Dat ga je niet menen lijkt mij? TS verkoop hem anders op marktplaats, hier krijg je toch dat dubbeltje eerste rang gebeurenquote:
Poedersuiker, wat doe jequote:
Lijkt mij dat mensen voor 50euro meer een nieuwe telefoon kopen in een winkelquote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef Bryan181 het volgende:
650 simlockvrij bij mediamarkt, maar de full body kost ook nog een eurotje of 20
Als je hem op 06/12 hebt aangeschaft zal het vast wel 4.1 zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef Bryan181 het volgende:
Fw heb ik eerlijk geZegd geen idee van, hoe check je dat?:p
zou goed kunnen, het toestelquote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je hem op 06/12 hebt aangeschaft zal het vast wel 4.1 zijn.
Instellingen > Algemeen > Infoquote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef Bryan181 het volgende:
Fw heb ik eerlijk geZegd geen idee van, hoe check je dat?:p
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef Bryan181 het volgende:
Onder de 500 bieden heeft sowieso geen zin
wait, what?quote:
Inderdaad dat heb ik ook al tegen hem gezegd, maar blijkbaar vindt hij het heel normaal. Hij zegt dat die hem bij de Mediamarkt heeft gekocht, legt er een bon naast en vouwt die bon precies zo op dat er niks op te zien is behalve het mediamarkt logo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef kebabkever het volgende:
Ik vind het raar dat je de bon zo op de foto zet...
via engeland kan je hem voor goedkoper krijgenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef genakt het volgende:
[..]
via engeland kan je hem voor goedkoper krijgen
Ik wil je absoluut niet afschilderen als een onbetrouwbare verkoperquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef Bryan181 het volgende:
Ik vind het jammer dat jullie gelijk over een onbetrouwbare verkoper beginnen, maar goed ik heb er gewoon niet bij stilgestaan. Ik zal zo spoedig mogelijk een andere foto van de bon maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |