Hoeveel pm's heb je de afgelopen 3 minuten gehad?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...leuk een kereltje, ooit als ik eraan toe ben hoop ik stiekem ook op een kereltje
leuke avond gehad?quote:
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik even lees, ik wilde dezelfde opmerking maken
Dat doen wij dus ookquote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin jij nou weer! Ik blijf erbij, het ligt aan jullie, ik zeg de meeste dingen in alle onschuld
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Waar staat dat topic eigenlijk met de dagtotalen ?
Ik moet er echt wel inkomen te staan na zo'n dag als vandaag
Leugenaar!quote:
geen idee ik tel ze nietquote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoeveel pm's heb je de afgelopen 3 minuten gehad?
Ga jij dan maar karaoke doen, ik doe de cocktails welquote:
Laten we dat zo houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je mij nooit horen zingen
Inschenken bedoel je dan he?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij dan maar karaoke doen, ik doe de cocktails wel
Hou me uit de buurt van cocktails, dan komt dat goed.quote:
Dat is geen excuus!quote:
Yuki!quote:
Als je nog kan zingen dan drink je te weinig.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou me uit de buurt van cocktails, dan komt dat goed.
Nee, ik vergeet dat ik niet kan zingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je nog kan zingen dan drink je te weinig.
Oh, je wou ook?quote:
Geeft niet, live-feed naar een website en de rest van de wereld heeft net zoveel lolquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet dat ik niet kan zingen.
Je kent me nu al een tijdje he...quote:
Je knort?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet dat ik niet kan zingen.
quote:
Jij krijgt teveel?quote:
Nee, kijk maar naar mij!quote:
Dan valt het best meequote:
Dat zeg je nu.quote:
quote:
Zodra ik jou cocktails zie drinken is dat voor mij het sein ook snel aan de drank te gaan dus.quote:
Je negeert mequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zodra ik jou cocktails zie drinken is dat voor mij het sein ook snel aan de drank te gaan dus.
Huh, what?quote:
Liefde maakt blindquote:Op zondag 2 januari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, lijkt me een goed plan! Hoewel zoonlief juichend voor het podium stond en die had toch echt geen drank op...
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, live-feed naar een website en de rest van de wereld heeft net zoveel lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |