quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef koekie_monzter het volgende:Wat een leuke dingen maken jullie zeg! Echt knap.
Toen ik las dat die uiltjes gemaakt zijn met een borduurmachine, ben ik eens naar meer informatie gaan zoeken (lijkt mij ook wel leuk om zoiets te kunnen maken). Ik kan er eigenlijk weinig info over vinden, behalve dat zo'n machines erg prijzig zijn en je patronen hebt in diverse formaten. Weten jullie een site met meer info hierover? En weten jullie of er ook betaalbare machines zijn? Ik zie eigenlijk vooral prijzen die meer passen bij iemand die echt een onderneming ermee begint, voor mij zal het toch vooral een hobby zijn.. Hoe zit dat bij jullie? Is het voor jullie een hobby, of zit er een onderneming aan vast? Veel vragen he ;-). Ben in ieder geval erg benieuwd :-).
Ik heb ooit als hobby een 'goedkope' borduurmachine gekocht. Daar kon ik lang niet zoveel mee als dat ik hoopte. Gaf voornamelijke veel frustratie, omdat ik dingen wilde maken die er niet op konden.
Ik heb nu een duurdere machine en kan er alles op. Gebruik hem wel voornamelijk zakelijk, dat scheelt enorm.
Wat ik veel om mij heen hoor, is dat veel mensen zo'n machine willen en/of kopen, maar er uiteindelijk na een tijdje niets meer mee doen. Want op een gegeven moment staat overal wel iets op geborduurd.
Maar een betaalbare machine, dat ligt aan je budget. Ik ben begonnen met een 2e hands machine van 300 euro. Alleen komt daar niet zo'n uiltje uit....
Heb je nog vragen, stel ze maar!