Nee hoor. De redder in nood-stem heb je van Alexxxxxquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef 2cv het volgende:
Bedankt voor de 2 stemmen. Volgens mij komen die allemaal van mezelf
Dat is een Lada Niva.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is dat voor gare bak..... hoe kan je daar mee winnen
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is dat voor gare bak..... hoe kan je daar mee winnen
'Slechts' 530...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:43 schreef Jimmie het volgende:
En vermogen opgepept naar 580 pk zo uit het hoofd.
Ik ook natuurlijk. Ik reken derhalve volgend jaar op jouw stem!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:53 schreef draaijer het volgende:
Ik ben van mening dat DS4 had moeten winnen
Voor welke categorie ga jequote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef wouter37 het volgende:
Hee jammer ik sta er niet bij :-) daar ga ik dit jaar verandering in brengen
Jaa een Tagje bedoelde ikquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee turq, dit is Anne d'r kindje ; ik neem aan een tagje, net als vorig jaar
No problem..quote:
Haal een witte BMW met een on-originele blok met een Mitsubitsi Galant VR6 4x4 turbo Intercooler stickers en rode neon en je wordt unaniem verkozen tot het GoudenPetje 2010-2020quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef wouter37 het volgende:
Hee jammer ik sta er niet bij :-) daar ga ik dit jaar verandering in brengen
No tnx doe wel wat andersquote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
Haal een witte BMW met een on-originele blok met een Mitsubitsi Galant VR6 4x4 turbo Intercooler stickers en rode neon en je wordt unaniem verkozen tot het GoudenPetje 2010-2020
Nee goh, je meent het?quote:
Dan moet je zo rond November een topic openen met veel foto's en filmpjes. Dan zit ie bij iedereen nog vers in het geheugen als de verkiezing isquote:
Verbreed je horizon; probeer eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen zoals het nu staat lijkt het alsof ik zelf vet benStraks trek ik nog dikke vrouwen aan!
Hoezo iets nieuwsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verbreed je horizon; probeer eens wat nieuws
Eensquote:Op maandag 3 januari 2011 09:53 schreef draaijer het volgende:
. Ik ben van mening dat DS4 had moeten winnen
harige kut die je der bent!quote:
Echniewaarniequote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
harige kut die je der bent!
volgend jaar win ik weer, want ik krijg wieldoppen op de niva waardoor hij nog gaver word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |