Goed bezig. Ik heb sinds 1 januari niet meer gerookt, maar dat is meer omdat ik er geen zin in hadquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee daarvoor nog. Ben nu al 3 weken clean.
Easy.
Zoals?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik houd ook wel van bepaalde dingen
Zijn er mensen die daar echt heel erg op letten dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit een chick gehad die 2 even grote schaamlippen had
Was je zo erg naar de kloten?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb sinds 1 januari niet meer gerookt, maar dat is meer omdat ik er geen zin in had.
Nou uiteraard neem ik het wel even onder de loep, maar het kan me verder niks schelen ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn er mensen die daar echt heel erg op letten dan?
Dan weet je dat meisje wel goed te bevredigen. Dat je haar zelfs ongemakkelijk kan laten voelen door uitgebreid naar haar schaamlippen te kijken en die te onderzoeken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn er mensen die daar echt heel erg op letten dan?
Ja daarom. Dat je nu helemaal verrotte keel hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je dronken bent rook je toch al als een ketter.
Meetlat dit dat alles.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan weet je dat meisje wel goed te bevredigen. Dat je haar zelfs ongemakkelijk kan laten voelen door uitgebreid naar haar schaamlippen te kijken en die te onderzoeken.
Fucking Romeo.
Nooit, één leven is voor mij genoeg, daar zorg ik wel voorquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef Allure_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cryonisme
Wie zou dit ooit willen? Is nu trouwens op RTL4, zo bizar.
sowieso wel, als ze NU zouden kunnen regelen dat ik ingevroren word en dat hetzeker is dat ik over 100 jaar weer ontdooit (:')) kan worden, dan zou ik het doenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef Allure_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cryonisme
Wie zou dit ooit willen? Is nu trouwens op RTL4, zo bizar.
Je bent niet goed snikquote:
Ja kwam laatst ook kamer binnen na het pissen waren vrienden van mij aan het praten over seks. Dat eentje het anaal deed wanneer zijn vriendin ongesteld was. En de anderen vingerden meestal alleen.quote:
Waarom zou je zo lang willen leven?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sowieso wel, als ze NU zouden kunnen regelen dat ik ingevroren word en dat hetzeker is dat ik over 100 jaar weer ontdooit (:')) kan worden, dan zou ik het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |