quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best duur:
[ afbeelding ]
Het was per jaar zeker, die 700 euro?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De site flipte 'm dus
Het is normaal gesproken 43 euro p/m
Had toch echt pet maand aangevinktquote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was per jaar zeker, die 700 euro?
Dat zie ik..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had toch echt pet maand aangevinkt
Heb je een Enzo of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best duur:
[ afbeelding ]
waarom all-risk, als je toch een auto van maximaal ¤ 1.000 neemt?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best duur:
[ afbeelding ]
hij zal het inderdaad wel zelf samenstellenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dan wil hij het zelf samenstellen en leiden zeker____
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat die seniele zak hooi maar mooi nog een keer van een trappetje flikkeren
Wanneer je TV en Laptop geschikt zijn voor HDMI 1.4 en dit ook gebruikt heb je de mogelijkheid om het geluid via de HDMI te laten lopen, anders tulp stekkers ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een vraag voor de techneuten hier;
ik heb een tv en een laptop met HDMI-aansluiting, als ik deze 2 met elkaar verbindt (met een HDMI-kabel dus) hoe zorg ik er dan voor dat beeld en geluid van de laptop naar de tv komt? of gaat dat automatisch als je op de tv voor HDMI kiest en op je laptop een film afspeelt?
mooi, dus 1 kabel is genoeg...quote:
hoe weet ik of mijn TV en laptop HMDI 1.4 hebben? en hoe kan ik dit 'gebruiken' dan, om dus beeld+geluid naar TV te krijgen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wanneer je TV en Laptop geschikt zijn voor HDMI 1.4 en dit ook gebruikt heb je de mogelijkheid om het geluid via de HDMI te laten lopen, anders tulp stekkers ofzo.
Specs van zowel je TV als Laptop opzoeken, en volgens mij gaat dit dan automatisch maar weer niet zeker, gebruik een NAS hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe weet ik of mijn TV en laptop HMDI 1.4 hebben? en hoe kan ik dit 'gebruiken' dan, om dus beeld+geluid naar TV te krijgen?
vanavond thuis maar eens ff kijken danquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Specs van zowel je TV als Laptop opzoeken, en volgens mij gaat dit dan automatisch maar weer niet zeker, gebruik een NAS hier.
NAS kopen en alles gaat nog veel mooier, downloaden via torrent/usenet/http/ftp 24 uur per dag via dat ding en ook de bestanden vanaf daar openenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond thuis maar eens ff kijken danwant (gedownloade) films kijken via m'n TV kijken is toch wel iets chiller
Ah oke, dan even bij de buren van Tweakers kijken, hebben er meer verstand van dan mij, maar voor zover ik weet kan 1.3 geen geluid overbrengen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ff opgezocht en TV lijkt HDMI 1.3 te hebben...
thanks so far! en PMquote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NAS kopen en alles gaat nog veel mooier, downloaden via torrent/usenet/http/ftp 24 uur per dag via dat ding en ook de bestanden vanaf daar openen.
[..]
Ah oke, dan even bij de buren van Tweakers kijken, hebben er meer verstand van dan mij, maar voor zover ik weet kan 1.3 geen geluid overbrengen.
dan ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NAS kopen en alles gaat nog veel mooier, downloaden via torrent/usenet/http/ftp 24 uur per dag via dat ding en ook de bestanden vanaf daar openen.
[..]
Ah oke, dan even bij de buren van Tweakers kijken, hebben er meer verstand van dan mij, maar voor zover ik weet kan 1.3 geen geluid overbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dan ik.NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dan ik.wel scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
werk is werkquote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Mdrop het volgende:
Wat een kut opdracht ook weer
"Zoek maar even een host in Hongkong die qua prijs en ping tijden goed is"
dat is weer wat andersquote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U hebt gelijk, maar makkelijk is wat anders.
het kan hier ook wel 100.000 euro beterquote:
Geldzorgen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan hier ook wel 100.000 euro beter
neuh, dat niet hoor. maar meer mag altijdquote:
Truequote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, dat niet hoor. maar meer mag altijd
wat is daar gebeurd?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
hier wordt je toch gewoon helemaal troosteloos van
wuf van ginkel is op een verbindingsroute tegen een stuk ijzer aangereden (of heeft er voor moeten uitwijken) en heeft toen een klapband gekregen. Toen tegen de vangrail. dat is het resultaat.quote:
Stress? Hormonen? Goed inlevingsvermogen? Moeilijk te zeggen. Maar een keer lekker huilen is ook wel eens fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk een film. En opeens zit ik in tranen
Wat zou dat betekenen?
dan ga ik ook maar een potje janken.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Stress? Hormonen? Goed inlevingsvermogen? Moeilijk te zeggen. Maar een keer lekker huilen is ook wel eens fijn
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar een potje janken.
goed inlevingsvermogen bij dakar
wat?quote:
Ach, boeiend. Was wel lekker iddquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Stress? Hormonen? Goed inlevingsvermogen? Moeilijk te zeggen. Maar een keer lekker huilen is ook wel eens fijn
Dakar is geen Dakar meerquote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar een potje janken.
goed inlevingsvermogen bij dakar
tjah, dat klopt dan ook wel weer. mja, je moet toch wat.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, boeiend. Was wel lekker idd
[..]
Dakar is geen Dakar meer
leuk autootjequote:
david?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aangepast, ik was te snel
goedenavond iedereen
sorry, ik bied mijn excuses aan...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]mij een beetje aanzien voor David
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry, ik bied mijn excuses aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
zoek jij dan maar eens wat leuks voor David; benzine, handgeschakeld en maximaal ¤ 1.000quote:
Ik zat Mass Effect 2 te spelenquote:
lange dagen onie?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goddomme zeg net terug, wat 'n werkdag!
wel lekker gegeten, dat maakt dan wel weer veel goed, ijsbuffetquote:
ah, werk+etenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wel lekker gegeten, dat maakt dan wel weer veel goed, ijsbuffet
curus, half 7 wegquote:
en ook nog geleerd wordenquote:
Leeft de Rooy eigenlijk nog wel? die scene uit '88 is episch, dat ie head-to-head met die Peugeot gaat!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
hier wordt je toch gewoon helemaal troosteloos van
welke, die ouwe?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Leeft de Rooy eigenlijk nog wel? die scene uit '88 is episch, dat ie head-to-head met die Peugeot gaat!
uhu, meende trouwens dat hoogendijk uit ootmarsum vorig jaar en paar jaar terug ook meereed, met hem kun je wel auwehoeren!quote:
Foto!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Redbaron het volgende:
duitse biertjes waren ook goed, gezellig met nederlanders de srveerster gek maken die er btw lekker uit zag
nu maar ff 6u slapen
Goeie kop en tetn?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Redbaron het volgende:
duitse biertjes waren ook goed, gezellig met nederlanders de srveerster gek maken die er btw lekker uit zag
nu maar ff 6u slapen
Waarom? Hij moet het toch mooi vinden dus wat ik vind is in deze totaal niet belangrijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoek jij dan maar eens wat leuks voor David; benzine, handgeschakeld en maximaal ¤ 1.000
waarom?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denk ik sowieso eerder een tweedehands auto uit Duitsland importeren dan hier eentje kopen.
Goedkoper. Vooral wanneer het om tweedehandjes gaat.quote:
PT&A?quote:
Slaap lekkerquote:
Ciaoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Goed plan[ afbeelding ]
Slaap lekker allemaal
Hoiquote:
Slaap lekker, schatquote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Goed plan[ afbeelding ]
Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Die auto die hij post heeft al een buld op de teller voor dat bedrag.
Je komt ze met 60k tegen voor dat geld.
Da's mooi kut, zeg maar dag tegen het strandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, goedemorgen
http://partyflock.nl/news/18711:Defqon_1_verhuist.html![]()
David jongequote:
en heel duurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Da's mooi kut, zeg maar dag tegen het strand, maar even verder lezen hebben ze het wel over meerdaags, WTF dat zou wel heel feit zijn
.
Zonde maar als je die verhalen zo hoorde op TV zou er ook niet veel 'overblijven' qua leven voor zo'n man.quote:
Voor de prijs van Lowlands ga ik daar wel 3 dagen liggen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
en heel duur![]()
strand was inderdaad wat Defqon.1 Defqon.1 maakte, nu maar afwachten wat Biddinghuizen dit jaar gaat brengen...
http://www.nu.nl/binnenland/2414727/coen-moulijn-overleden.htmlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zonde maar als je die verhalen zo hoorde op TV zou er ook niet veel 'overblijven' qua leven voor zo'n man.
het gaat niet alleen om de prijs van meerdere dagen, maar ook de charme die Defqon.1 nu heeft als zijnde een ééndagsfestivalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor de prijs van Lowlands ga ik daar wel 3 dagen liggen hoor.
quote:
Ja maar toch, hoe vet, ik ga naar Lowlands/Pinkpop niet meer ivm al die hippys enz. , 3 dagen de sfeer die QDance neer kan zetten lijkt me wel watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Het gaat niet alleen om de prijs van meerdere dagen, maar ook de charme die Defqon.1 nu heeft als ééndagsfestival
als het meer dagen wordt, kun je je daar ook de lol op qua patsers en ander kutvolkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar toch, hoe vet, ik ga naar Lowlands/Pinkpop niet meer ivm al die hippys enz. , 3 dagen de sfeer die QDance neer kan zetten lijkt me wel wat!
Dat volk stoor ik me echt niet aan, beetje uit de weg gaan en alles gaat goed, die hippy's daarentegen is een iets ander verhaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:21 schreef ReMcOrE het volgende:
als het meer dagen wordt, kun je je daar ook de lol op qua patsers en ander kutvolkplus dat de commercie dan echt de boventoon gaat voeren!
niet dat ik het niet tof zou vinden, meerdere dagen Defqon.1, maar ik moet het eerst zien; of het echt zo tof gaat zijn
wat ik ook al in het hardstyle-topic heb gepost; het heeft wel z'n charme om kapot te gaan, slapen, weer kapot te gaan etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat volk stoor ik me echt niet aan, beetje uit de weg gaan en alles gaat goed, die hippy's daarentegen is een iets ander verhaal.
U hebt gelijk, hoelang voor het evenement maken ze die kaartverkoop data bekend eigenlijk, hoorde het vorig jaar op de dag zelf pasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ik ook al in het hardstyle-topic heb gepost; het heeft wel z'n charme om kapot te gaan, slapen, weer kapot te gaan etc.
we wachten de aankondiging en andere informatie wel af
vorig jaar was het op 12 juni en toen kwam het eerste nieuwsbericht op 10 maart:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U hebt gelijk, hoelang voor het evenement maken ze die kaartverkoop data bekend eigenlijk, hoorde het vorig jaar op de dag zelf pas.
____
#zonsverduistering in Enschede:
[ afbeelding ]
Lichtelijk allergisch voor Partyflock maar okéquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon http://www.q-dance.nl/ en http://www.partyflock.nl/ in de gaten houden
hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lichtelijk allergisch voor Partyflock maar oké.
Dat systeem vind ik maar niets, kan er nooit vinden wat ik wil (+ Die overleden paginaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hoezo dat?en dan gewoon de site van Q-dance pakken dus
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat systeem vind ik maar niets, kan er nooit vinden wat ik wil (+ Die overleden pagina), aangemeld voor Qdance nieuwsbrief dus moet goedkomen ;p.
Ja die pagina waar al die lui op staan die zijn overleden.quote:
die pagina ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja die pagina waar al die lui op staan die zijn overleden.
http://partyflock.nl/user/deceased/ordered/
En dan opletten hoe vaak je dingen tegenkomt als [NL], HC, HS enzo.
nou, wat een voordeel zal ik er van hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu dus wel, alstu doe je voordeel er mee.
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, wat een voordeel zal ik er van hebben
Als ik er op tijd bij ben wel ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
maar jij bent dit jaar present op Defqon.1?
Whehehehehehe, die nicknames...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja die pagina waar al die lui op staan die zijn overleden.
http://partyflock.nl/user/deceased/ordered/
En dan opletten hoe vaak je dingen tegenkomt als [NL], HC, HS enzo.
Pauze bij Justin?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef Redbaron het volgende:
weer in holland, vanaf hoogeveen naar breda
ws ff bij a'foort pauze maken...
Toffe fotoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:26 schreef Mdrop het volgende:
____
#zonsverduistering in Enschede:
[ link | afbeelding ]
Goe bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik wat lees en ik denk er aan, doe ik je een PM
Volgens mij slaapt hij nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Redbaron het volgende:
hey Nicole, neuh sta nu op ong 11km vanamersfoort maar zie Justin nergens met de koffie
strax door naar belgie en morgen zit ik weer in frankrijk
ziek zijn, slapeloos in bed liggen, mij knuffelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe hij nog wat anders tegenwoordig?
De belangrijke dingen in het levenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef omearos het volgende:
ziek zijn, slapeloos in bed liggen, mij knuffelen
Waar zie jij bier drinken staan dan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De belangrijke dingen in het leven.
Dan krijg je natuurlijk nooit die breezahs aan het bier!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neeeeeeee, fucking bitter bier maken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Waar zie jij bier drinken staan dan ?
Jazeker! Nog 1 week vakantie vieren en dan ben ik er weer weg van!quote:
Juist, wat doe je daags dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Jazeker! Nog 1 week vakantie vieren en dan ben ik er weer weg van!
Laat ut smakenquote:
Dan zit ik weer in Limburg op de kazerne van zondagavond t/m vrijdagmiddagquote:
Ah oke, bevalt dus wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Dan zit ik weer in Limburg op de kazerne van zondagavond t/m vrijdagmiddag
Limburgquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan zit ik weer in Limburg op de kazerne van zondagavond t/m vrijdagmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
LimburgKan er ook niks aan doen hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
dan verdien je dus minimaal 36k (inclusief vakantiegeld) bruto per jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Redbaron het volgende:
zooo de 15e afspraak met htpotheekadviseur:)
op basis van brutoloon was een voorzichtige schatting 180k
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Redbaron het volgende:
zooo de 15e afspraak met htpotheekadviseur:)
op basis van brutoloon was een voorzichtige schatting 180k
Mag je niet over klagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan verdien je dus minimaal 36k (inclusief vakantiegeld) bruto per jaar
Dan roep je toch gewoon dat je een bom hebt? Werkte gister in Barneveld ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fuck diter is een wisselstoring en de trein kan nu niet voor-of achteruit rijden
roepen ze net om dat het 'nog wel even' kan gaan duren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan roep je toch gewoon dat je een bom hebt? Werkte gister in Barneveld ook.
Iedereen mocht eruit!
Maar geen rijbewijsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft ie ook een goeie poos warm onderdak.
Onee die loopt ie dan mis waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft ie ook een goeie poos warm onderdak.
Wanneer moet je afrijden eigenlijk?quote:
De twaalfdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wanneer moet je afrijden eigenlijk?
Opeens heb je het. Je wordt conducteur. (en wisselreperateur)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De twaalfde
Ze riepen net om dat ze maar zelf gaan proberen die wissel te maken
Zoiets jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Opeens heb je het. Je wordt conducteur. (en wisselreperateur)
rijtjeshuis/2-onder-1-kap?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef Redbaron het volgende:
heb al op funda mooi huisje gezien in hengelo...incl garage
Uhuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Had je nu maar een rijbewijs gehad....
Ah oke, geld voor de auto al bij elkaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhunog een paar dagen hopelijk
overigens rijdt ''ie weer
Ik weet trouwens niet hoe je autos zoekt maar als je het niet kent dan is www.gaspedaal.nl wel een aanrader.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhunog een paar dagen hopelijk
overigens rijdt ''ie weer
Benzine, handgeschakeld en tussen ¤ 250 en ¤ 1.000 levert 14.770 auto's opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet hoe je autos zoekt maar als je het niet kent dan is www.gaspedaal.nl wel een aanrader.
ik dacht: even kijken. Zit er een handelaar tussen met dit soort geintjes:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Benzine, handgeschakeld en tussen ¤ 250 en ¤ 1.000 levert 14.770 auto's op
http://www.gaspedaal.nl/z(...)grnt=&uz=0&x=58&y=12
En die staat dus voor 250 euro in het overzichtquote:Ford Focus
GEMAKKELIJK EN VOORDELIG AUTO RIJDEN!!
AANBETALING 250,- RESTANT 4000,-OVER 14 MAAND RENTEVRIJ!!
ja, zulke dingen had ik dus ook al een paar keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef omearos het volgende:
[..]
ik dacht: even kijken. Zit er een handelaar tussen met dit soort geintjes:
[..]
En die staat dus voor 250 euro in het overzicht
Dat zie je wel vaker. Maar verder goeie en fijne site.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef omearos het volgende:
[..]
ik dacht: even kijken. Zit er een handelaar tussen met dit soort geintjes:
[..]
En die staat dus voor 250 euro in het overzicht
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Mdrop; Defqon.1 2011 vindt plaats op zaterdag 25 juni (1 dag dus...)
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/12065
Dankje!quote:Defqon.1 vind dit jaar, 2 weken later dan voorgaande jaren, op 25 juni plaats. Informatie over de kaartverkoop en de complete programmering wordt begin maart op Q-dance.nl bekend gemaakt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een vet gave mini gevonden in Duitsland1500 euro inclusief het importeren naar Nederland en op Nederlands kenteken zetten
Ben je kapster of zo? Beter kijk je naar een mooie Yeti!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een vet gave mini gevonden in Duitsland1500 euro inclusief het importeren naar Nederland en op Nederlands kenteken zetten
Mini's zijn coolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je kapster of zo? Beter kijk je naar een mooie Yeti!
Nee, een One met zo'n Britse vlag op 't dakquote:
Hij komt eind van de maandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je kapster of zo? Beter kijk je naar een mooie Yeti!
Mijn oom heeft een BMW uit Duitsland gehaald. Dat heeft hem in totaal 5000 euro minder gekost dan diezelfde auto hier kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuk, voor vrouwen. Doe mij maar een M3.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuk, voor vrouwen. Doe mij maar een M3.
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de kleur en de velgen. Echt typisch hoeveel kleur en velgen en zo doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef omearos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet niet wat ik hiervan moet vindenis zo'n auto voor omhooggevallen patsertjes, maar kan ook prima voor nette volwassenen.
iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de kleur en de velgen. Echt typisch hoeveel kleur en velgen en zo doen.
Bovenstaande vind ik echt prachtig, maar dan wel in het antraciet grijs
Af-fabriek ziet ie er gelukkig minder pauper uit (zonder die PIMP-velgen en geblindeerde ramen)... Gewoon een wolf in schaapskleren dus. En dat past me, want ik val in de 'nette volwassenen' categorie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef omearos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet niet wat ik hiervan moet vindenis zo'n auto voor omhooggevallen patsertjes, maar kan ook prima voor nette volwassenen.
Ik hoorde het. Ga ik denk ik over een paar jaar ook doen als de huidige wagen aan vervanging toe is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een BMW uit Duitsland gehaald. Dat heeft hem in totaal 5000 euro minder gekost dan diezelfde auto hier kopen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat bovenstaande auto er in het rood echt uit ziet als een ouwe lullen bak
Het scheelt echt zoveel dat het het overwegen wel waard isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Ga ik denk ik over een paar jaar ook doen als de huidige wagen aan vervanging toe is.
ik mag toch hopen dat ik oud wordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nou nou, we worden allemaal een keer oud. Accepteer dat nou
quote:
nice!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een One met zo'n Britse vlag op 't dakWel een oudere dus.
Niks d'r vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan voor de C5 sedan, C6 sedan of die Alfa Romeo kruising Citroen waar ik de naam niet meer van weet
Die auto rijdt zo lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat er over smaak niet te twisten valt
Ja, ik ook. Betekent niet dat je dat ook meteen moet willenquote:
Je bent weer eens loops he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Betekent niet dat je dat ook meteen moet willen
Edit: Wel een fucking slechte vergelijking
EEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!quote:
Nee man, dan koop je een Rolls Royce of een Citroen C5.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh en over fijn rijdende autos en mini's gesproken.
Mini cooper S. Dat zijn pas goddelijk fijne autos
alfaquote:
Daar heb ik niet in gereden, in de mini cooper s wel. Die ligt zo fijn op de weg. stuurt heel direct en is nog lomp snel ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, dan koop je een Rolls Royce of een Citroen C5.
Alfa-bashers.quote:
vroeger hadden ze nog geen photoshopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar heb ik niet in gereden, in de mini cooper s wel. Die ligt zo fijn op de weg. stuurt heel direct en is nog lomp snel ook.
[..]
Alfa-bashers.![]()
Roesten in de folder blablabla. Dat was vroeger.
Jij hebt echt een kutsmaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik een toffe auto wil neem ik een donkergroene Jaguar XJ220 of een donkergele Chevrolet Corvette Z06
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kutsmaak
Pun not intended
Dat bedoel ik. Heb er net 1 onder me control Vquote:
nou?quote:
Die zijn ook tof jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb er net 1 onder me control V
[ afbeelding ]
Neequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb er net 1 onder me control V
[ afbeelding ]
De bek hol'n.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |