* Huppelmuts slikt rotopmerking snel weer inquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb mijn zusje ingelicht. Je bent welkom om mee te gaan kijken!
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts slikt rotopmerking snel weer in
Met rijbewijs is het ook kut hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lelystad - Emmen is kut zonder rijbewijs
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met rijbewijs is het ook kut hoor
Butchers Boobies?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een slagers dochter en een oostblok vrouw, daar moet toch wel wat voor te verzinnen zijn?
Het is vast minder leuk als je altijd alleen maar toeschouwer bent.quote:
Goed punt...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast minder leuk als je altijd alleen maar toeschouwer bent.
Ligt er niet een mooie buslijn tussen Lelystad en Zwolle?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lelystad - Emmen is kut zonder rijbewijs
+1quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag willen dat iemand mij eens goed masseert
Ja klopt, de 330, dan ben je van station tot station een uurtje onderweg. Maar van mijn huis naar station is een dik half uur, en vanaf Zwolle naar Emmen ook zo'n 5 kwartier, en dan nog kwartiertje lopen...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt er niet een mooie buslijn tussen Lelystad en Zwolle?
Volgende LL zal ik je schouders es goed kneden, ok?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag willen dat iemand mij eens goed masseert
Maar die zijn dan wel weer sexyquote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een beetje als de Amazonen hè.
Neem een goed boek mee. Over Digitale Elektronica bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja klopt, de 330, dan ben je van station tot station een uurtje onderweg. Maar van mijn huis naar station is een dik half uur, en vanaf Zwolle naar Emmen ook zo'n 5 kwartier, en dan nog kwartiertje lopen...
Zwolle - Emmen is 1 uur. 56 minuten zelfs. Geen 5 kwartierquote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja klopt, de 330, dan ben je van station tot station een uurtje onderweg. Maar van mijn huis naar station is een dik half uur, en vanaf Zwolle naar Emmen ook zo'n 5 kwartier, en dan nog kwartiertje lopen...
Je biedt nooit aan mijn schouders eens te knedenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende LL zal ik je schouders es goed kneden, ok?
Met één afgesneden en weggefikte boob? (Ter bevordering van het pijl-en-boog-schieten)quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende LL zal ik je schouders es goed kneden, ok?
Mja, ieder zijn meugquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met één afgesneden en weggefikte boob? (Ter bevordering van het pijl-en-boog-schieten)
Jij biedt ook nooit de dingen aan die CL mij aanbiedt.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
Je biedt nooit aan mijn schouders eens te kneden
Huuuu peerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ieder zijn meug
Nee, dat is niet cool. Maar ze zijn wel mega stoer.
Wat biedt CL jou dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij biedt ook nooit de dingen aan die CL mij aanbiedt.
Voldoende om lekker gemasseerd te worden.quote:
Pffffquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voldoende om lekker gemasseerd te worden.
Hmm.quote:
Niks?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm.
Ik weet eigenlijk niet eens wat er in mijn fotoboek staat.
Niks.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, vertel het me maar.
Jij hebt toch wel gelijk.
Don't imitate, innovate. Als je ook een massage wil natuurlijk.quote:
Oh, ik zie net dat ik helemaal geen fobo heb. Wat ben ik ook een Fok!-beginneling.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, vertel het me maar.
Jij hebt toch wel gelijk.
Hier niet, voor wat dat waard is natuurlijk.quote:
Jij had het over bieden wat CL biedt, ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't imitate, innovate. Als je ook een massage wil natuurlijk.
Ik probeer slechts het principe uit te leggen van 'voor wat, hoort wat'.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
Jij had het over bieden wat CL biedt, ik niet
Ach soquote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer slechts het principe uit te leggen van 'voor wat, hoort wat'.
In dat geval... Tot zo!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
Nu snap ik waarom het hier zo rustig isIedereen is met mekaar aan het msn'en
Valt mee, ik ziet Frankie Boyle te kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
Warme kruik maar maken dan voor in bed?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
yay monteur komt sowieso morgen pas, telefoonmiep belde net dat er echt geen gaatje was tenzij mn halve huis onder water stond.. en ik kan ook niet liegen ofzo
want dat is dus niet zo, tis alleen vrij koud..
Of een warme knuffelbeer opscharrelenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warme kruik maar maken dan voor in bed?
Vraag 't nog es een keer, maar dan naakt, en dan overweeg ik nog es een keer.quote:
Ik heb zo goed als niemand uit singles op msn.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
Dat is suggestie 2. Maar LDG lijkt mij geen neuken-onder-de-deken-type en als de verwarming het niet doet, is het maar een koude bedoening.quote:
Ik euh.. Peu, Lotusss, Myraela en Yuki..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niemand uit singles op msn.
Alleen MissB en rival geloof ik
t moet minimaal stomende hete seks zijn jaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is suggestie 2. Maar LDG lijkt mij geen neuken-onder-de-deken-type en als de verwarming het niet doet, is het maar een koude bedoening.
Air, rival, Peu en MissMquote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niemand uit singles op msn.
Alleen MissB en rival geloof ik
Ik zie dan heel wat anders gebeurenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag 't nog es een keer, maar dan naakt, en dan overweeg ik nog es een keer.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t moet minimaal stomende hete seks zijn ja
Lijkt mij wel. Hoe naar moet 't zijn als je nat bent van beneden en de boel dan bevriest omdat er niet genoeg actie is.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
t moet minimaal stomende hete seks zijn ja
Ik als eerst.quote:
ik zorg wel dat daar actie komtquote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Hoe naar moet 't zijn als je nat bent van beneden en de boel dan bevriest omdat er niet genoeg actie is.
Ik ben alleen maar bekend met massage als voorspel.quote:
That's the spirit!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zorg wel dat daar actie komtill make 'em
Jij hequote:
Oh, in dat geval zie ik niks anders gebeurenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bekend met massage als voorspel.
Dan bewaar ik het masseren nog ff voor een ander en/of een latere gelegenheid.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, in dat geval zie ik niks anders gebeuren
Bij mij wilde jij niet.quote:
Jij zou het overwegen, dus het is aan jou of jij gaat masseren als ik naakt voor je staquote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het masseren nog ff voor een ander en/of een latere gelegenheid.
you know mequote:
Niet willen? Dat klinkt niet liefquote:
Als je creativiteit niet verder gaat dan dat, niet nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
Jij zou het overwegen, dus het is aan jou of jij gaat masseren als ik naakt voor je staDaar heb ik toch verder geen invloed op dan?
Ik ken jou niet als degene die de broek aanheeft.quote:
Uiteraard gaat mijn creativiteit verderquote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je creativiteit niet verder gaat dan dat, niet nee.
die is tegen die tijd dan meestal ook al uitquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken jou niet als degene die de broek aanheeft.
Ik wacht geduldig af.quote:
Dat klinkt al meer als jou ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
die is tegen die tijd dan meestal ook al uit![]()
For the love of god why?quote:
Zit wat in, ook hier kan je kletsen en desnoods ook achter de schermen als je dat liever hebt.quote:
WhatsApp is de bom dit jaarquote:
Op MSN vind ik beter / prettiger kletsen ipv hier achter de schermen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit wat in, ook hier kan je kletsen en desnoods ook achter de schermen als je dat liever hebt.
MSN werkt niet eens op mijn computer en ik heb niemand om mee te msnenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit wat in, ook hier kan je kletsen en desnoods ook achter de schermen als je dat liever hebt.
Ja, want SMS'en deden we 10 jaar geleden nog niet.quote:
Nee dood moeten zequote:
vroeger, toen één sms'je nog vijftig guldencent kosttequote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want SMS'en deden we 10 jaar geleden nog niet.
Oja, dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, een pilletje vergeten en meteen aan de rode klets he
Precies. Toen je nog nadacht over de kwaliteit van de inhoud in plaats van dat je de grootst mogelijke poep gaat doorsturen want 'met WhatsApp is het toch gratis'.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef CherryLips het volgende:
vroeger, toen één sms'je nog vijftig guldencent kostte
WhatsApp is geen smsquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want SMS'en deden we 10 jaar geleden nog niet.
Ok.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Een weltrusten-telefoontje van kleine man
Toen m'n telefoon nog niet 'op stil' kon en alleen in hoofdletters typtequote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Toen je nog nadacht over de kwaliteit van de inhoud in plaats van dat je de grootst mogelijke poep gaat doorsturen want 'met WhatsApp is het toch gratis'.
Wat lief van hemquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Een weltrusten-telefoontje van kleine man
Dan had ik een andere WhatsApp dan jij.quote:
Dat was even fijn ja!quote:
Samzz! Kan dat niet wat minder gross?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
En T9 nog niet bestond.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n telefoon nog niet 'op stil' kon en alleen in hoofdletters typte
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz! Kan dat niet wat minder gross?
Guess so.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ik een andere WhatsApp dan jij.
subtielquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Sliertjes en bonkjes FTWquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo vies was het nu ook weer nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
T9 gebruik ik niet meer sinds ik QWERTY toetsenborden aan mn telefoon hebquote:
Het blijft toch een 'short message service'?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Guess so.
Je moet 1 sms sturen om hem te activeren. Verder heeft het niks te maken met smsen hoor
Ik heb T9 nog nooit gebruikt..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T9 gebruik ik niet meer sinds ik QWERTY toetsenborden aan mn telefoon heb
Ik mis T9quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T9 gebruik ik niet meer sinds ik QWERTY toetsenborden aan mn telefoon heb
dat dus, het is gewoon sms'n alleen niet in de traditionele vorm. Twitter is ook een vorm van smsn.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft toch een 'short message service'?
je kan t gewoon aanzettenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |