quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben mijn knutselboeken aan het doorspitten naar ideeën.
Hij zal er sowieso komen, en degene die mee gaat modden is gek van aftappen dus ik denk dat die er al is als we open gaan.quote:
Ik had je voor ik dit las al een PM gestuurd dat ik echt wel rustig aan deed.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op knutselen.startpagina.nl heb je ook nog wel dingen.
Maar probeer ook rustig aan te doen he![]()
ik zeg niksquote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had je voor ik dit las al een PM gestuurd dat ik echt wel rustig aan deed.
hopen dat het gezellig wordtquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso komen, en degene die mee gaat modden is gek van aftappen dus ik denk dat die er al is als we open gaan.
Doe jij scrappen?
gaat het doorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso komen, en degene die mee gaat modden is gek van aftappen dus ik denk dat die er al is als we open gaan.
Doe jij scrappen?
Uhm nou ik was er mee bezig en wil er zeker mee door, mooie boeken voor de jongens makenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe jij scrappen?
Jaaaaaaaa!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat het door
GefeliciteerdOp zich hou ik wel van freubelen
Alleen laatste tijd erg weinig tijd voor. Maar ik kom zeker langs
Leuk, misschien doe je nog wel ideeën op.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef Kally het volgende:
En gefeli, had ik nog niet gezegd, denk wel dat dat gaat lopen
dan zal je er inderdaad even uit moetenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even douchen en aankleden.
Geen zin in maar ik moet om 2 uur in de sportschool zijn
En ik moet nog water en wc papier halen
maar het is zo lekker warm in bedquote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan zal je er inderdaad even uit moeten
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dag niet sporten is niet zo erg (dat doe ik al 7665 dagen), maar toiletpapier is toch wel erg handig.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |