Wat een held jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kerel die weer wegreed zonder helm.
Eerste gedachte: neequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:25 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Nou is de rebus:
Alberto + Verdacht persoon in trein + Duitsland =
Een opname van UiN in Duitsland?!
Das heul Alberto nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:25 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Nou is de rebus:
Alberto + Verdacht persoon in trein + Duitsland =
Een opname van UiN in Duitsland?!
Ik ook elke keer, heb al 3x een nieuwe aan moeten vragen. Heb hem nu opgeslagen in zo'n password-bewaar-programmaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef tralalala het volgende:
Fuck, mijn DigiD wachtwoord weer vergeten.
PAssword safesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ook elke keer, heb al 3x een nieuwe aan moeten vragen. Heb hem nu opgeslagen in zo'n password-bewaar-programma
Goedemorgen allemaal!
herkenbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef tralalala het volgende:
Fuck, mijn DigiD wachtwoord weer vergeten.
Hoe weet je datquote:Op woensdag 5 januari 2011 05:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerste gedachte: neeis hem niet
Alberto is trouwens wel echt in mijn woonplaats geweestDat was ook daadwerkelijk een UiN aflevering
Maraca is eigenlijk de aquariumman.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoe weet je datof heb je hem gezien
Já. Waarschijnlijk was Alberto gewoon 'die vrouw' die een verdacht persoon aangafquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef tralalala het volgende:
Of hij heeft zo'n verouderingskuur gedaan als vermomming!
Ik hoop het, en dan dat hij via de intercom heeft loopt schreeuwen, IK HEB EEN NEPBOM HIER EN NIEMAND DIE HET ZIET!!!! DAT DIT KAN IN DUITSLAND EN NEDERLAND!!!
En dat hij toen is ontmaskerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |