staat van de cd's is goed en de doosjes redelijk of zitten er krassen op de cd's?quote:Mega Dance 1997
Mega Dance 1998
Mega Dance '93 vol 2
Mega Dance '93 vol 3
Mega Dance '93
Mega Dance '94 vol 2
Mega Dance '94 vol 3
Mega Dance '95 vol 2
Mega Dance '95 vol 3
Mega Dance '95 vol 4
Mega Dance '96 vol 2
voor 20,- inclusief verzendkostenquote:Greatest Hits of the 90s (Pop, 8cd)
More Greatest Hits of the 90s (Pop, 8cd)
Party Time Funky House Classics (3cd)
Santana The Ultimate Collection
Mega Dance 1997
Mega Dance 1998
Mega Dance '93 vol 2
Mega Dance '93 vol 3
Mega Dance '93
Mega Dance '94 vol 2
Mega Dance '94 vol 3
Mega Dance '95 vol 2
Mega Dance '95 vol 3
Mega Dance '95 vol 4
Mega Dance '96 vol 2
Het tweede bod klinkt aantrekkelijker dan het eerste.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
staat van de cd's is goed en de doosjes redelijk of zitten er krassen op de cd's?
indien goede kwaliteit cd's bied ik voor de zet de verzendkosten: 6,75
Of
[..]
voor 20,- inclusief verzendkosten
Deal, PM komt eraanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef contactdoos het volgende:
Die twee dubbelcd's van top gearheb ik wel belang bij, indien de cd's in prima staat zijn.
10 incl verzending?
Thnx! Graag even PM indien akkoord, dan zie ik het snellerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:56 schreef toimoi het volgende:
[..]
Het tweede bod klinkt aantrekkelijker dan het eerste.Ik denk er even over na, kom er in de komende dagen op terug.
Deal! PM onderweg.quote:
Komt voor elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Thnx! Graag even PM indien akkoord, dan zie ik het sneller
Misschien kunnen we ruilen tegen iets uit mijn DVD of PS2 topic? Hoeft niet, maar missch zit er iets voor je tussen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, kijk even in de spoiler in de post boven je. De enige dvd's die ik daar nog van heb zijn Nightmare en Ocean's 13.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef dj_ko het volgende:
Dude Where's My Car
Nightmare Before Christmas
Finding Nemo 2disc edt
Ocean's Twelve
Ocean's Thirteen
The Recruit
18 euro inc?
Pas je openingsbericht anders even aan met alles wat je kwijt bent en nu nog hebt.. Leest een beetje makkelijker voor de geïnteresseerden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef toimoi het volgende:
[..]
Helaas, kijk even in de spoiler in de post boven je. De enige dvd's die ik daar nog van heb zijn Nightmare en Ocean's 13.
12 mag ik hopen. Ocean's 13 stond op mijn lijstje namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef toimoi het volgende:
[..]
Helaas, kijk even in de spoiler in de post boven je. De enige dvd's die ik daar nog van heb zijn Nightmare en Ocean's 13.
Wheheh foutje van de zaak, klopt. Geen zorgen, de goede dvd's zijn onderweg hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef slvrbld het volgende:
[..]
12 mag ik hopen. Ocean's 13 stond op mijn lijstje namelijk
Deal, verzending gebeurt dan in bubbelenvelop. PM onderwegquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Little billys letters 10 euro incl versturen?
zou ik niet op internet vermelden als ik jou wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef toimoi het volgende:
Let op: Ben volgende week (10-17 jan) op vakantie, waardoor reply of afhandeling wat langer kan duren.
Woon niet alleenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:48 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
zou ik niet op internet vermelden als ik jou was
Thnx alvast voor het afgeven!
Zie PMquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan ik alvast NFSU2 reserveren? Kan ie vandaag al op de post?
Dit ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef toimoi het volgende:
Zijn wegwerpmesjes, dus 32 wegwerp mesjes.
Foto van iBood blijkt te weigeren, check onderstaande link voor overzicht van de actie.
http://www.dagelijksekoop(...)rsysteem-32pack.html
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Little billy's letters is een leuk boekAf en toe lees ik wat. Zit op 3/4.
Bedankt nogmaals
Die is in ieder geval genoteerd. Ik denk er nog even over na, ze hoeven niet per se weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dit ik ook gelezen.
Maar daar wordt weer verwezen naar de razor + mesjes.
Des al niet te min.
15 euro staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |