leuk!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte de tekening, en een vriendin maakte er een stempel van:
[ afbeelding ]
Het is de kop van een van mn honden!
Dank, ik kreeg hem net met de post, hij is een mooie maat ook, echt cool!quote:
is nogal hard en slecht voor je tanden, dat welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:20 schreef trui het volgende:
estolan, lollies van fimoklei, hmm. dat smaakt toch nergens naar?
Scuzy, de naam staat normaal door de foto's zodat ze niet op andere sites gezet kunnen worden. Dit ivm dat het al is voorkwam dat iemand deed alsof die persoon het gemaakt had, en zo wilde verkopenquote:
ja, of hyves of facebook, ligt ermaar aan vanuit welk medium er naar haar gemailt wordtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze verkoopt toch gewoon via dr blogspot?
Iemand anders noemde het ijspegeltjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Die boompjes vind ik geweldig ja![]()
Zijn die oorbellen niet heel erg kwetsbaar?
Ik vind ze er een beetje uitzien als skeletvingertjes
Hoe durft iequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef annelotje het volgende:
Faazz wat leuk! En hoe je hebt aangeboden... Super! Kan mijn vriend nog wat van leren. Die was in de veronderstelling dat Valentijnsdag vandaag is....
Wauw wat gaaf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:12 schreef Faazz het volgende:
[..]
Iemand anders noemde het ijspegeltjesIk weet niet of ze kwetsbaar zijn. Op zich wel denk ik. Maar ik heb vorig jaar aan een megaproject gewerkt en een mobiel van glas gemaakt. Het kruis waaraan dat hing is ook van glas en moest heel het gevaarte tillen en woog toch gauw 500gr als ik me niet vergis. Hij leeft nog steeds volgens mij. De boompjes daarentegen zijn bijna allemaal kapot gesprongen vanwege krimp bij afkoelen, dus ik zou eens ander glas moeten proberen of een andere methode moeten gebruiken..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |