En ik vind het zo jammer omdat ik nog dacht "na 1 jaar toezicht heeft ze zich kennelijk bewezen en krijgt ze een nieuwe kans omdat ze haar best doet".quote:Op maandag 3 januari 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt?
Het is wel echt een schattig kind(en dat zeg ik niet snel).
Het lastige is dat je je gaat begeven op een gebied waar we ons eigenlijk niet op mógen begeven. Maar ik denk dat de wereld een stuk mooier was als er eens af en toe iemand in een prikpil vielquote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb serieus dat soort mensen iedere 3 maanden de prikpil gegeven, maatschappelijk werkster ging gezellig mee om er zeker van te zijn dat ie ook echt gezet werd.
En ik vind dat een hele goede eerlijk gezegd.
Je kunt nog zo dol zijn op kinderen, maar je moet ze wel wat te bieden hebben en iets van ruggengraat vertonen
Prikpil, ik zeg t, als je niet eens voor je autosleutels kan zorgenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben m'n autosleutels kwijt, dat wilde ik ook ff zeggen
Heul niet voor iedereen hoor, domme Eliesquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
*Ziet TT*
Maar voor de één wat meer dan voor de ander.
Laten we het daar maar op houden
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prikpil, ik zeg t, als je niet eens voor je autosleutels kan zorgen![]()
Kan iemand die arme katten ff gaan halen daar?
![]()
[..]
![]()
Ja, hahahahahahahaha, die kippen iddquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik vind het zo jammer omdat ik nog dacht "na 1 jaar toezicht heeft ze zich kennelijk bewezen en krijgt ze een nieuwe kans omdat ze haar best doet".
En dan zie ik haar graaien in FHF als er ook mensen zijn die voor de 1e(!) keer om iets vragen. Dan post ze gelijk erna dat ze óók weer iets wilt. En dan heeft zij al 20 keer iets gekregen.
En dan een topic over kippen aanschaffen "ik wil zo graag een vers ei op zondagochtend"
Jij krijgt Lush-pek en een zacht veertjequote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul niet voor iedereen hoor, domme Elies
Rondje van de zaakquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Heul niet voor iedereen hoor, domme Elies
[..]
![]()
Past heul niet!quote:
Ik ben blij dat ik het weetquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben m'n autosleutels kwijt, dat wilde ik ook ff zeggen
Ik haal het zo weer weg....quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Oognip het volgende:
Een hele lieve kennis van mij zit ook in de schuldsanering sinds kort, maar wil wel dolgraag een tweede kindje. Gelukkig is zij zo slim om dat niet te doen, ook al lijkt het me een hele moeilijke beslissing.
Maar ja ik vind ook als je een huisdier niet kan betalen, dan moet je er ook geen nemen. En ze had hem nooit buiten moeten laten want dat vergroot de kans op ongelukken natuurlijk alleen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Qwea op 03-01-2011 11:49:33 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat wil je hebben? Kik zit vlakbij mijn ouders over de grens... ga er over 3 weken heenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg niks over de mensen die haar willen helpen hoor.
Ik vraag me alleen serieus hardop af of het aan mij ligt dat ik zulke mensen echt niet wil helpen.
Rewimo, das geen webshop he?
Niet mee eens, de grens is lastig te stellen....dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lastige is dat je je gaat begeven op een gebied waar we ons eigenlijk niet op mógen begeven. Maar ik denk dat de wereld een stuk mooier was als er eens af en toe iemand in een prikpil viel
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Vrouwen met een verstandelijke beperking krijgen ook standaard de prikpil. In een gezinsververangend tehuis dan.
Over 3 weken zijn die spullen fucking op vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Kik zit vlakbij mijn ouders over de grens... ga er over 3 weken heen
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over 3 weken zijn die spullen fucking op vrees ik![]()
Jezus fuck wat heb ik een kutleven, de site van Zooplus is ook al te langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |