpel:
[ afbeelding ]
En een wat drukkere. Over deze ben ik niet helemaal tevreden. Die glitterswirls en vlinder had ik niet moeten gebruiken. Maar ja, het zat al vast met Tacky Glue en dan krijg je het echt niet meer los zonder de boel te beschadigen.
[ afbeelding ]
Check mijn banner.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef LadyS het volgende:
OMG, wat gaat het dan snel.... Hoewel.. Amber is ook al 6,5, en jij was nog eerder
. Melvin is denk ik, 7,5 ofzo? ben te lui om het op zoeken in OUD
Dank je wel. Ik vind die eerste ook erg mooi hoor. Ik hou ervan om verschillende stijlen uit te proberen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi, maar die eerste... met die strakke banen en de bloem, het lijkt wel of het uit een boek komt, heel mooi
Mooi LadyS, ik vind de ruitjes en stipjes erg leuk. En ook met het frisse blauw erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |