quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best duur:
[ afbeelding ]
Het was per jaar zeker, die 700 euro?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De site flipte 'm dus
Het is normaal gesproken 43 euro p/m
Had toch echt pet maand aangevinktquote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was per jaar zeker, die 700 euro?
Dat zie ik..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had toch echt pet maand aangevinkt
Heb je een Enzo of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best duur:
[ afbeelding ]
waarom all-risk, als je toch een auto van maximaal ¤ 1.000 neemt?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best duur:
[ afbeelding ]
hij zal het inderdaad wel zelf samenstellenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dan wil hij het zelf samenstellen en leiden zeker____
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat die seniele zak hooi maar mooi nog een keer van een trappetje flikkeren
Wanneer je TV en Laptop geschikt zijn voor HDMI 1.4 en dit ook gebruikt heb je de mogelijkheid om het geluid via de HDMI te laten lopen, anders tulp stekkers ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een vraag voor de techneuten hier;
ik heb een tv en een laptop met HDMI-aansluiting, als ik deze 2 met elkaar verbindt (met een HDMI-kabel dus) hoe zorg ik er dan voor dat beeld en geluid van de laptop naar de tv komt? of gaat dat automatisch als je op de tv voor HDMI kiest en op je laptop een film afspeelt?
mooi, dus 1 kabel is genoeg...quote:
hoe weet ik of mijn TV en laptop HMDI 1.4 hebben? en hoe kan ik dit 'gebruiken' dan, om dus beeld+geluid naar TV te krijgen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wanneer je TV en Laptop geschikt zijn voor HDMI 1.4 en dit ook gebruikt heb je de mogelijkheid om het geluid via de HDMI te laten lopen, anders tulp stekkers ofzo.
Specs van zowel je TV als Laptop opzoeken, en volgens mij gaat dit dan automatisch maar weer niet zeker, gebruik een NAS hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe weet ik of mijn TV en laptop HMDI 1.4 hebben? en hoe kan ik dit 'gebruiken' dan, om dus beeld+geluid naar TV te krijgen?
vanavond thuis maar eens ff kijken danquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Specs van zowel je TV als Laptop opzoeken, en volgens mij gaat dit dan automatisch maar weer niet zeker, gebruik een NAS hier.
NAS kopen en alles gaat nog veel mooier, downloaden via torrent/usenet/http/ftp 24 uur per dag via dat ding en ook de bestanden vanaf daar openenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond thuis maar eens ff kijken danwant (gedownloade) films kijken via m'n TV kijken is toch wel iets chiller
Ah oke, dan even bij de buren van Tweakers kijken, hebben er meer verstand van dan mij, maar voor zover ik weet kan 1.3 geen geluid overbrengen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ff opgezocht en TV lijkt HDMI 1.3 te hebben...
thanks so far! en PMquote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NAS kopen en alles gaat nog veel mooier, downloaden via torrent/usenet/http/ftp 24 uur per dag via dat ding en ook de bestanden vanaf daar openen.
[..]
Ah oke, dan even bij de buren van Tweakers kijken, hebben er meer verstand van dan mij, maar voor zover ik weet kan 1.3 geen geluid overbrengen.
dan ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NAS kopen en alles gaat nog veel mooier, downloaden via torrent/usenet/http/ftp 24 uur per dag via dat ding en ook de bestanden vanaf daar openen.
[..]
Ah oke, dan even bij de buren van Tweakers kijken, hebben er meer verstand van dan mij, maar voor zover ik weet kan 1.3 geen geluid overbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dan ik.NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dan ik.wel scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |