Ze steken eerst in een verbindingsroute de grens over (ruim 550km) en daar is er nog 200km special.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat is precies de bedoeling van vandaag?
Om 14:10 gaan de motoren van start volgens het schema. Vertrekken ze dan vanuit San Salvador de Jujuy? Of zijn ze de grens al overgestoken?
Ik zie hier het kaartje wel:
http://www.rallymaniacs.n(...)2011&Itemid=88889070
Maar ik vraag me af waarom het grootste deel groen is, en alleen een klein stukje rood
Dus het groene is de verbindingsroute?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze steken eerst in een verbindingsroute de grens over (ruim 550km) en daar is er nog 200km special.
Klopt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus het groene is de verbindingsroute?
En liason (ofzo) is dus de moeilijke naam daarvoor
En die 11:10 (GMT-3) starttijd op de site, dat zal dan voor de special zijn neem ik aan? Dat we vanaf dan dus weer kunnen gaan livescoren?
Gelukkig, hij is wel binnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Het car-klassement van gisteren is nog steeds niet geüpdated. Of is bijvoorbeeld Tim Coronel echt nog niet binnen?
Duinenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Susi het volgende:
Zitten jullie hier. Heb het vorig jaar helemaal niet gezien, maar kijk het nu weer dagelijks. Het is wachten op de duinen
mij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef jpjedi het volgende:
Lol, Henk Knuiman volgt mij op twitter
Alleen ik post nooit zo veel
Zullen die niet ont-zet-tend duur zijn ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd naar de beelden.. daar mogen ze er zoveel meer van laten zien!
waarschijnlijk net zo veel als gistere de special stage vandaag is veel korter was een lange verbinding door de bergen naar chili vandaar dat de special ook zo laat begintquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
Als ze vandaag NL tijd zo laat beginnen zullen ze wel niet veel te melden hebben vanavond in de uitzending
Het is maar 220 kilometer. Die zijn voor de uitzending vanavond allemaal zonder problemen binnen. De eersten zitten eerder aan het avondeten dan ik vanavondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
Als ze vandaag NL tijd zo laat beginnen zullen ze wel niet veel te melden hebben vanavond in de uitzending
ja, wellicht wel, maar dan nog.. half werk uitzenden vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Zullen die niet ont-zet-tend duur zijn ?
Ik zie het liefst ook veel beelden van truckers die veel te hard langs toeschouwers rijden, auto's nét aan een motorrijder kunnen ontwijken en beelden zoals die van Gordon (eer)gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |