Via de achterkant ja. Is medicijn, niet om te eh... je weetwellenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en Rew; nemen jullie echt iedere avond een klysma?
Achterom? Of een X-prep-achtig drankje?
Nee maar als het helptquote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zegt men he? Ik zou het echt echt niet door mijn keel kunnen krijgen dan.
Oh, dat helpt sowieso vaak bij mij jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook snel een rare maag en weet inmiddels dat het weer over gaat als ik gewoon doe alsof ik er geen last van heb.
En iets hartigs eten (geen chips, dan wordt het erger bij mij)
Een corticosteroid, maar dan van achter?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Via de achterkant ja. Is medicijn, niet om te eh... je weetwellenHet moet er dus juist in blijven. Ik moet dan ook eigenlijk een half uur op mijn linkerzij blijven liggen. Maar of ik dat doe weet ik niet want dan slaap ik al
Cola achterover gooien en boeren tot je ervan omvaltquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat helpt sowieso vaak bij mij ja
Gewoon negeren (ook hoofdpijn enzo), maar nu voel ik het dwars door het FOK!ken en tv kijken heen!
Maar goed, het er over hebben helpt natuurlijk niet qua negeren![]()
Ik ga een to-do-list maken voor morgen
Mag ik een klinker kopenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Rewimo het volgende:
Via de achterkant ja. Is medicijn, niet om te eh... je weetwellenHet moet er dus juist in blijven. Ik moet dan ook eigenlijk een half uur op mijn linkerzij blijven liggen. Maar of ik dat doe weet ik niet want dan slaap ik al
Het alfabet boeren; ben je er zo vanafquote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook, dan boer ik de rare maag zo weg
Neem die van een ander; doe ik ook altijdquote:Oh
Nee, Salofalk heet het. Tegen darmontstekingen. Moet er ook nog 3 pillen per dag van slikken maar dat wil ik nog weleens vergetenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Een corticosteroid, maar dan van achter?
Entocort oid?
Iedere dag?![]()
* blij is met haar gezellig werkende darmflora
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cola achterover gooien en boeren tot je ervan omvalt
Laxeren Eliesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik een klinker kopen
[..]
Het alfabet boeren; ben je er zo vanaf
[..]
Neem die van een ander; doe ik ook altijd
Boefje!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Salofalk heet het. Tegen darmontstekingen. Moet er ook nog 3 pillen per dag van slikken maar dat wil ik nog weleens vergetenEn ik had er 60 gekregen
Daar heb ik er nu een stuk of 10 van gebruikt dus ik mag nog wel effe.
Alweer kokos, ik weet hetquote:Curly Wurly Shampoo, 230 ml
Absolut hinreißendes Kokosnuss- & Vanille-Shampoo. So kontrollierst Du dickes, lockiges Haar, machst es weich, glänzend und geschmeidig. Tiefenpflegendes Shampoo mit 15 % Kokosnuss für gute Kämmbarkeit. Arbeite es gründlich ins nasse Haar ein. Spül es aus. (Kokosnuss auswaschen ist ein wenig knifflig, aber es ist die Mühe wert.)
Owwwwwquote:
Zeg ik nou niet net 'neem er een van een ander' ???? Schrijf ik Russisch? Ken jij ineene niet meer lezen nietquote:En nee, ik heb geen CC en ik ga er ook geen een aanschaffen daarvoor
Ken ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Rewimo het volgende:
O, ik vind dit wel lekker klinken, kennen jullie die?
[..]
Alweer kokos, ik weet het
Nee, geen bijwerkingen gelukkig. Maar je moet ze na het eten nemen en dat schiet er nogal eens bij in. Moet ik nog eens wat op verzinnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Boefje!
Lastig is dat altijd, telkens weer de discipline om het te blijven slikken.
Heb je er ook bijwerkingen van? Want dat helpt niet echt bij de therapietrouw.
Mesalazine dus....quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Salofalk heet het. Tegen darmontstekingen. Moet er ook nog 3 pillen per dag van slikken maar dat wil ik nog weleens vergetenEn ik had er 60 gekregen
Daar heb ik er nu een stuk of 10 van gebruikt dus ik mag nog wel effe.
Ing neemt niks van een ander. Die neemt alleen zichzelf.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
[..]
Zeg ik nou niet net 'neem er een van een ander' ???? Schrijf ik Russisch? Ken jij ineene niet meer lezen niet
Dat zijn zo van die dingen die ik helemaal niet wil wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Ing neemt niks van een ander. Die neemt alleen zichzelf.
Aan je bord plakken.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, geen bijwerkingen gelukkig. Maar je moet ze na het eten nemen en dat schiet er nogal eens bij in. Moet ik nog eens wat op verzinnen.
Je krijgt er ook vastgeroeste schroeven mee los!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Oognip het volgende:
Cola schijnt wel te werken bij buikpijn maar bij last van de maag? Nooit van gehoord
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing neemt niks van een ander. Die neemt doet alleen zichzelf.
En ik neem een ander ook nietquote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
[..]
Zeg ik nou niet net 'neem er een van een ander' ???? Schrijf ik Russisch? Ken jij ineene niet meer lezen niet
En oude sieraden worden er weer mooi van....en je gebit gaat er van naar zn grootje.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt er ook vastgeroeste schroeven mee los!
Maar hoe zit het nou met de prijzen in Duitsland? Als dat ook goedkoop is, kunnen jullie ook via mijn adres bestellenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ken ik.
Moet je oh-oh eens naar vragen, die heeft hem gebruikt/gebruikt hem nog. Er zitten wel vaak stukjes in en dat schijnt een klein drama te zijn om uit te spoelen. Maar hij ruikt wel lekker.
Eh nee, geen van beide voorzover bekend. Maar waarschijnlijk wel (weer) een colitis.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mesalazine dus....
Dan heb je wel de meest heftige variant van CU? Crohn?
Dat valt ervanaf in de vaatwasserquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Aan je bord plakken.
Telefoon instellen.
Uhmmm... verder weet ik even niks.
Gooi em es in de groep, kijken wij of we hem kunnen reduceren tot de helftquote:
Scheelt qua prijs niet zoveel met NL geloof ik. UK blijft goedkoper. Lief aanbod, maar dan moet jij het ook weer doorsturen en dan betaal je nog 6.75 aan verzendkosten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met de prijzen in Duitsland? Als dat ook goedkoop is, kunnen jullie ook via mijn adres bestellen
Surequote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf maar es op tijd slapen, alvast m'n werkritme weer oppakken
Daarom ben in vanmorgen ook al redelijk op tijd opgestaan. Dan is de schok niet zo groot. Op tijd naar bed lukt me niet,. weet ik nu al.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf maar es op tijd slapen, alvast m'n werkritme weer oppakken
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooi em es in de groep, kijken wij of we hem kunnen reduceren tot de helft
Dan is het vast goed voor je maagquote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En oude sieraden worden er weer mooi van....en je gebit gaat er van naar zn grootje.
Goed spul wel eiks
Rond 00.00 uurquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom ben in vanmorgen ook al redelijk op tijd opgestaan. Dan is de schok niet zo groot. Op tijd naar bed lukt me niet,. weet ik nu al.![]()
Hoe vroeg is 'op tijd' voor jou eigk?
Kom hier maar heen, ik heb ook nog wel eea voor je te doen, mag je daarna met de kinectquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nee joh, dan verveel ik me straks dood!
Nee, ik zie het al. UK is een stuk goedkoper. Als het pond tenminste laag staatquote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Scheelt qua prijs niet zoveel met NL geloof ik. UK blijft goedkoper. Lief aanbod, maar dan moet jij het ook weer doorsturen en dan betaal je nog 6.75 aan verzendkosten.![]()
Die ene keer per jaar (soms 2) dat ik flink insla lap ik wel 9,95 voor een vliegtuigtransport over de grote sloot.
quote:
Die staat nu errug leuk laag.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al. UK is een stuk goedkoper. Als het pond tenminste laag staat
Temptingquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom hier maar heen, ik heb ook nog wel eea voor je te doen, mag je daarna met de kinect
Slaap lekkerquote:
00.00 is normaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is voor mij mijn standaard bedtijd. En als ik er een paar dagen vroeg ben uitgeweest lig ik er vaak al een uur eerder in.
Nu ik vakantie heb ben ik nachtbrakterT, blijf ik soms tot maar liefst half 2 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |