Dat zei ik hubbie ookquote:
Ehm, je kent 'm he, zie je hem al doen alsof ie iets leuk vindt?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei ik hubbie ook
Op tv ging het over een bepaald drankje dat elke avond genomen komen worden, en toen zei ik: Hej dat ben ik! Hubbie: Huh wat? Ik: Nou dat drankje is net als ik, kan ook elke avond genomen worden! Maar ook in de ochtend of middag hoor. Zo moeilijk ben ik niet.
Die negeerde ik idd expres.quote:
+1quote:Op zondag 2 januari 2011 23:54 schreef Tally het volgende:
Dat zei ik hubbie ook
Op tv ging het over een bepaald drankje dat elke avond genomen komen worden, en toen zei ik: Hej dat ben ik! Hubbie: Huh wat? Ik: Nou dat drankje is net als ik, kan ook elke avond genomen worden! Maar ook in de ochtend of middag hoor. Zo moeilijk ben ik niet.
Nu: neequote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, je kent 'm he, zie je hem al doen alsof ie iets leuk vindt?
Dat denk je, die zat zwaar aan de sneeuwwitje volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, lijkt me een goed plan! Hoewel zoonlief juichend voor het podium stond en die had toch echt geen drank op...
Welterusten, en wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
allemaal fijne avond nog.
Ik doe het licht uit en vertrek naar dromenland![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
Jaquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat denk je, die zat zwaar aan de sneeuwwitje volgens mij
Vorig jaar zomerquote:
nope, dat is t em nietquote:Op zondag 2 januari 2011 23:56 schreef Tally het volgende:
[..]
JaMaar hij voelt zich net als ik ook beroerd. En om elkaar even lekker in de bek te hoesten als je bezig bent lijkt me niet wat
Net uit bed! Ik wil hubbie niet wakker maken met mij gedraai en geproestquote:
Er ligt nu niemand naast me om die dingen mee te doenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
In bed zou je andere dingen moeten doen.
Dan sla je de hand maar aan jezelf ja!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er ligt nu niemand naast me om die dingen mee te doen
quote:
Dan nog lijkt me diequote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Gasol het volgende:
Er ligt nu niemand naast me om die dingen mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |