Via de achterkant ja. Is medicijn, niet om te eh... je weetwellenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en Rew; nemen jullie echt iedere avond een klysma?
Achterom? Of een X-prep-achtig drankje?
Nee maar als het helptquote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zegt men he? Ik zou het echt echt niet door mijn keel kunnen krijgen dan.
Oh, dat helpt sowieso vaak bij mij jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook snel een rare maag en weet inmiddels dat het weer over gaat als ik gewoon doe alsof ik er geen last van heb.
En iets hartigs eten (geen chips, dan wordt het erger bij mij)
Een corticosteroid, maar dan van achter?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Via de achterkant ja. Is medicijn, niet om te eh... je weetwellenHet moet er dus juist in blijven. Ik moet dan ook eigenlijk een half uur op mijn linkerzij blijven liggen. Maar of ik dat doe weet ik niet want dan slaap ik al
Cola achterover gooien en boeren tot je ervan omvaltquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat helpt sowieso vaak bij mij ja
Gewoon negeren (ook hoofdpijn enzo), maar nu voel ik het dwars door het FOK!ken en tv kijken heen!
Maar goed, het er over hebben helpt natuurlijk niet qua negeren![]()
Ik ga een to-do-list maken voor morgen
Mag ik een klinker kopenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Rewimo het volgende:
Via de achterkant ja. Is medicijn, niet om te eh... je weetwellenHet moet er dus juist in blijven. Ik moet dan ook eigenlijk een half uur op mijn linkerzij blijven liggen. Maar of ik dat doe weet ik niet want dan slaap ik al
Het alfabet boeren; ben je er zo vanafquote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook, dan boer ik de rare maag zo weg
Neem die van een ander; doe ik ook altijdquote:Oh
Nee, Salofalk heet het. Tegen darmontstekingen. Moet er ook nog 3 pillen per dag van slikken maar dat wil ik nog weleens vergetenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Een corticosteroid, maar dan van achter?
Entocort oid?
Iedere dag?![]()
* blij is met haar gezellig werkende darmflora
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cola achterover gooien en boeren tot je ervan omvalt
Laxeren Eliesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik een klinker kopen
[..]
Het alfabet boeren; ben je er zo vanaf
[..]
Neem die van een ander; doe ik ook altijd
Boefje!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Salofalk heet het. Tegen darmontstekingen. Moet er ook nog 3 pillen per dag van slikken maar dat wil ik nog weleens vergetenEn ik had er 60 gekregen
Daar heb ik er nu een stuk of 10 van gebruikt dus ik mag nog wel effe.
Alweer kokos, ik weet hetquote:Curly Wurly Shampoo, 230 ml
Absolut hinreißendes Kokosnuss- & Vanille-Shampoo. So kontrollierst Du dickes, lockiges Haar, machst es weich, glänzend und geschmeidig. Tiefenpflegendes Shampoo mit 15 % Kokosnuss für gute Kämmbarkeit. Arbeite es gründlich ins nasse Haar ein. Spül es aus. (Kokosnuss auswaschen ist ein wenig knifflig, aber es ist die Mühe wert.)
Owwwwwquote:
Zeg ik nou niet net 'neem er een van een ander' ???? Schrijf ik Russisch? Ken jij ineene niet meer lezen nietquote:En nee, ik heb geen CC en ik ga er ook geen een aanschaffen daarvoor
Ken ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Rewimo het volgende:
O, ik vind dit wel lekker klinken, kennen jullie die?
[..]
Alweer kokos, ik weet het
Nee, geen bijwerkingen gelukkig. Maar je moet ze na het eten nemen en dat schiet er nogal eens bij in. Moet ik nog eens wat op verzinnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Boefje!
Lastig is dat altijd, telkens weer de discipline om het te blijven slikken.
Heb je er ook bijwerkingen van? Want dat helpt niet echt bij de therapietrouw.
Mesalazine dus....quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Salofalk heet het. Tegen darmontstekingen. Moet er ook nog 3 pillen per dag van slikken maar dat wil ik nog weleens vergetenEn ik had er 60 gekregen
Daar heb ik er nu een stuk of 10 van gebruikt dus ik mag nog wel effe.
Ing neemt niks van een ander. Die neemt alleen zichzelf.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
[..]
Zeg ik nou niet net 'neem er een van een ander' ???? Schrijf ik Russisch? Ken jij ineene niet meer lezen niet
Dat zijn zo van die dingen die ik helemaal niet wil wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Ing neemt niks van een ander. Die neemt alleen zichzelf.
Aan je bord plakken.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, geen bijwerkingen gelukkig. Maar je moet ze na het eten nemen en dat schiet er nogal eens bij in. Moet ik nog eens wat op verzinnen.
Je krijgt er ook vastgeroeste schroeven mee los!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Oognip het volgende:
Cola schijnt wel te werken bij buikpijn maar bij last van de maag? Nooit van gehoord
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing neemt niks van een ander. Die neemt doet alleen zichzelf.
En ik neem een ander ook nietquote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
[..]
Zeg ik nou niet net 'neem er een van een ander' ???? Schrijf ik Russisch? Ken jij ineene niet meer lezen niet
En oude sieraden worden er weer mooi van....en je gebit gaat er van naar zn grootje.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt er ook vastgeroeste schroeven mee los!
Maar hoe zit het nou met de prijzen in Duitsland? Als dat ook goedkoop is, kunnen jullie ook via mijn adres bestellenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ken ik.
Moet je oh-oh eens naar vragen, die heeft hem gebruikt/gebruikt hem nog. Er zitten wel vaak stukjes in en dat schijnt een klein drama te zijn om uit te spoelen. Maar hij ruikt wel lekker.
Eh nee, geen van beide voorzover bekend. Maar waarschijnlijk wel (weer) een colitis.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mesalazine dus....
Dan heb je wel de meest heftige variant van CU? Crohn?
Dat valt ervanaf in de vaatwasserquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Aan je bord plakken.
Telefoon instellen.
Uhmmm... verder weet ik even niks.
Gooi em es in de groep, kijken wij of we hem kunnen reduceren tot de helftquote:
Scheelt qua prijs niet zoveel met NL geloof ik. UK blijft goedkoper. Lief aanbod, maar dan moet jij het ook weer doorsturen en dan betaal je nog 6.75 aan verzendkosten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met de prijzen in Duitsland? Als dat ook goedkoop is, kunnen jullie ook via mijn adres bestellen
Surequote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf maar es op tijd slapen, alvast m'n werkritme weer oppakken
Daarom ben in vanmorgen ook al redelijk op tijd opgestaan. Dan is de schok niet zo groot. Op tijd naar bed lukt me niet,. weet ik nu al.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf maar es op tijd slapen, alvast m'n werkritme weer oppakken
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooi em es in de groep, kijken wij of we hem kunnen reduceren tot de helft
Dan is het vast goed voor je maagquote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En oude sieraden worden er weer mooi van....en je gebit gaat er van naar zn grootje.
Goed spul wel eiks
Rond 00.00 uurquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom ben in vanmorgen ook al redelijk op tijd opgestaan. Dan is de schok niet zo groot. Op tijd naar bed lukt me niet,. weet ik nu al.![]()
Hoe vroeg is 'op tijd' voor jou eigk?
Kom hier maar heen, ik heb ook nog wel eea voor je te doen, mag je daarna met de kinectquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nee joh, dan verveel ik me straks dood!
Nee, ik zie het al. UK is een stuk goedkoper. Als het pond tenminste laag staatquote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Scheelt qua prijs niet zoveel met NL geloof ik. UK blijft goedkoper. Lief aanbod, maar dan moet jij het ook weer doorsturen en dan betaal je nog 6.75 aan verzendkosten.![]()
Die ene keer per jaar (soms 2) dat ik flink insla lap ik wel 9,95 voor een vliegtuigtransport over de grote sloot.
quote:
Die staat nu errug leuk laag.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al. UK is een stuk goedkoper. Als het pond tenminste laag staat
Temptingquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom hier maar heen, ik heb ook nog wel eea voor je te doen, mag je daarna met de kinect
Slaap lekkerquote:
00.00 is normaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is voor mij mijn standaard bedtijd. En als ik er een paar dagen vroeg ben uitgeweest lig ik er vaak al een uur eerder in.
Nu ik vakantie heb ben ik nachtbrakterT, blijf ik soms tot maar liefst half 2 op.
Hang ze!quote:
Uhuh. Dinsdagochtend gaat zwaaaar zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen ook heel erg slecht weer aan het werkritme kunnen wennen denk ik.
Eén weekje vrij verpest je vrij aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tombola-smiley
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tombola-smiley![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
OMGDan moet er eigenlijk nog een microfoon bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tombola-smiley
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Na wijn stuiter je nog net zo hard hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Nuchter: [ afbeelding ]
En na wijn: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Na wijn stuiter je nog net zo hard hoor![]()
Jupquote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen ook heel erg slecht weer aan het werkritme kunnen wennen denk ik.
Eén weekje vrij verpest je vrij aardig
Jij ging wel harder stampen naarmate je meer blikjes op hadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Na wijn stuiter je nog net zo hard hoor![]()
Lichtvoetig als ik was op die Friese klompsloffen van je?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij ging wel harder stampen naarmate je meer blikjes op had
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lichtvoetig als ik was op die Friese klompsloffen van je?![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lichtvoetig als ik was op die Friese klompsloffen van je?![]()
Yeah right, ze zat ons echt finaal uit te lachen, die Elies.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( <----- vertederd lachen is dat
)
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yeah right, ze zat ons echt finaal uit te lachen, die Elies.
En we deden zo ons best met Something Stupid
Ik blééf er bijna inquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Yeah right, ze zat ons echt finaal uit te lachen, die Elies.
En we deden zo ons best met Something Stupid
Ik ben ook nog steeds getraumatiseerdquote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaDat gezamenlijk in lachen uitbarsten bij de laatste zin was niet echt goed voor mn ego
Ik was idd blij dat je al een plasje had gedaanquote:
Wat was dat ook slecht zegquote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat was dat ook slecht zeg![]()
Hemeltje lief, wat erg
Nou ja, het was voor verbetering vatbaar. Als in dat ik een paar kleine verbeterpuntjes had kunnen aanwijzen (als ik niet zo gruwelijk in de lach geschoten wasquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was dat ook slecht zeg![]()
Hemeltje lief, wat erg
Nee, gewoon ronduit slecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, het was voor verbetering vatbaar. Als in dat ik een paar kleine verbeterpuntjes had kunnen aanwijzen (als ik niet zo gruwelijk in de lach geschoten was![]()
)
Bom...Bom Bom Bom....Laaaaalaaaaaahaaaaaalaaaaahaaaaaaaa.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik vond het ge-Pom Pom Pom als kikker ook heel hilarischvertederend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Doe dan ook niet zo wild muurduwenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
Even een empatisch momentje inbouwen: het is de beeb net ook nog in haar rug geschoten
Verder gaat het wel iets beter geloof ik
Nee, niet eens. Gewoon consequent zo vals als maar kan en daardoor wel weer heel bijzonder. Als Karel Appel. Dat je je afvraagt wat ie in hemelsnaam bedoeld heeft te schilderen als het zo overduidelijk is mislukt. Zo dusquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, gewoon ronduit slecht.
Zeg nou maar eerlijk
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik wou écht dat ik het lef gehad had om ook een Something Stupid duetje te doen![]()
Ik bewonder jullie. Echt.Daar heb je idd echt lef voor nodig.....en iets van zangtalentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Sorryquote:
Het is echt héél apartquote:Gesjellig, zere rug en rochelen.
Ik snap waarom jullie apart slapen
Omdat het 2 verschillende stemmen door elkaar heen zijn, ging ik steeds Tombo nazingen, en dan het besef van Oh Nee! Ik moet zelluf! En dan weer proberen terug te gaan in je eigen toonhoogte.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Gewoon consequent zo vals als maar kan en daardoor wel weer heel bijzonder. Als Karel Appel. Dat je je afvraagt wat ie in hemelsnaam bedoeld heeft te schilderen als het zo overduidelijk is mislukt. Zo dus
Ow, dat had wellicht geholpen. Misschien een ideetje voor een volgende SingStar-meet; mensen uitnodigen die kunnen zingenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heb je idd echt lef voor nodig.....en iets van zangtalent
Das een stuk minder lollig heurquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat had wellicht geholpen. Misschien een ideetje voor een volgende SingStar-meet; mensen uitnodigen die kunnen zingen
Ik dacht dat ik dat had: Cat jammert bij een koor en Tombo deed mee aan K2 zoekt K3quote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat had wellicht geholpen. Misschien een ideetje voor een volgende SingStar-meet; mensen uitnodigen die kunnen zingen
Wat het was was het; het was ge-wel-digquote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat het 2 verschillende stemmen door elkaar heen zijn, ging ik steeds Tombo nazingen, en dan het besef van Oh Nee! Ik moet zelluf! En dan weer proberen terug te gaan in je eigen toonhoogte.
Met de andere nummers waren we nachtegaaltjes
Nee, en het staat ook niet op de film thank god.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat het was was het; het was ge-wel-dig
Jullie hebben de opname toch wel bewaard heKan je leuk op joeptjoep zetten
En dan nog zo eens wat: je moet uitkijken wat je publiekelijk bekend maakt. Ik heb wel eens gehoord dat er ook mensen komen die heul nie waren uitgenodigd nie ik herhaal...quote:
Erg he?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan nog zo eens wat: je moet uitkijken wat je publiekelijk bekend maakt. Ik heb wel eens gehoord dat er ook mensen komen die heul nie waren uitgenodigd nie ik herhaal...
Quequote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel een schitterende opname van jou terwijl je de Yo Yo Yo versie van California Dreamin' doet
Ik ken ze verder niet. Maar ik zeg: eigen SingStars eerst, dus eruit met die verstekelingenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Erg he?
Heb je ineens de Elies en Maes in je kamert....en je moet nog aardig doen ook
Nou!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?
Heb je ineens de Elies en Maes in je kamert....en je moet nog aardig doen ook
Wie heeft hier dan in m'n woonkamert liggen slapen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
QueHeb ik dat gedaan
Dat was Greez denk ik
Die kleine, met dat asblonde haar? Yups, da's Greez
Gekkerdje
Dawas niet a capella skat.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef tombolafan het volgende:
California Dreaming was a capella, daar zijn we beter in
Ik zou je muren maar eens nakijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie heeft hier dan in m'n woonkamert liggen slapen?
Hoe moet ik dat wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft hier dan in m'n woonkamert liggen slapen?
Ik heb er al heul veul vermoord, maar nog lang niet allesquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou je muren maar eens nakijken.![]()
En therapie regelen voor de fruitvliegjes.
Whahahahaquote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. heeft het liefst dat ik instrumentale nummers zing
Tis wel een skatje iddquote:
Hij brengt het mooi.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor Mister I is DJ Hero (heette dat zo?) nooit meer hetzelfde nu, zonder zingende Tombo er naastquote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En dat trekt dan ook zomaar mijn klompies aanquote:
Hi-la-rischquote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Mister I is DJ Hero (heette dat zo?) nooit meer hetzelfde nu, zonder zingende Tombo er naast
Ik vond het heel sportief van hem dat hij óók tegen de horden aan liep ipv er over hupste!quote:
Ik heb er niet in geplast. Dat heb ik in je ovenwant gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En dat trekt dan ook zomaar mijn klompies aan
Wist je niet dat er achter deur 3 een toilet was?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er niet in geplast. Dat heb ik in je ovenwant gedaan
Zo issie he? Altijd begaan met de minder sportievenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het heel sportief van hem dat hij óók tegen de horden aan liep ipv er over hupste!
Lekker warmquote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er niet in geplast. Dat heb ik in je ovenwant gedaan
Ik weet heul niet van het bestaan van deur 3quote:Op maandag 3 januari 2011 00:29 schreef Cat22 het volgende:
Wist je niet dat er achter deur 3 een toilet was?
En de parketvloer molesterenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Heuj, maar ik kon dan weer bowlingballen laten zweven
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Heuj, maar ik kon dan weer bowlingballen laten zweven
Bwehehe, het was goed dat het de digitale vloer was, dat was anders nooooooit meer goed gekomenquote:
Met zijn allen wel, voor we met de muziek mee gingen doen toch?quote:
Tikkie jammer dat mijn 'Heuwwwwww????' hoofd op dat moment nou nét op film moest komenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
IEIEIEIEIEH! Wat doet hij nu?![]()
En die bal maar voor je gezicht hangen.![]()
![]()
Ik vond dat niks jammer.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tikkie jammer dat mijn 'Heuwwwwww????' hoofd op dat moment nou nét op film moest komen
Jij hebt gewonnen toch?quote:
Ow, maar die versie was baggerslecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met zijn allen wel, voor we met de muziek mee gingen doen toch?
Ja, das ook best hilarisch knap van hemquote:Op maandag 3 januari 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kan ie idd goed, net die genante momenten vastleggen
quote:
Heeft hij vast vaak mee kunnen oefenen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das ook best hilarisch knap van hem
Had er toch nog iemand een hoogtepuntquote:
Ik won met autorijdenquote:
Ja, daarom is ie ook met mij getrouwd denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij vast vaak mee kunnen oefenen.
En je was ook goed in verspríngen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik won met autorijden
En met discuswerpen
Denk je?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daarom is ie ook met mij getrouwd denk ik
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo zachies an es ff beginnen met m'n naar bed ga rituelen...
Kattenwissel en zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo zachies an es ff beginnen met m'n naar bed ga rituelen...
Moeten ze in de hoek zitten? En sorry zeggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookKatten hebben straf want die lagen op mijn schoot te slapen en vanuit het niks gingen ze enorm vechten en hebben de laptop op de grond gegooid
Nee, ze krijgen geen naar-bed-snoepjequote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten ze in de hoek zitten? En sorry zeggen?
Jij bruut!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geen naar-bed-snoepje
Als mn laptop stuk was geweest dan hadden ze vannacht in het konijnenhok kunnen slapenquote:
Niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als mn laptop stuk was geweest dan hadden ze vannacht in het konijnenhok kunnen slapen
Nee, maar ze weten wel dat het nu erg is, ze zitten samen onder tafel namelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet.![]()
Maar dat was wel heel ondeugend.![]()
Yoko beperkt zich nog tot het aanzetten van de webcam. EN ik weet nog steeds niet op welke sneltoetsen ze haar kont geparkeerd had.
Woeoeoe! Oorlog in huize Tombo!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ze weten wel dat het nu erg is, ze zitten samen onder tafel namelijk
F6?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet.![]()
Maar dat was wel heel ondeugend.![]()
Yoko beperkt zich nog tot het aanzetten van de webcam. EN ik weet nog steeds niet op welke sneltoetsen ze haar kont geparkeerd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |