Die is dik.. En beweegt op het moment.. Vandaar dat ik ook nog wakker ben.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
een goedenavond lieverds.Hoe is het met Tally en je pens?
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is dik.. En beweegt op het moment.. Vandaar dat ik ook nog wakker ben.
tikje op dr hoofd, houdt ze vanzelf opquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is dik.. En beweegt op het moment.. Vandaar dat ik ook nog wakker ben.
Ze doen maarquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijken of de slijmballen je dan nu ook minpunten gaan geven.
Gedraag je!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat verandert toch niets aan mijn eerdere opmerking?
quote:
Ook dat. En het boeit me niet zo ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie er eerlijk is toch. Het werkt ook in je eigen voordeel
de slijmballen of het snowballen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijken of de slijmballen je dan nu ook minpunten gaan geven.
Het knorren van senior helpt ook niet. Maar kan ik hem ook niet kwalijk nemen. Ik heb hem ziek gemaaktquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
op je buik! vet leuk.. behalve dan dat het funest voor je nahctrust is.
Ja ik ga mezelf in mijn buik slaanquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tikje op dr hoofd, houdt ze vanzelf op
Zo!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik ga me zo eens klaarmaken om naar bed te gaan.
Eerst nog even de 18+ collectie doorspuiten![]()
Ik heb als goede voornemen dit jaar om meer sex te hebben. De eerste 2 dagen nog niets gelukt. Maar wel donders geil de hele dag.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef Godtje het volgende:
Deze kende ik nog niet. Lekker wel
[ afbeelding ]
+1 maar daar zorgde iemand ook voor, om vervolgens niet door te zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb als goede voornemen dit jaar om meer sex te hebben. De eerste 2 dagen nog niets gelukt. Maar wel donders geil de hele dag.
Fijn voor je.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar die verkoudheid van beide helpen niet meequote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb als goede voornemen dit jaar om meer sex te hebben. De eerste 2 dagen nog niets gelukt. Maar wel donders geil de hele dag.
Maar speelt ze ook hockey?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
beauty, wie is het?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja, nu weten we het wel..quote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 maar daar zorgde iemand ook voor, om vervolgens niet door te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |