Niet blij mee?quote:
Ja die zegt dat ie jou heeft gedaan?quote:
Klopt, ik vond hem iets engs uitstralen, veel leugens en gehossel, hij wist teveel man. Had m op een gegeven moment BIJNA mn telefoonnummer gegeven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die zegt dat ie jou heeft gedaan?![]()
Die man weet het verschil tussen realiteit en droom niet?
Mee eens. Mijn vakantie duurt nog 18 uurquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef StijnDa het volgende:
Genoeg over school gepraat?![]()
Ik heb vakantie ja.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mee eens. Mijn vakantie duurt nog 18 uur
Nooit doen!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Klopt, ik vond hem iets engs uitstralen, veel leugens en gehossel, hij wist teveel man. Had m op een gegeven moment BIJNA mn telefoonnummer gegeven.
Later Soersieboentoentjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga leren, dit schiet niet op zo
Toedels iedereen![]()
Liefde voor iedereen enzoo....![]()
Doei Goudvis_
Successsssquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga leren, dit schiet niet op zo
Toedels iedereen![]()
Liefde voor iedereen enzoo....![]()
Doei Goudvis_
Ze zijn overal....,quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mensen moeten beschermd worden tegen deze duivelse verschijningen.
Niks mis met ratten hequote:
omfg is dat nu!??quote:
Ik kijk nooit tv meerquote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
omfg is dat nu!??
ik moet wennen aan nieuwe programmering
Sbs 6, dat is er gebeurd... de verloedering van de nationale televisie...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kijk nooit tv meerWat is er gebeurd...
comedy central vanaf 15.00 op het kanaal van TMF!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kijk nooit tv meerWat is er gebeurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |