boks ouwe zo hoort hetquote:Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja kwam laatst ook kamer binnen na het pissen waren vrienden van mij aan het praten over seks. Dat eentje het anaal deed wanneer zijn vriendin ongesteld was. En de anderen vingerden meestal alleen.
Ik bef altijd voor de seks. Eerst laten komen en dan mijn lul erin.
Dan leef ik toch niet lang? Dan ben ik wanneer ik weer ontdooi net even oud maar wel in de toekomstquote:Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou je zo lang willen leven?
Haha come at me.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef TwyLight het volgende:
Beffen is trouwens kkbaas, als je dat als man niet doet ben je pussy boy en geen kutje waard
Je moet niet met leven en dood spelen, vind ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan leef ik toch niet lang? Dan ben ik wanneer ik weer ontdooi net even oud maar wel in de toekomstvet toch
Het gaat er niet om dat het baas is.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef TwyLight het volgende:
Beffen is trouwens kkbaas, als je dat als man niet doet ben je pussy boy en geen kutje waard
Nou beffen doe ik niet als ze ongesteld is. Dan maar geen echte schipper.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja kwam laatst ook kamer binnen na het pissen waren vrienden van mij aan het praten over seks. Dat eentje het anaal deed wanneer zijn vriendin ongesteld was. En de anderen vingerden meestal alleen.
Ik bef altijd voor de seks. Eerst laten komen en dan mijn lul erin.
Haha. Oke hier heb je gelijk, dat doe ik ook niet. Maar dan doen we het alleen onder de douche, heeft ze veel liever, prima. (Y)quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou beffen doe ik niet als ze ongesteld is. Dan maar geen echte schipper.
Gewoon rustig met de 'quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het baas is.
Meer omdat het gewoon logisch is, je wil ook dat ze je pijpt.
En daarnaast is ze daarna altijd veel natter en glij je er makkelijker in.
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou beffen doe ik niet als ze ongesteld is. Dan maar geen echte schipper.
Ik vind wel dat een man een befpijpratio van minsten 1:1.5 moet hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mja ik vind het zelf ook wel nice om te doen hoor, ook leuk om een meisje te zien genietenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha come at me.Niet dat ik het niet doe, maar fantastisch vind ik het niet.
pijpen vind ik niet eens zo bijzonder, hoeft van mij niet eens perseequote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oud? Dat valt mee hoor, het is een dotjequote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. Die kerel is een miljoen jaar oud, hij spot treinen, woont ergens up north en hij is kk triest. Maar go ahead, zolang we maar updates blijven krijgen.
Ja wel leuk om haar te zien genieten, maar ik hoef het zelf niet per se te doen. En ze geniet als het goed is ook van vingeren/neuken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja ik vind het zelf ook wel nice om te doen hoor, ook leuk om een meisje te zien genieten
[..]
pijpen vind ik niet eens zo bijzonder, hoeft van mij niet eens persee
Dat gaat beetje vanzelf altijd, verschillende handelingen enzo Je bent toch gauw een uurtje bezig.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
pijpen vind ik niet eens zo bijzonder, hoeft van mij niet eens persee
Okay, je hebt mijn zegen. Heb je blonde single vriendinnenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oud? Dat valt mee hoor, het is een dotje
Ene vreemde hobby ja, en hij woont in Leeuwarden maar dat is fixable
Qua uiterlijk is het een snoetje
Mag jij tv kijken onder het pijpen? Een vriend van me heeft dat voor elkaarquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat gaat beetje vanzelf altijd, verschillende handelingen enzo Je bent toch gauw een uurtje bezig.
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag jij tv kijken onder het pijpen? Een vriend van me heeft dat voor elkaarzijn vriendin vindt dat juist wel grappig als hij dan gaat lachen.
[..]
Okay, je hebt mijn zegen. Heb je blonde single vriendinnen [ afbeelding ]?
[..]
Mag jij tv kijken onder het pijpen? Een vriend van me heeft dat voor elkaarzijn vriendin vindt dat juist wel grappig als hij dan gaat lachen.
Alleen maarquote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn zegen. Heb je blonde single vriendinnen [ afbeelding ]?
Mja vind je het niet geil dan? ik word daar zelf echt wel opgewonden vanquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja wel leuk om haar te zien genieten, maar ik hoef het zelf niet per se te doen. En ze geniet als het goed is ook van vingeren/neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |