Ooo leuk. Bedoel je dan die draagtas?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef sararaats het volgende:
ik heb vandaag de tas van Lush gekocht in 't stad (lees: Antwerpen)
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 18:07 schreef Natalie78 het volgende:
Ooooh! Ik krijg net een Hyves bericht, vanaf morgen is de It's raining men shower gel te bestellen! En vanaf maandag in de winkels.
Oeh bedankt voor de tip, ga ik gelijk even naar kijken!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga hem alleen in Engeland bestellenAls je er veel van wil en je hebt een CC, dan zou ik dat ook doen! Scheelt veel... Volgens mij was een 100ml in NL ongeveer even duur als een 250 in Engeland.
Er zijn ook enkele winkels met een VIP deze week en daar kan je hem dan ook al halen
Geen dank! Het scheelt gewoon veel dus mag je nog meer kopenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oeh bedankt voor de tip, ga ik gelijk even naar kijken!
Haha great excuse.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank! Het scheelt gewoon veel dus mag je nog meer kopen![]()
Ik weet toevallig dat Den Bosch (en die staat hier ook alleen maar bij) het heeft, maar jij woont in R'dam, toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha great excuse.Hmm kan alleen zo gauw niet vinden welke winkels VIP zijn, hoe kan ik dat zien?
Boeeeehoe! Ja, ik woon in Rotterdam inderdaad, liep er net nog langs! Zo dichtbij!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat Den Bosch (en die staat hier ook alleen maar bij) het heeft, maar jij woont in R'dam, toch?
Ik heb het van het Lush Forum, maar daar staat nu niets over R'dam
Hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Boeeeehoe! Ja, ik woon in Rotterdam inderdaad, liep er net nog langs! Zo dichtbij!Dan maar online.
Heb je het bericht daarover op het forum gelezen of niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ze vrijdag nog goodiebags hebben in denbosch bij de pre-launch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de één of andere reden denk ik dat er nog wel wat zijn
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Thanksquote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik heb nog wel een kortingskaart van 10% die je mag hebben, maar dan ben je nog goedkoper uit in Engeland. Tenzij ze nog nog die goodiebags hebben, maar die zullen volgende week wel op zijn als je voor de valentijnspullen gaat![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je het bericht daarover op het forum gelezen of niet?yaaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de één of andere reden denk ik dat er nog wel wat zijn![]()
Ik vond het best makkelijk! Je kan alleen soms wat gedoe hebben met DHL, maar ach... Dat overleef je ook welquote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Thanksmaar ik ga gewoon eens kijken hoe dat is dan, in UK bestellen.
Wow, dat is wel netjes!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Vriendin van me ging er langs, vroeg haar om een proefje Karma Komba voor mijn man (die vindt hem lekker) en Imperialis. De laatste was bijna op dus is maar een beetje maar van Karma Komba hebben ze een halve bar meegegeven
de draagtas inderdaad. wat de goodiebags betreft, daar had ik geen tijd meer voor. we moesten de trein echt hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo leuk. Bedoel je dan die draagtas?
Weet je toevallig hoe het met de goodiebags in Antwerpen was?
(m.a.w. of er nog zijn...)
Oh, wat jammer, ik dacht dat je echt iets tofs zou krijgen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef automatic_ het volgende:
Bij een volle spaarkaart krijg je 10% korting maar je kan alleen nog volle inleveren tot 31-01-2011 Het lijkt mij dat je de gewone 10% dan gewoon in kunt leveren
Ja, en ik vind het geen fijner geurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:23 schreef saskiia het volgende:
even misschien een gek vraagje tussendoor hoor....ik vroeg me af: Heeft iemand zijn haar wel eens gewassen met Turkish Delight?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |