En ik vind het zo jammer omdat ik nog dacht "na 1 jaar toezicht heeft ze zich kennelijk bewezen en krijgt ze een nieuwe kans omdat ze haar best doet".quote:Op maandag 3 januari 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt?
Het is wel echt een schattig kind(en dat zeg ik niet snel).
Het lastige is dat je je gaat begeven op een gebied waar we ons eigenlijk niet op mógen begeven. Maar ik denk dat de wereld een stuk mooier was als er eens af en toe iemand in een prikpil vielquote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb serieus dat soort mensen iedere 3 maanden de prikpil gegeven, maatschappelijk werkster ging gezellig mee om er zeker van te zijn dat ie ook echt gezet werd.
En ik vind dat een hele goede eerlijk gezegd.
Je kunt nog zo dol zijn op kinderen, maar je moet ze wel wat te bieden hebben en iets van ruggengraat vertonen
Prikpil, ik zeg t, als je niet eens voor je autosleutels kan zorgenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben m'n autosleutels kwijt, dat wilde ik ook ff zeggen
Heul niet voor iedereen hoor, domme Eliesquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
*Ziet TT*
Maar voor de één wat meer dan voor de ander.
Laten we het daar maar op houden
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prikpil, ik zeg t, als je niet eens voor je autosleutels kan zorgen![]()
Kan iemand die arme katten ff gaan halen daar?
![]()
[..]
![]()
Ja, hahahahahahahaha, die kippen iddquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik vind het zo jammer omdat ik nog dacht "na 1 jaar toezicht heeft ze zich kennelijk bewezen en krijgt ze een nieuwe kans omdat ze haar best doet".
En dan zie ik haar graaien in FHF als er ook mensen zijn die voor de 1e(!) keer om iets vragen. Dan post ze gelijk erna dat ze óók weer iets wilt. En dan heeft zij al 20 keer iets gekregen.
En dan een topic over kippen aanschaffen "ik wil zo graag een vers ei op zondagochtend"
Jij krijgt Lush-pek en een zacht veertjequote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul niet voor iedereen hoor, domme Elies
Rondje van de zaakquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Heul niet voor iedereen hoor, domme Elies
[..]
![]()
Past heul niet!quote:
Ik ben blij dat ik het weetquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben m'n autosleutels kwijt, dat wilde ik ook ff zeggen
Ik haal het zo weer weg....quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Oognip het volgende:
Een hele lieve kennis van mij zit ook in de schuldsanering sinds kort, maar wil wel dolgraag een tweede kindje. Gelukkig is zij zo slim om dat niet te doen, ook al lijkt het me een hele moeilijke beslissing.
Maar ja ik vind ook als je een huisdier niet kan betalen, dan moet je er ook geen nemen. En ze had hem nooit buiten moeten laten want dat vergroot de kans op ongelukken natuurlijk alleen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Qwea op 03-01-2011 11:49:33 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat wil je hebben? Kik zit vlakbij mijn ouders over de grens... ga er over 3 weken heenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg niks over de mensen die haar willen helpen hoor.
Ik vraag me alleen serieus hardop af of het aan mij ligt dat ik zulke mensen echt niet wil helpen.
Rewimo, das geen webshop he?
Niet mee eens, de grens is lastig te stellen....dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lastige is dat je je gaat begeven op een gebied waar we ons eigenlijk niet op mógen begeven. Maar ik denk dat de wereld een stuk mooier was als er eens af en toe iemand in een prikpil viel
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Vrouwen met een verstandelijke beperking krijgen ook standaard de prikpil. In een gezinsververangend tehuis dan.
Over 3 weken zijn die spullen fucking op vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Kik zit vlakbij mijn ouders over de grens... ga er over 3 weken heen
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over 3 weken zijn die spullen fucking op vrees ik![]()
Jezus fuck wat heb ik een kutleven, de site van Zooplus is ook al te langzaam
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck wat heb ik een kutleven, de site van Zooplus is ook al te langzaam
Nee ik snap ook echt niet dat dat zomaar kan en mag allemaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Over de prikpil...
Ik zeg het niet snel dat het nou moet, maar als je 1e uit huis is geplaatst, je 2e een jaar onder toezicht heeft gestaan, dan zou er toch geen 3e mogen komen (en helemaal niet als de toezicht van Jeugdzorg net voorbij is.
Hihi vooruit maar danquote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef Cat22 het volgende:
@Ml, ik moest om je lachen.Vertederd he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Me dunkt dat iedereen daaraan twijfelt , als je niet zou twijfelen dan was er pas iets mis met je in zo een geval vind ik hoor!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik twijfel ook weleens of ik wel een goede moeder zou zijn. Maar ik heb geen schulden. En mijn ouders achter de hand.
Iedereen twijfelt daaraan denk ik, als er kinderen komen. Maar die mensen die erover nadenken zijn meestal ook de mensen die prima ouders zijn. Bewust zijn van valkuilen en zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik twijfel ook weleens of ik wel een goede moeder zou zijn. Maar ik heb geen schulden. En mijn ouders achter de hand.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, bent maar blij dat jij wel bij je volle verstand bent en je niet torenhoog in de schulden gaat steken
En dit is niet alles hoor. Er is nog veeeeeeeel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bespaar je de details.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Apart he?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik snap ook echt niet dat dat zomaar kan en mag allemaal.
Er wordt ons gezegd waar we mogen roken, hoelang we achter een beelscherm mogen zitten, hoe we moeten rijden, etc etc etc.
Maar jongen mag iedereen als een dolle
Ik zou ook bagger schijten bij de gedachte aan mezelf als moeder, maar de meesten groeien vanzelf in die rol denk ik....en jij helemaal wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Kost je wel klauwen aan geld voor condooms!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Do tell me waar ik die aap met 7 lullen kan vinden Greys , dat zou mijn dag nog kunnen redden
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Do tell me waar ik die aap met 7 lullen kan vinden Greys , dat zou mijn dag nog kunnen redden
Condooms?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kost je wel klauwen aan geld voor condooms!
Ik denk niet dat dat bij oh-oh gaat passen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Condooms?
Duh, 7 kinderen willen we...eentje per lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wou dat ik het wist!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Want jij zou het wel met een aap doen ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kost je wel klauwen aan geld voor condooms!
Oh ja nu je het zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar ga es aan het werk joh, zodat je weer lekker je halve salaris kunt afstaan aan de staat die daarmee probeert in het onderhoud te voorzien van de minder bedeelde mensch![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef WRH het volgende:
oops, sorry, was de link even aan het opzoeken![]()
http://www.dierenkliniekbuitenmere.nl/actueel_2010.html
de dierenarts op de foto btw, is degene die 2 van onze kattenmonsters thuis heeft laten inslapen, zo super lief en rustig dat dat achteraf heel veel troost gaf, heel prettige dierenarts.
Wees blij dat je kies er nog inzitquote:Op maandag 3 januari 2011 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed, ik was dus bij de tandarts vanochtend....
Kreeg zo'n stellage om m'n kies heen (je weet wel, zo'n strak bandje die zo lekker in je tandvlees prikt) en die wilde er niet meer uit.
En dat was best pijnlijk![]()
Tot zover mijn spannende ochtend
schoof op een gegeven moment allevkanten uit, met kruk en alquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1584902/ndag 3 januari 2011 11:48[/url] schreef ferrari_rood het volgende:
@Ynske je angst snap ik wel. En juist dan verkramp je zo dat alles zeer gaat doen. Wanneer start je nieuwe werk?
Vraag er dan meteen een bewijs van goed gedrag aan, while you're at itquote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Safe seks met een aap?
Ik wil dr alleen foto's van maken , duh
Dood bloedquote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees blij dat je kies er nog inzit
Ik heb nog steeds een gore smaak in mijn waffel en het meurt als de ziekte
Wat zijn jullie toch allemaal opstandigquote:Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet mee eens, de grens is lastig te stellen....dat dan weer wel.
Maar iemand die wil adopteren moet zich aan alle kanten bewijzen en een bak geld meenemen en de eerste de beste staatsjosti die toevallig vruchtbaar is, mag er zo 3 op de wereld zetten bij wijze van spreken...
Oh mijn baas betaalt toch wel hoor, dat staat los van mijn prestaties.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar ga es aan het werk joh, zodat je weer lekker je halve salaris kunt afstaan aan de staat die daarmee probeert in het onderhoud te voorzien van de minder bedeelde mensch![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
In het kader van pek met verenOoh dat komt bij Shirley ook regelmatig voor hoor. Die hebben "geen zin" om duur voer te moeten kopen, 80 euro voor een bloedtest neer te tellen, ect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het trouwens, Senes?! Stond Elco nou ook op fortyrhon? Voor zijn schildklier?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
schoof op een gegeven moment allevkanten uit, met kruk en alen naast me schoven ze mee. Lag op de paden een ijslaag van zeker 8cm.
Maar heb wel een mooie foto van een verlichte molenzal m vanaaf ff showen.
Mag de 10e beginnen met werken
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal opstandig
Persoonlijk vind ik heel veel dingen die niet algemeen geaccepteerd zijn. Dus dat scheelt. Maar het wordt zo gruwelijk lastig te bepalen (wie wel en wie niet en op welke gronden) en voor je het weet doe je WOII nog eens dunnetjes over
Ja, het is natuurlijk een heel gevaarlijk en hellend vlak als je gaat bepalen wie wel en niet kinderen mogen krijgenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal opstandig
Persoonlijk vind ik heel veel dingen die niet algemeen geaccepteerd zijn. Dus dat scheelt. Maar het wordt zo gruwelijk lastig te bepalen (wie wel en wie niet en op welke gronden) en voor je het weet doe je WOII nog eens dunnetjes over
Dan gaan we echt terug naar Hitler tijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk een heel gevaarlijk en hellend vlak als je gaat bepalen wie wel en niet kinderen mogen krijgen
Op zoek naar een aap met 7 lullenquote:
quote:
quote:
Nee, ik ben geen webshopquote:
Je kunt het sommigen toch wel dringend ontraden.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk een heel gevaarlijk en hellend vlak als je gaat bepalen wie wel en niet kinderen mogen krijgen
Iddquote:Op maandag 3 januari 2011 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het sommigen toch wel dringend ontraden.
Maar juist degenen bij wie je het het dringendst zou ontraden zullen daar het minst naar luisteren vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2011 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meetsquote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, ik ben geen webshopHet is ook geen dierenwinkel maar als iemand nou echt echt echt iets wil hebben dan kan ik het wel halen en dan neem ik het mee naar de meet
En dan komt het dus wel bij de goeie persoon terecht, rechtstreeks of via iemand anders. Toch?
En nu ga ik dit deel bijlezen en zien waar ik mijn pek en veren kan ophalen.
Helaas werkt het zo dan ook weer.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar juist degenen bij wie je het het dringendst zou ontraden zullen daar het minst naar luisteren vrees ik
Dit dusquote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar juist degenen bij wie je het het dringendst zou ontraden zullen daar het minst naar luisteren vrees ik
Meeten zul je kreng!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets![]()
Maar mijn prinsesje moet een prinsessenmand![]()
En ik wil riempjes en halsbandjes
Als we nou alle uit huis geplaatste kindjes bij Tombo dumpenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt een uitzondering makenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de mensen die als dollen jongen jaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart he?
En idd, als je wilt adopteren moet je minstens een Bewijs van Goed Gedrag van een aap met zeven lullen zien te krijgen, zo ingewikkeld allemaal. En kóffers vol geld mee brengen. En op cursus. En je familie moet ook op cursus
Ja hallo, mag ik effe een potje bowlen met mijn kind!quote:
Niet net nadat je zo een link hier neer plempt, wat denk je nou eigenlijk wel ?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik effe een potje bowlen met mijn kind!
Slinger dat dan effe in een PMquote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou vooruit dan maar: http://www.kik-textilien.(...)62f952989794b19f39c8quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu wil ik die site van Rewimo ook zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik moet morgen weer heen... maar dat gaat hem niet worden met den poot die moet rusten en vacopedquote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ook maar er zijn alweer scholen begonnen. Het is maar goed dat ik nog een weekje heb.
Als de huid niet beschadigd is (en de meeste katten halen hun staart wel uit de vlam voor het zover komtquote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier gaat het maandelijke alarm af. Fire meteen wakker en Rossi slaapt gewoon door.
Zijn haren zijn trouwens alleen weggeschoeid en niet zijn vacht maar zou hij er dan als nog last van kunnen krijgen?
Ik zou het niet kunnen (en ook niet willen). Maar ik zal wat dilemma's opwerpenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Tsja... hij was helaas zo slim dat hij een briljant werkend systeem wist te bouwen, waardoor het werkte. Maar daarin is hij waarschijnlijk heloaas niet de enigequote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dan gaan we echt terug naar Hitler tijden
Je kan een poging doen. De kans van slagen is alleen zo verdomd klein ben ik bangquote:Op maandag 3 januari 2011 12:00 schreef Greys het volgende:
Ah, ik zie dat je nog steeds een haat-liefdeverhouding met hem hebtquote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen weer heen... maar dat gaat hem niet worden met den poot die moet rusten en vacopedVacoped = kutding
Uhhh... ik heb een Cordoba Stationquote:Op maandag 3 januari 2011 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Wat ziektes betreft: qltel heeft keratoconus (en twee nieuwe hoornvliezen) en ik heb vitiligo. Kom er maar in, Elies
Dat kan ik niet overtreffenquote:
quote:
Ja, da's een uitgemaakte zaak danquote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een bus abo en zelfs dat gaan ze verbannen vanaf 1-4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |