5 glaasjes water en ééntje met wodka?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
russische roulette is veel leuker met wodka / water
checkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
5 glaasjes water en ééntje met wodka?
Geen last vanquote:Ongeveer tienduizend klanten van Ziggo in de kop van Noord-Holland hebben sinds maandagochtend geen telefoon, internet en tv. Dat komt volgens het kabelbedrijf door vernielingen bij een kabelhuisje in Heerhugowaard.
Volgens een woordvoerder zijn door de vernielingen bij het huisje glasvezelkabels gebroken. Die moeten worden gelast.
In Heerhugowaard en Den Helder zijn de meeste klanten getroffen. Ook het Westfriesgasthuis in Hoorn is telefonisch onbereikbaar door de kapotte kabel.
Was het niet DM of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nu kan ik er dus ook niet opkomen wie destijds die schulden had, waaaaar is Tombo
Ik dacht ineens aan Tombo zelfquote:
Die is ook heerlijk ja, die hebbikquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Maar ik had die rode douche foam gerokenEn die rook geniaal lekker
Het was toch die oom met al die honden?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan Tombo zelf![]()
Echt geen idee meer.
Jaaaaa? Dan gaan ik die proberenquote:
Ik heb al gezocht; het was idd DMquote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was toch die oom met al die honden?
Ze hebben een scrub, vrij grove scrub, zit in een pot en ziet er een beetje uit als basterdsuiker, bruinig. Die ruikt ook zó goddelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaa? Dan gaan ik die proberenNog meer aanraders?
Ja stuk ongeduld, heb ik al gedaan, moet ze even geschikt maken voor vertoningquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Rewimootje?
Zou je een foto kunnen maken?
Ik ben zooooooo benieuwd
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben een scrub, vrij grove scrub, zit in een pot en ziet er een beetje uit als basterdsuiker, bruinig. Die ruikt ook zó goddelijk
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja stuk ongeduld, heb ik al gedaan, moet ze even geschikt maken voor vertoning
Sorry, die heeft z'n handen nog vol aan de mijnequote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn ziel verkoopt ook niet, zelfs de duivel wil 'm niet hebben
quote:
Sjon kom ik ook al aan de straatstenen niet kwijtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn ziel verkoopt ook niet, zelfs de duivel wil 'm niet hebben
Sjon in dat Lowepro tasje vrotten en als society-hellehond slijten aan die ouwe?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Sjon kom ik ook al aan de straatstenen niet kwijt
Rub rub rub vond ik echt een bietje viezig en een tegenvallertquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij ook ervaring met de Rub Rub Rub en de Jumping Juniper?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is een heel oud en flauw grapje maar man en ik blijven maar bij elkaar na 30 jaar. Waarom?
Omdat niemand ons meer wil hebben
Neequote:
ouders kunnen bewust of onbewust kinderen helemaal kapot maken en de ellende begint voor de kinderen pas echt als ze zelf volwassen zijn....quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
Toen mijn oma overleed werd een jaar later mijn oom ook dakloos geen idee waar hij nu is btw.
Zoals ik al eerder typte ouders doen veel voor hun kinderen en de ellende begint daarna.
Weggeven!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jumping juniper maar 1x gebruikt.
Mijn haar reageert niet zo goed op lush ik heb dus ontzettend veel zooi staan waar ik amper iets mee doe.
Is Jumping Juniper die paarse solid shampoo?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij ook ervaring met de Rub Rub Rub en de Jumping Juniper?
Wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jumping juniper maar 1x gebruikt.
Mijn haar reageert niet zo goed op lush ik heb dus ontzettend veel zooi staan waar ik amper iets mee doe.
Met die paarse gaat het supersimpel, want die schuimt heel makkelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Zo'n solid shampoo schijnt enorm zuinig en handig te zijn las ik.
Maar sta je dan met zo'n ding over je hoofd te rossen?
Ja, paars idd, tegen snel vet worden haarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Jumping Juniper die paarse solid shampoo?
Die vind ik zelf heel fijn(Ik weet die namen nooit
).
Rubrubrub vond ik 'wel aardig', maar zou ik niet nog eens kopen.
Er zijn veel lekkerderderder dingen van Lush!
Jezus fuck zo zie ik dr geen zak van toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Rewimo het volgende:
Nou vooruit dan maar weer:
[ afbeelding ]
Op lijstje schrijven dusquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die paarse gaat het supersimpel, want die schuimt heel makkelijk.
Hoofd onder de douche, ding onder de douche, even over je haar wrijven, schuim!
Ja dat las ik dus later pasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, paars idd, tegen snel vet worden haar![]()
Neem je het kleinste flesje, misschien vind jij het wel het eindequote:Rub Scrub is dus Ruk?
Ik hou van scrubben
Niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck zo zie ik dr geen zak van toch?
![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
De lekkerste Lush scrub is de You Snap The Whip
Dan gaan we die zeker een keertje proberenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat las ik dus later pas![]()
Of dát ook werkt weet ik dus niet omdat mijn haar vaak eerder iets te droog dan te vet is, maar ik vind het echt een heel fijne shampoo en hij ruikt lekker!
[..]
Neem je het kleinste flesje, misschien vind jij het wel het einde
Nog nietsquote:
Laat die mijn bipsebaps wel heel?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
De lekkerste Lush scrub is de You Snap The Whip
Inectoquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik heb niet bijster veel haar en nog megafijn ook (in de zin van ielig) dus ook ik ben benieuwd naar alles op dat gebied (oh, moet nodig de kapper bellen, thanx for the indirekte reminder)
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ruik een verslavingquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Q heeft een nieuwe hobby rituals scoren
Dat mag je wel vaker doen dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Nou zeg, plaats ik foto's, valt oh-oh helemaal stil
O, daar is ze
Fuck off zeg, spraakwaterval die je dr bentquote:
Hier is nog wel wat achterstallig tuinonderhoud te doen.quote:
19de. Kut dag want midden in de weekquote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wanneer ben je jarig?
Mijn v-dag schiet ook alweer op.
Da's erg lekkere shampoo jaquote:
OH MY GAWD, not the Little Princess one?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Ze hadden alleen de God save the Queen-mand. Geen enkele andere. Maar hij is wel erg leuk!
Ha, ik ben je te snel afquote:
Maar ik ben jongerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha, ik ben je te snel afZelfde dag trouwens, maar 2 weken eerder
Nee, iets meer maar ze moest ook zoveel hè, dat mensquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
En het komt bij kik vandaan, dus wat was je kwijt Rewimo? 15 euro voor alles?
Altijd even vriendelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck off zeg, spraakwaterval die je dr bent
Wat?quote:
Dat lijkt me erg lastig, mooie spulletjes hebben en houden met lompe katten die rondlopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had van mijn ouders dat klokje van de ing gekregen. Wat doet die puper gooit het op de grond en nu is het kapot.
Uitgebreider heb ik ze nietquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef indaha het volgende:
Verder zou ik wel uitgebreidere foto's willen zien van de spulletjes die Remiwo voor oh-oh gekocht heeft.![]()
Soms vind ik het jammer dat ik 4 kattenkerels heb die dat denk ik niet aanwillen
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Maes het volgende:
En weer thuis![]()
Ik vind niet alles van Rituals lekker maar ik heb nu iets om de handen te wassen en in dezelfde geur handcrème, heerlijk
Ja he?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef indaha het volgende:
Oeps ik wordt op mijn wenken bedient door Rewimo
Echt waarquote:
Oohquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Ing, die quote was ook eigenlijk voor Q bedoeld
Die 'wat heb je nou genomen dan'. Foutje, bedankt
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, iets meer maar ze moest ook zoveel hè, dat mens
Ik nog zo blij dat je eindelijk es met me wilde communicerenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Ing, die quote was ook eigenlijk voor Q bedoeld
Die 'wat heb je nou genomen dan'. Foutje, bedankt
Haaaiquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef indaha het volgende:
Oeps ik wordt op mijn wenken bedient door Rewimo
Oh dat Ice Shower ken ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh
Nou nog niks.
Maar er staat in mijn mandje ;
Summer Rain
Sunrise Scrub
Ice Shower
Heb je t mandje voor Kees gezien?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Maes het volgende:
Leuke spullen oh-oh, die dekentjes zijn altijd handig
Die is lekker, die had ik eens in mijn kerstpakketquote:
Die andere 2 wel? En hoe zijn die?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat Ice Shower ken ik niet.
Wel 'Freeeeeze' van Lush, da's ook lekkah!
Ik wilde al drie keer je bankrekeningnummer met je communicerenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog zo blij dat je eindelijk es met me wilde communiceren
Eindelijk echte meisjesspullenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je t mandje voor Kees gezien?
En dr roze princess setje![]()
En een prinsessedekentje hèquote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Heb je t mandje voor Kees gezien?
En dr roze princess setje![]()
Juejquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is lekker, die had ik eens in mijn kerstpakket
Naja, ze heeft al een roze army setje sinds ik dr heb hoorquote:
Ohquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde al drie keer je bankrekeningnummer met je communiceren
Maar dat ruk ik wel even van de ING rekening afVoor het kussen
Je komt toch nog wel terug?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geloof da'k een beetje stoor hier (viel er ook maar bruut tussenin, loperd als ik ben) en ben draad beetje kwijt, jullie zijn te snel dus ga me maar ff met mezelf bemoeien.
Enjoy ladies
Er ligt er hier 1 in de kamerquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Er ligt hier nog steeds een matras in de gang en die mag van De Beebies ook niet weg.
Ze liggen er zo heerlijk op te snurken en rollebollen en lief doen.
Popjes
Good Luckquote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Overheen gelezen.
Ik PM het je ff...
Ik ga trouwens nu ff bellen over die andere rekeningsperikelen, wish me luck
Heerlijk, met dank aan mijn eega voor de uitleg was deze perfect gelukt. Van wat er over is maak ik lof uit de oven met kaassaus.quote:
Hahaha ja, ik denk dat Chico gelijk in die mand ligt hoorquote:
Nee joh, je stoort nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geloof da'k een beetje stoor hier (viel er ook maar bruut tussenin, lomperd als ik ben) en ben draad beetje kwijt, jullie zijn te snel dus ga me maar ff met mezelf bemoeien.
Enjoy ladies
Oh, sterktequote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Overheen gelezen.
Ik PM het je ff...
Ik ga trouwens nu ff bellen over die andere rekeningsperikelen, wish me luck
Lomp binnenvallen doen we hier helemaal, dus je past je al prima aanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geloof da'k een beetje stoor hier (viel er ook maar bruut tussenin, lomperd als ik ben) en ben draad beetje kwijt, jullie zijn te snel dus ga me maar ff met mezelf bemoeien.
Enjoy ladies
Nee die van ons zijn ook best voorzichtig met de spullen, alleen hebben ze op het moment dolle maandag ze blijven de trap op en af rennen achter elkaar aanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Normaal slopen onze katten niet zoveel. Maar dit exemplaar heeft het licht gezien oid. Gisteren gooide hij ook al een glas van tafel. En niet per ongeluk maar expres en er dan heel trots bij zitten kijken ook.
Geen tubes scrub kopen, daar heb ik nog drie volle vanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Juej
En 13,98 voor 3 dingen valt nog wel mee toch.
Ik vind je naam grappig dus kom maar snel weer storenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Enjoy ladies
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Enjoy ladies
Echt waar? Ik wil ooooooookquote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Kost het allemaal maar een euroRewimo, wanneer ga je weer en waar was ook al weer die link
*uit lijstje pleurt*quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen tubes scrub kopen, daar heb ik nog drie volle van
Dus daar wil ik je wel wat van opsturen
Wat ing zegt. En Greys.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lomp binnenvallen doen we hier helemaal, dus je past je al prima aan![]()
En die snelheid....da's idd ff wennen, maar dat komt goed.
Fijne middag
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Kost het allemaal maar een euroRewimo, wanneer ga je weer en waar was ook al weer die link
Is het ver?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen wij samen naar de Kik van de week
Ze krijgt weer praatjes, dus aan de beterende handquote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is toch ook helemaal geen snoeitijd? Ik echt geen groene vingers dus ik kan het ook verkeerd hebben.
Hoe is het met de beeb?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Snelle harry hier!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo als t goed is hejje je doekoe al van me![]()
Ik wil ook doekoe van jou. Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo als t goed is hejje je doekoe al van me![]()
Nee dooschquote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*uit lijstje pleurt*
Zeg je dan ff wat je van me krijgt + je rek nr?
Pleurt op, ga zelf werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil ook doekoe van jou. Gewoon, omdat het kan
Doe normaalquote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee doosch
Ik vind het leuk om je wat op te sturen.
Ter ere van deze TTquote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee doosch
Ik vind het leuk om je wat op te sturen.
Ze heeft het godverdomme voor je over, en je bent bijna jarig, dus niet zeiken snolquote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe normaal
Vet lief hoor, maar je hoeft er zelf echt geen geld bij in te schieten.
Leuk! Graag een zwart-witte, want die zou jet leukste bij mijn nieuwe kussens passenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel een gratis hond voor bij de spullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Tis zooi en we mogen het gratisch hebben, nee dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
Leest er hier iemand graag boeken van Jennifer weiner?
Beter in bed was zo geniaal.
Ik heb nog een zooi
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil ook doekoe van jou. Gewoon, omdat het kan
Ondankbare kut hond!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis zooi en we mogen het gratisch hebben, nee dank je![]()
Ik schiet er niet bij in, bemoei je er niet meequote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe normaal
Vet lief hoor, maar je hoeft er zelf echt geen geld bij in te schieten.
Vet lief, maar ik wil ook echt wel gewoon lekker centjes overmaken heurquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk! Graag een zwart-witte, want die zou jet leukste bij mijn nieuwe kussens passenIk heb een zwart witte in de aanbieding!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met stamboom en alles dr op en dr an, ik heb dr gisteren nog een stoer legerpak voor gemaakt, krijg je dr ook gratis bij.
Jezus fuck, ik gooi die nieuwe prinsessenmand dr zelfs bij voor je![]()
![]()
Als die kussentjes minder dan 70 euro afgeprijsd waren vind ik het nog goed geld voor kussentjes
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk! Graag een zwart-witte, want die zou jet leukste bij mijn nieuwe kussens passenWow. Fucking hell. 72,95 voor een kussentje? Godsklere allejezus fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jezus fuck, ik zeg al niks meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schiet er niet bij in, bemoei je er niet mee
Heb drie van die grote rituals scrubs gekregen en daar kan ik best wat van kwijt aan je.
Anders krijg ik het toch op niet. Had ik jouw adres nou? Ja he? Kerstkaart gehad? Dan was het 't goede adres namelijk
Woehoequote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een zwart witte in de aanbieding!!!
Met stamboom en alles dr op en dr an, ik heb dr gisteren nog een stoer legerpak voor gemaakt, krijg je dr ook gratis bij.
Jezus fuck, ik gooi die nieuwe prinsessenmand dr zelfs bij voor je![]()
![]()
Ze dienden een goed doelquote:Als die kussentjes minder dan 70 euro afgeprijsd waren vind ik het nog goed geld voor kussentjes
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef indaha het volgende:
Ik ga ervandoor heb een verjaardag waar ik voor de verandering wel graag heen ga![]()
Tot lateren maak mekaar blij
Deze maand het totaalbedrag of iedere maand een kleine bijdrage.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Wanneer moeten we weer storten voor de DTH adoptie eigenlijk?
Godallejezuskolerekutmariaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef Qwea het volgende:
Wow. Fucking hell. 72,95 voor een kussentje? Godsklere allejezus fuck.
Ik had vorige x in 1x alles overgemaakt dacht ik. Kun je me ff een PM doen met de kosten en het rek nr?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze maand het totaalbedrag of iedere maand een kleine bijdrage.
Geheel vrijwillig natuurlijk
Ja, nét als je dan denkt 'Ohhhhhhhhhhhh als er nu maar niet...'. Hop. Dan gooi je er je patatje pinda overheen!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een lamp voor de babykamer gekocht van plastic achtig spul die normaal 32,99 kost. Dat is toch ook absurd veel?
Maar die kussentjes zijn achterlijk duur dan ben ik bang dat er iets mee gebeurt wat dan natuurlijk ook meteen zo is.
Doe haar maar dan, stopt ze met zeuren, zijn we allemaal blijquote:
Dat gaat ook geheid gebeuren. Ze liggen al drie dagen en zijn nog schoon en heel. De vraag is niet óf er iets akeligs mee gebeurt, maar wanneerquote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar die kussentjes zijn achterlijk duur dan ben ik bang dat er iets mee gebeurt wat dan natuurlijk ook meteen zo is.
Jamaar heb jij het echt wel nodigquote:
OMG ik nam net de telefoon op terwijl ik dit las.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nét als je dan denkt 'Ohhhhhhhhhhhh als er nu maar niet...'. Hop. Dan gooi je er je patatje pinda overheen!
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nét als je dan denkt 'Ohhhhhhhhhhhh als er nu maar niet...'. Hop. Dan gooi je er je patatje pinda overheen!
En in je poging te redden wat er te redden valt, flats je de rest tegen de witte muurquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
En wat heb je nou per kussen betaald dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat gaat ook geheid gebeuren. Ze liggen al drie dagen en zijn nog schoon en heel. De vraag is niet óf er iets akeligs mee gebeurt, maar wanneer
Ja of je heb 2 matching glazen windlichten en breekt er 1.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat het is. Als het iets is tegen een pijnlijke onderrug, dan heb ik het nodig. Of tegen nat haar (zie ergens hierboven), dan heb ik het ook nodig.quote:
Doosje, ik heb 3x gevraagd of ik nog wat mee moet nemen voor iemandquote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Ze heeft verdomme niet eens een hond, laat dr zeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doosje, ik heb 3x gevraagd of ik nog wat mee moet nemen voor iemand
http://www.kik-textilien.(...)62f952989794b19f39c8
Echt waarquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Doosje, ik heb 3x gevraagd of ik nog wat mee moet nemen voor iemand
http://www.kik-textilien.(...)62f952989794b19f39c8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
JA IK OOK, JEZUS FUCK!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
EN NU HEB IK ZIN IN PATATPINDASAUS VERDOMME!
Tis allemaal jouw schuldquote:
Kom onze kussentjes aflikkenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
EN NU HEB IK ZIN IN PATATPINDASAUS VERDOMME!
Heb jij ook zo'n pijn in je onderrug? Kolere, de mijne is ook bezig.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat het is. Als het iets is tegen een pijnlijke onderrug, dan heb ik het nodig. Of tegen nat haar (zie ergens hierboven), dan heb ik het ook nodig.
Of ga naar een sportzaak, en vraag naar die massage olie die gaat gloeien bij wrijving, werkt ook als een tiet.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n pijn in je onderrug? Kolere, de mijne is ook bezig.
Ik was in Amsterdam (ja mooi verhaal) in een sexshop voor van die massage olie met kaneel en als je erop blaast wordt hij warm (ideaal spul vooral als je daarna de fohn erop zet), maar die hadden ze niet meer. Maar dat vrouwtje achter de balie had ook last van dr onderrug. En zij deed er altijd een dildo ( I not kid you
) op...
of warmte pleisters van de kruidvat.
Die laatste ben ik wel benieuwd naar of dat werkt
JA GODVERDOMME. BEDANKT HE. IK BEN AAN DE LIJN NOTABENE. TRUT.quote:
Een dildo... ik zou een vibrator nemen, dan doet het nog iets (heb ik van horen zeggen). Die warmtepleisters doen voor heeeeel veel zeerquote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n pijn in je onderrug? Kolere, de mijne is ook bezig.
Ik was in Amsterdam (ja mooi verhaal) in een sexshop voor van die massage olie met kaneel en als je erop blaast wordt hij warm (ideaal spul vooral als je daarna de fohn erop zet), maar die hadden ze niet meer. Maar dat vrouwtje achter de balie had ook last van dr onderrug. En zij deed er altijd een dildo ( I not kid you
) op...
of warmte pleisters van de kruidvat.
Die laatste ben ik wel benieuwd naar of dat werkt
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een dildo... ik zou een vibrator nemen, dan doet het nog iets (heb ik van horen zeggen). Die warmtepleisters doen voor heeeeel veel zeer
Ooh my, I lolledquote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus niet eerst masseren en dan neuken want dat brandt als de ziekte, dat verhaal ken je
Ja, ik zat ook al zo tegen MM van "En dan. Dan wrijft ze met die dildo over dr rug. Thats it?" Zou ze dat ding ook weer terug in de verpakking doen en verkopen?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een dildo... ik zou een vibrator nemen, dan doet het nog iets (heb ik van horen zeggen). Die warmtepleisters doen voor heeeeel veel zeer
Ik heb t al es verteld hier en achteraf kan ik dr ook om lollen maar jezus toen deden we alles behalve lollen zegquote:
Jij hebt het ook gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t al es verteld hier en achteraf kan ik dr ook om lollen maar jezus toen deden we alles behalve lollen zeg
Welk ziekenhuis?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Maes het volgende:
Bij mij in het ziekenhuis staan massagestoelen in de hal
Pferdebalsam moet je hebben, liefst die met chiliquote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef ElisaB het volgende:
IJsselland Ziekenhuisquote:
Sta maar even goed stil; doen wij het wel. Voel je je niet zo buitengesloten. Wat wil je? Patatje pinda? Warmtepleister? Blikje fris?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik weiger iets over me heen te gooien alleen om bij de kliek te horen
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt het ook gehad
Ik heb afgeefsel van de warmtepleisters in mijn voorbipsebaps gehad. Heb een half uur in een koud bad zitten wenen
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt het ook gehad
Ik heb afgeefsel van de warmtepleisters in mijn voorbipsebaps gehad. Heb een half uur in een koud bad zitten wenen
Ik wil er éénquote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Maes het volgende:
Bij mij in het ziekenhuis staan massagestoelen in de hal
Probeer rode peper.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Vertel oh-oh
Tijgerbalsem smeren en heel goed je handen gewassen te hebben in ieder geval dat dek je. En vervolgens in je ogen wrijven is ook geen goed idee.
Dan wel iets lekkers, als het dan toch moet. Doe dan maar chocomel, maar wel de echte (die hebben ze hier nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Sta maar even goed stil; doen wij het wel. Voel je je niet zo buitengesloten. Wat wil je? Patatje pinda? Warmtepleister? Blikje fris?
Waar koop ik dat in DLD?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pferdebalsam moet je hebben, liefst die met chiliAlleen is die laatste moeilijk te krijgen. Zulk lekker spul tegen allerlei pijntjes. Ook die zonder chili trouwens. Oja, dat koop je dus alleen in DLD
Tyfus, IN mn doos hequote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt het ook gehad
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
-> Q.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
How on éarth kwamen we nou van pindasaus bij dildo's
Schlecker heeft het in tubes, Kaufland in potten. Thomas Phillips ook in potten. En soms op rommelmarkten staat er een kraam met de chiliversie.quote:
quote:
Q is good for youquote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik wilde nog posten dat ik niet van pindasaus hou en toen ging het al over dildo'squote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wilde nog posten dat ik niet van pindasaus hou en toen ging het al over dildo's
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
Dan schlecker it will be. Weet je ook de naam?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schlecker heeft het in tubes, Kaufland in potten. Thomas Phillips ook in potten. En soms op rommelmarkten staat er een kraam met de chiliversie.
Ik deed mijn glazen oog in.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat deed ik mn eerste weekend in de UK als aupair daar.
Krijsend onder de kraan gehangen met mn oog
Pindasaus kwam van de kat die mooie spulletjes kapot maakt en de dildo kwam van de rugpijn.... ja, deze zin lijkt dubieus maar het klopt wel. Zo'n vibrator met van die roterende kogeltjes lijkt me dan wel weer wat tegen rugpijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
Net alsof jij je schaamt.quote:
Oh dat doet echt zeer jaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed mijn glazen oog in.Half uur nadat ik de pepers had gesneden en al 3 keer mijn handen had gewassen. En probeer die er dan nog maar eens uit te krijgen als je al jankend boven de wasbak hangt.
Pferdebalsamquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Qwea het volgende:
Dan schlecker it will be. Weet je ook de naam?
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:Op maandag 3 januari 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
Wanneer gingen we nou meeten op welke datum?!?!!?!?!?!?!?!!
Heb jij echt een glazen oog?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed mijn glazen oog in.Half uur nadat ik de pepers had gesneden en al 3 keer mijn handen had gewassen. En probeer die er dan nog maar eens uit te krijgen als je al jankend boven de wasbak hangt.
Wat heeft MM nou weer misdaan?quote:
wanneer hou jij eens op mij uit dat lijstje te kicken, als je niet wil dat ik ook kom zeg je 't maar gewoonquote:Op maandag 3 januari 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
Wanneer gingen we nou meeten op welke datum?!?!!?!?!?!?!?!!
Q moet weten voor welke datum ze haar boodschapjes moet hebben gedaan.quote:
Nou ja, ze hoeft niet eens met de bootquote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q moet weten voor welke datum ze haar boodschapjes moet hebben gedaan.
Had.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij echt een glazen oog?![]()
Ik dacht altijd dat je een geintje maakte
Dus je ziet ook echt niets met 1 oog?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had.En geen heel oog, maar een schelp over mijn eigen oog. Maar die deed pijn en bladibla dus na een aantal pogingen met andere materialen is het nu gewoon pure me.
Bloeit ie al of niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Maes het volgende:
Weet iemand of een amaryllis (?) veel water moet hebben?
Veel water, lang laten staan en dan fruitvliegjes vangenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Maes het volgende:
Weet iemand of een amaryllis (?) veel water moet hebben?
Nee ik heb em net gekregenquote:
Wist ik ook niet. Ik zag wel iets anders dan anders aan een van je ogen van de week maar ja, dat hebben wel meer mensenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Had.En geen heel oog, maar een schelp over mijn eigen oog. Maar die deed pijn en bladibla dus na een aantal pogingen met andere materialen is het nu gewoon pure me.
Licht vochtig houden volgens mij en als ie bloeit wat meer geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Maes het volgende:
Nee ik heb em net gekregenwel een hele dikke knop
Niet de housewarming meet trut, die anderequote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q moet weten voor welke datum ze haar boodschapjes moet hebben gedaan.
Als het me lukt om em te laten bloeien maak ik een fotoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Licht vochtig houden volgens mij en als ie bloeit wat meer geven.
Schiet iedereen aan die zich nog niet gemeld heeft en prik dan een datum. Doe es wat!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
Niet de housewarming meet trut, die andere
trut kostte vroeger bij mij thuis een stuiver, truttebol een dubbeltjequote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tof! Soms komen er wel 4 of 5 bloemen aan, heb je aan alle kanten een bloemquote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Maes het volgende:
Als het me lukt om em te laten bloeien maak ik een foto
Ik weet niet eens meer waar mijn lijstje isquote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
wanneer hou jij eens op mij uit dat lijstje te kicken, als je niet wil dat ik ook kom zeg je 't maar gewoon
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Maes het volgende:
[..]
trut kostte vroeger bij mij thuis een stuiver, truttebol een dubbeltje
Weet je wat ik ga doen? Mass-pm'enquote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schiet iedereen aan die zich nog niet gemeld heeft en prik dan een datum. Doe es wat!
Wanneer heb je ze geplant?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Mijn bonen houden zich nog steeds angstvallig schuil onder hun laag aarde
Bijna niks nee. Vandaar dat jouw manier van navigeren bij mij niet zo goed werkte vorige week.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je ziet ook echt niets met 1 oog?
Die bedoel ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hopen maar dat ie geen astma heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik heb net tegen een client gezegd dat ie niet zo moet piepen
Ehhh, van de week of zo. Zou ik moeten opzoeken in het bonentopic, daar staat het ergens. En ik sta niet in Tombo's lijstje daarquote:
I like so could not care lessquote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hopen maar dat ie geen astma heeft
pfff amateurquote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehhh, van de week of zo. Zou ik moeten opzoeken in het bonentopic, daar staat het ergens. En ik sta niet in Tombo's lijstje daar
Ik heb ze vorige week dinsdag geplant geloof ik, en donderdag zag ik wortels onder de aarde en een topje uitkomen, en nu wow, huuuuuuuuuge plantquote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehhh, van de week of zo. Zou ik moeten opzoeken in het bonentopic, daar staat het ergens. En ik sta niet in Tombo's lijstje daar
Links zeggen en rechts wijzen bedoel je?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijna niks nee. Vandaar dat jouw manier van navigeren bij mij niet zo goed werkte vorige week.
Tweede kerstdag was het. Erg fanatiek zijn ze dus nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Barbaaf het volgende:
pfff amateur. Die van mij hebben zich drie weken schuil gehouden voor ik het opgaf
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Links zeggen en rechts wijzen bedoel je?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG , doe jij dat ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q!
ZEG het maar gewoon als je me niet op de meet wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was je verheten
je staat erin
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ook jaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG , doe jij dat ook?
Ik ben zo slecht in links en rechts
Ze was je verhetenquote:
Idd, door mijquote:
Ik HAAT het om verheten te worden. Zo pijnlijk altijd.quote:
Ik weet ook wel waar ik heen moet maar leg het maar es uit aan mensen dan hequote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Maar goed, uiteindelijk kwamen we op de plek uit waar we moesten zijn
Ik kreeg ook nog 3 regels van d'r.quote:
Dan is ze je nu dus niet verhetenquote:
Zonder op fietspaden of bij buren te belanden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Maar goed, uiteindelijk kwamen we op de plek uit waar we moesten zijn
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt ook van die lui die domweg alles doen wat hun Tomtom zegt. Laatst zat er weer eentje klem in een fietstunnelEcht hoor, niet nadenken, gewoon blind dat ding volgen.
Wahahaha, vorige week ging er nog eentje de trap af bij de fietsgarage in de Heuvelgalerie in Eindhoven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt ook van die lui die domweg alles doen wat hun Tomtom zegt. Laatst zat er weer eentje klem in een fietstunnelEcht hoor, niet nadenken, gewoon blind dat ding volgen.
Waarbij? Vertel eens?quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |