quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.
Volgens mij las jij ook wat ik lasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.
Als die er niet binnen 24u in hangt natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die truuk te lang duurt?
Pics van je lattenbodem?quote:
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:
quote:
Ik zal zo even een foto maken van mijn lattenbodem.quote:
Jij de lattenbodem, ik het matras!quote:
Nu moet ik denken aan fish-dicksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met pratende papegaaien, houten poten, ooglapjes en vissticks?
Epic boobs, wat zijn dat dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, complimenten zijn leuk als ze oprecht en gemeend zijn. Niet als het standaard wordt dat 40 % van de posts bestaat uit hoe epic bepaalde boobs zijn en dat soort meuk.
quote:
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.
Ik kijk gewoon teveel South Parkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent echt zo veel erger dan ik nog!
HIJ hoeft niet alles te weten!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er gaan geen nietjes in de schouder van Peuter! dat vindt HIJ niet goed!
Hak anders ff zijn been eraf voor een houten poot.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.
Je kan niet teveel Sp kijkenquote:
Doe mij het 2e maarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat zegt niks.
zo 1?
[ afbeelding ]
of zo 1?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |