Wat mij betreft is Leonardo di Caprio door de mand gevallen in "Romeo and Juliet". "Alle deskundigen zijn het erover eens" is geen argument.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Je kan hem niet leuk vinden, een grote l*l voor mijn part, prima allemaal, maar waar alle film- en acteerdeskundigen het unaniem over eens zijn is dat Leonardo di Caprio een van de beste acteurs in Hollywood is - en dat was al zo lang voor Titanic.
Je oordeel vellen over 1 filmquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:37 schreef brandlex het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Leonardo di Caprio door de mand gevallen in "Romeo and Juliet". "Alle deskundigen zijn het erover eens" is geen argument.
Hij is wel wat eendimensionaal idd..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:43 schreef MrBarros het volgende:
Ben het wel redelijk eens met wat hier allemaal voorbij komt. Maar tot grote verbazing deze naam niet gezien:
Matthew McConaughey. Jesus wat een pannenkoek eersteklas zeg! Elke film istie helemaal camerageil en de manier waarop ie praat.....
Brad Pitt? Op welke films baseer je dat? Hoop niet dingen als Oceans eleven of Mr en Ms Smith.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef brandlex het volgende:
1 Leonardo di Caprio
2 Richard Gere
3 Clint Eastwood
4 George Clooney
5 Brad Pitt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:43 schreef MrBarros het volgende:
Ben het wel redelijk eens met wat hier allemaal voorbij komt. Maar tot grote verbazing deze naam niet gezien:
Matthew McConaughey. Jesus wat een pannenkoek eersteklas zeg! Elke film istie helemaal camerageil en de manier waarop ie praat.....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef speknek het volgende:
Matthew McConaughey is overigens ook overal belabberd, en zeker niet zo knap als vrouwen denken.
Johnny Depp wordt ook praktisch aanbeden en vind ik een erg goede acteur. Hoewel hij de laatste tijd vaak dezelfde soort rollen speelt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef Ziewoarut het volgende:
Valt mij op dat vaak de acteurs die bij een jong publiek als knap gezien worden mij in een film altijd het minst goed kunnen overtuigen.
Brad Pitt in sommige films is een uitzondering.
Obvious Troll is obvious...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrij matige, beperkte acteurs.
Ben ik de enige die hier over valt? Will Smith is toch best een degelijke acteur? Ik vind hem in Ali en I am Legend en The Pursuit of Happiness gewoon erg goed. Dat 'coole' gedoe was leuk voor even, maar is hij gewoon op tijd ontgroeit.quote:
Heb je dat helemaal speciaal voor mij opgezocht?quote:
Tot 5 jaar geleden vond ik dat ook. Vind hem momentaal toch erg afgezwakt. Verder is hij altijd erg beperkt in zijn rollen. Te vaak wat de metro charismatische man uitgehangen Johnnyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Johnny Depp wordt ook praktisch aanbeden en vind ik een erg goede acteur. Hoewel hij de laatste tijd vaak dezelfde soort rollen speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |