Ja, ik word verdrietig van de reacties.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En dat doe je al kotsend en huilend?
Misschien helpt het om wat positiever in het leven te staan, en vooral te kunnen lachen om het hele Laura dramaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, ik word verdrietig van de reacties.
Ik stond mijn hele leven positief in het leven... maar sinds deze draadjes over Laura niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien helpt het om wat positiever in het leven te staan, en vooral te kunnen lachen om het hele Laura dramaIk zie er de humor iig wel van in
Vreemd, jij bent toch een grote voorstander van de hele onderneming? Het kind heeft haar zin, viert 2 jaar vakantie in de zon, op kosten van wie dan ook. En dan nóg is het niet goed genoeg? Wat is dat toch met de Dekkers en hun aanhangers?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik stond mijn hele leven positief in het leven... maar sinds deze draadjes over Laura niet meer
Ik vind het geweldig wat dat meisje doet. Maar jullie niet en dat maakt me bedroefdquote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vreemd, jij bent toch een grote voorstander van de hele onderneming? Het kind heeft haar zin, viert 2 jaar vakantie in de zon, op kosten van wie dan ook. En dan nóg is het niet goed genoeg? Wat is dat toch met de Dekkers en hun aanhangers?
Wat doet ze dan volgens jou?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wat dat meisje doet. Maar jullie niet en dat maakt me bedroefd![]()
Ohw... dat is alles?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Afketser het volgende:
[..]
Niet alledaagse dingen. Loopt de meute niet achterna. En dat is
Nee, dit is wat het meisje leuk vindt. Kijk, wij vinden het op internet erg leuk en we posten graag op fok. Laura heeft andere hobby'squote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ohw... dat is alles?![]()
Ik dacht dat je nu met echt iets bewonderenswaardigs op de proppen zou komen. Geeft niet hoor, ik zou het zelf ook niet kunnen benoemen
Je bedoelt dat ze het leuk vind golddigger te spelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee, dit is wat het meisje leuk vindt. Kijk, wij vinden het op internet erg leuk en we posten graag op fok. Laura heeft andere hobby's
Is internet jouw hobby?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee, dit is wat het meisje leuk vindt. Kijk, wij vinden het op internet erg leuk en we posten graag op fok. Laura heeft andere hobby's
Zo lijkt het misschien. Maar een verhaal heeft altijd 2 kanten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het leuk vind golddigger te spelen?
Op de eerste plaats reizen, dan fotografie, schilderen, zeilen enzovoort. Internet gebruik ik enkel voor mijn werk, om nieuws na te lezen en wetenschappelijke onderzoeken op te vragen en door te lezen. En nu en dan, tik ik hier eens een bericht. Maar dit is dan ook zo ongeveer het enige topic waar je mij zal vindenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, na reizen komt op de 2e plaats internetten. En de jouwe dan?
Ze wou het toch echt zelf..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef Afketser het volgende:
[..]
Tis geen pretje hoor de hele tijd op zo'n smal bootje waar ze amper haar studieboek op open kan slaan.
Kijk, dat zijn toch hartstikke leuke hobby's !! Ik gebruik internet alleen voor prive dingen zoals mail en nieuws enzo. En dit dan ook natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Op de eerste plaats reizen, dan fotografie, schilderen, zeilen enzovoort. Internet gebruik ik enkel voor mijn werk, om nieuws na te lezen en wetenschappelijke onderzoeken op te vragen en door te lezen. En nu en dan, tik ik hier eens een bericht. Maar dit is dan ook zo ongeveer het enige topic waar je mij zal vinden
Ja, en die school is natuurlijk ook bijzaak voor haar.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze wou het toch echt zelf..
Dit is een oud account van één van mijn kids.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:05 schreef Afketser het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn toch hartstikke leuke hobby's !! Ik gebruik internet alleen voor prive dingen zoals mail en nieuws enzo. En dit dan ook natuurlijk.
Maareh, waar heb je dan voor de tijd van Laura Dekker gezeten dan want ze zit hier al een paar jaar.
Wel aardig. Ik ga mijn account niet geven aan mijn moeder hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is een oud account van één van mijn kids.
Het kon wel eens de hoofdzaak zijn van die 2-jarige vakantie, denk je ook niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, en die school is natuurlijk ook bijzaak voor haar.
Het zou inderdaad wel verstandig zijn. Maarja, ik weet ook nog wel toen ik in het buitenland woonde dat ik niet zoveel interesse had in een studeren. Ik speelde veel liever met vriendjes en vriendinnetje. Al had ik nog liever een zeilboot gehad hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 20:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het kon wel eens de hoofdzaak zijn van die 2-jarige vakantie, denk je ook niet?
Daar kun je trotser op zijn dan anderen altijd alles voor je laten betalen, ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Afketser het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat ze terug is.... ze hoeft straks nooit meer te werken en jij wel... 40 uur per week totaan je pensioen.... wees daar maar trots op
Ik bedoel dan ook, dat Laura ook niet echt jubelend naar school ging. Ze spijbelde (volgens oma) nogal veel en ze liep zo'n beetje over van het strafwerk.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel verstandig zijn. Maarja, ik weet ook nog wel toen ik in het buitenland woonde dat ik niet zoveel interesse had in een studeren. Ik speelde veel liever met vriendjes en vriendinnetje. Al had ik nog liever een zeilboot gehad hoor![]()
Maar met sponsoring is toch niks mis? Dat wordt wereldwijd gedaan zelfs in de formule 1.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar kun je trotser op zijn dan anderen altijd alles voor je laten betalen, ja.
Ja, dat kwam denk ik omdat die zeiltocht zo in haar gedachten zat.....quote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook, dat Laura ook niet echt jubelend naar school ging. Ze spijbelde (volgens oma) nogal veel en ze liep zo'n beetje over van het strafwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |