Klopt, maar dan willen waarschijnlijk alle creatieve mensen er ook nog eentje ofzo ?quote:
Dan hebben ze voorlopig pech. Slotje.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, maar dan willen waarschijnlijk alle creatieve mensen er ook nog eentje ofzo ?
Neeeee? Ik bedoel andere S!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte, heb je een reactie van S gelezen op pagina 1 van de aanvraag?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Deel 1 niet gelezen, maar als dit knutselmiddagen met Lutte betekenen, ben ik voor.
nee ik doe het nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Einde. Discussie.
Bij de volgende die het vraagt borduur ik het op de borstkas.
Lutte, komt er eenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Einde. Discussie.
maar komt er nu een SC in je crea forum??quote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Einde. Discussie.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar komt er nu een SC in je crea forum??
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar komt er nu een SC in je crea forum??
komt daar ook nachtbagger SC voor mensen die om 4 uur s'nachts knutselen?quote:
Maar zo moe zijn dat ze alleen nog maar bagger kunnen makenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt daar ook nachtbagger SC voor mensen die om 4 uur s'nachts knutselen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt daar ook nachtbagger SC voor mensen die om 4 uur s'nachts knutselen?
en een SC om de SC in CRE tegen te houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
en een SC voor mensen die willen discussieren of er een SC nodig is in CRE
en een SC om die SC tegen te houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en een SC om de SC in CRE tegen te houden
tdrone, je hebt 54 notes gekregen van onze moderatorsquote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef tdrone het volgende:
ik ga de hele dag baggertopics openen en dan discussieren met Lutte
ik ben een liefere user dan jouquote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tdrone, je hebt 54 notes gekregen van onze moderators
Jij hebt wel echt geluk dat je niet geband bent met die note van je.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef tdrone het volgende:
ik ga de hele dag baggertopics openen en dan discussieren met Lutte
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tdrone, je hebt 54 notes gekregen van onze moderators
uhu dat zal bestquote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt geluk dat je niet geband bent met die note van je.
Hij wilt me gewoon neuken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was grapjeomdat hij een discussie wilt met Lutte
Ja maar je kan het wel ergens zienquote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was grapjeomdat hij een discussie wilt met Lutte
dankjequote:
En Merel dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Die note van tdrone!
Had ik niet van je verwacht
ik weet helemaal niet waarom ik een note hebquote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Die note van tdrone!
Had ik niet van je verwacht
kusje tdronequote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet helemaal niet waarom ik een note heb![]()
Ik heb 1 note gekregen, maar kan het me niet herinnerenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ooit 1 note gekregen omdat ik in een SC zei dat ik geen notes had
een SC in deze SC?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat de SC hier wel hard gaat lopen.
Ja want nu wil ik jullie vertellen dat Piet 1 tand is verlorenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat de SC hier wel hard gaat lopen.
Nog een?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja want nu wil ik jullie vertellen dat Piet 1 tand is verloren
Hoeveel heb je er al? jij mag er niet meer dan mij want anders open ik een SC over Piet zijn tandquote:
dan ik *quote:Op zondag 2 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al? jij mag er niet meer dan mij want anders open ik een SC over Piet zijn tand
Owja een SpellingsSC moet er ook nog komen, ik heb er pas 5 dus nu ga ik 1 SC openen over de tand en over de Spellingquote:Op zondag 2 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan ik *
En ik had er al 20, jij pas 4 toch?
Kosquote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
Oh en ik wil nog een SC openen over kos met de snor
Ja en een Dan een SC over het openen van een SC over Kos met de snorquote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
Oh en ik wil nog een SC openen over kos met de snor
Sommigen van ons FOK!ken hier ook zonder op het werk te zijn hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Leigh het volgende:
Als ik nou gewoon toegang tot internet had, dan zou ik me ook niet zo vervelen op 't werk
Helaas is de gast van de IT nogal een lul en geeft er geen toestemming voor.
Open je dan wel een SC over je werk?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
Da's erg jammer..
Ik verveel me ook erg op mn werk, terwijl ik op de computer zit, maar kan niet tussendoor gaan fokken. Ja, in mn pauze, maar dan ziet iedereen het
Goed planquote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Open je dan wel een SC over je werk?
Piet is mij kind want ik ben een vrouw met een kort en pittig kapsel en ik ga een SC openen omdat Piet zijn tand is verlorenquote:
Okquote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Piet is mij kind want ik ben een vrouw met een kort en pittig kapsel en ik ga een SC openen omdat Piet zijn tand is verloren
even ge-editquote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Piet is mij kind want ik ben een vrouw met een rood, kort en pittig kapsel en ik ga een SC openen omdat Piet zijn tand is verloren
De pizzabezorgerquote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok
Ik zal maar niet vragen wie de vader is he?
Dat zou ook een optie zijn, ik ga maar eens een DNA test laten doen en daar een SC over openenquote:
Slim plan.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat zou ook een optie zijn, ik ga maar eens een DNA test laten doen en daar een SC over openen
Ja en ik open een SC over de gelukkige vaderquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slim plan.
Dan open ik wel een SC over de gedupeerde vader
deze UI had ik tot de start van TALquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en ik open een SC over de gelukkige vader
Haii Koen
leuke nieuwe UI
klopt, voor jou is het nieuwequote:
Oke is goedquote:Op zondag 2 januari 2011 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, voor jou is het nieuwe
ik ga zsm een heel andere bedenken
ik ga ffies tv kijken terwijl ie laadtquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
skippy22 PM en FoBo ban. Allemaal gezeik. Je mag me mailen in het voorjaar.
Jeeejquote:
Jaaquote:
Ik mag die Yvon Jaspers echt niet, anders zou ik het wel kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Boer zoekt vrouw blijft een leuk programma, vorige editie(s) niet gekeken, maar nu ben ik toch maar weer gaan kijken
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
skippy22 PM en FoBo ban. Allemaal gezeik. Je mag me mailen in het voorjaar.
IK KOM TOCH NET THUIS JONG.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat poste ik precies 10 posts geleden al
Baas boven baasquote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat poste ik precies 10 posts geleden al
Je hoort alleen haar stem en af en teo komt ze voorbij, Ze is niet constant in de spotlights. En ik heb er niks op tegen eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik mag die Yvon Jaspers echt niet, anders zou ik het wel kijken.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus wel banmeldtopic maar geen 10 posts teruglezen he
Die stemquote:Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoort alleen haar stem en af en teo komt ze voorbij, Ze is niet constant in de spotlights. En ik heb er niks op tegen eigenlijk.
Niet waar dus?quote:
Ohquote:
Tijd dat ze die kutFries een reisje naar de afgrond geven. Zonder retour.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De kwaliteit spat er weer van af. Zo kennen we die jongen weer.
En dan de deksel er op en de sleutel in de zee werpen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijd dat ze die kutFries een reisje naar de afgrond geven. Zonder retour.
Wijd openquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Benny, 19, Male, Netherlands
Last track: Blof Wijd OpenBlof
Gratis gekregen... van iTunesquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Dat weet ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sommigen van ons FOK!ken hier ook zonder op het werk te zijn hoor
Die kreeg ik gratis bij 12 dagen op mn iPod. Wat een kut nummer.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
friesland ligt toch al dichtbij het niets:Dquote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijd dat ze die kutFries een reisje naar de afgrond geven. Zonder retour.
quote:
Afsteken en onder laten lopenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
friesland ligt toch al dichtbij het niets:D
Zelfs dán kan ik het niet. Mag niet eens het nieuws lezen. Maar waarom dat niet mocht kon ie niet zeggenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
Da's erg jammer..
Ik verveel me ook erg op mn werk, terwijl ik op de computer zit, maar kan niet tussendoor gaan fokken. Ja, in mn pauze, maar dan ziet iedereen het
Geen dank.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik giechelde me een uur in de rondte...![]()
Zelfs na de 534242e keer
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik giechelde me een uur in de rondte...![]()
Zelfs na de 534242e keer
quote:
quote:
Wanneer?quote:
quote:
Ben benieuwdquote:
quote:
quote:
Mag ik er ook een?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. welhomo.
Even appelbeignets warm maken.
Ik heb er twee, dus..quote:
Vooruit dan.quote:
Tuurlijkquote:
Zo ben ikquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. welhomo.
Even appelbeignets warm maken.
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tuurlijk. Eigenlijk was hij voor CC, maar die jat al mijn halve, dat is wel genoeg
.
quote:
Ja maar nu voel ik me alsof ik heel hebberig benquote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik mag een halve en jij een hele dus wees blij
haphaphaphapquote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ze net uit de magnetron gehaald. Dus SNEL opeten voor ze koud worden.
Je verdiend hetquote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar nu voel ik me alsof ik heel hebberig ben
Jeeejquote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je verdiend het
momnomnomnonm
Omdat appelbeignets.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fok smatjes versier tutorial_!
Wat een faalvent.
En dusquote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef 92Merel het volgende:
Nu weet ie alleen wel dat ik mede verantwoordelijk voor zn ban ben
Niks, maar geen zin om nog last te krijgen van die kloon die hij gaat aanmakenquote:
Gewoon weer PMenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niks, maar geen zin om nog last te krijgen van die kloon die hij gaat aanmaken
En anders roep je mij maar.quote:
ReTweet. Ken je afkortingen anno 2011quote:
Ik heb geen twitterquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ReTweet. Ken je afkortingen anno 2011.
Je kent me niet :$:$quote:
kamo toet nina an moedjiequote:
Toen kon ik het niet meer volgenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
kamo toet nina an moedjie [ afbeelding ] !
lekkerdingquote:
Hahah lol desu snapte ik nie merr howrrRr ::$:$ Dxquote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
kamo toet nina an moedjie [ afbeelding ] !
Moiboiquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
lekkerding [ afbeelding ]
Xxx [ afbeelding ]
sssst dadelijk zegt ze het aan een FAquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
lekkerding [ afbeelding ]
Xxx [ afbeelding ]
Ha. Ha.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
sssst dadelijk zegt ze het aan een FA
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
sssst dadelijk zegt ze het aan een FA
Ik moet dus een nieuw 2 persoonsbed...quote:
Die moeder want hij wil een te duur bedquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet dus een nieuw 2 persoonsbed...
Maar mijn moeder zit mij al van die (goedkope) bedden aan te wijzen in blaadjes waarvan het matras aanvoelt alsof je onderhand op de vloer ligt. Ik zeg haar dat dan en dan is het van ja jij ook altijd met je eisen enz.
ze vind mij dan 'ontevreden''. Maar nu denk ik een bed is een eenmalige besteding die je niet 'ieder' jaar doet. Dus waarom dan niet gelijk een fatsoenlijk bed ( vooral het matras is erg belangrijk vind ik ) . Maar mijn moeder denkt hier echter anders over en is niet van plan om er 1000 euro aan uit te geven. ( want kwaliteits matrassen zijn natuurliik een stuk duurder )...
Wie geven jullie gelijk?
Koop een boxspring, of wil je geen stoffen bedquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar mijn moeder zit mij al van die (goedkope) bedden aan te wijzen in blaadjes waarvan het matras aanvoelt alsof je onderhand op de vloer ligt. Ik zeg haar dat dan en dan is het van ja jij ook altijd met je eisen enz.
ze vind mij dan 'ontevreden''. Maar nu denk ik een bed is een eenmalige besteding die je niet 'ieder' jaar doet. Dus waarom dan niet gelijk een fatsoenlijk bed ( vooral het matras is erg belangrijk vind ik ) . Maar mijn moeder denkt hier echter anders over en is niet van plan om er 1000 euro aan uit te geven. ( want kwaliteits matrassen zijn natuurliik een stuk duurder )...
Wie geven jullie gelijk?
nou je kan ook een goedkoop bed kopen met een nieuw matras?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie geven jullie gelijk?
Dat kwam ook ineens uit het nietsquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie geven jullie gelijk?
Het is niet mijn berichtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kwam ook ineens uit het niets![]()
Ik wil ook een tweepersoonsbedZou zoveel makkelijker zijn.. Maar je kan toch een goedkoop beddenframe en een duurder matras kopen? Schijnt trouwens dat de IKEA nog best goede matrassen heeft, daar ben je dan een euro of 350 voor kwijt.
Aaawhquote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb mn eigen tweepersoons bed. 140 breed. Heerlijk.
Niemand om het mee te delen.
Mag ik bij je komen liggenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
ik zou er ook een willen maar heb ook niemandquote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Delen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou er ook een willen maar heb ook niemand
K howwRrrR :$:$quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag ik bij je komen liggen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Mag je kat dan boven slapen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een 1 persoons bed, elk weekend voor 2
Bah, zo'n heel bed vol met harenquote:
Koop gewoon een opblaasbedje voor je vriend dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bah, zo'n heel bed vol met harenheb een hond en die komt mijn kamer niet in
Is toch veel leuker om samen in 1 bed te liggen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Koop gewoon een opblaasbedje voor je vriend dan.
Dat is voor als je bed het niet meer houdtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is toch veel leuker om samen in 1 bed te liggen?![]()
En ik heb nog een matras onder mijn bed liggen
Dat is voor als we bijna op moeten staan, want dan komt familielid kamer binnen met 'komen jullie ontbijten?'quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is voor als je bed het niet meer houdt?
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is voor als we bijna op moeten staan, want dan komt familielid kamer binnen met 'komen jullie ontbijten?'
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
"Flikker op met je ontbijt, ik ben nog even kinderen aan het knutselen."
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
"Flikker op met je ontbijt, ik ben nog even kinderen aan het knutselen."
We maken heul geen kindjesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
wel filmen en op fok zetten
(het kindjes maken en reactie!)
Helemaal geen kindertjes, tenzij de anticonceptie niet werktquote:
Die moet ik dus al 2 weken lang nog steeds kopenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, nu gebruik je nog condooms?
Ik voorspel een "HELP, ik ben zwanger, wat nu?" topic.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal geen kindertjes, tenzij de anticonceptie niet werkt
Als je mij eens een PM stuurde ie pee vee te gaan slowchatten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, nu gebruik je nog condooms?
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voorspel een "HELP, ik ben zwanger, wat nu?" topic.
Over een paar weken een 'Ik ben zwanger, wat kan ik het beste doen' topic.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal geen kindertjes, tenzij de anticonceptie niet werkt
Open het dan in CRE, kunnen we een breinaald adviseren.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Over een paar weken een 'Ik ben zwanger, wat kan ik het beste doen' topic.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Open het dan in CRE, kunnen we een breinaald adviseren.
En augurken versierenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Abortusquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Over een paar weken een 'Ik ben zwanger, wat kan ik het beste doen' topic.
Omgquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |