ik zorg wel dat daar actie komtquote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Hoe naar moet 't zijn als je nat bent van beneden en de boel dan bevriest omdat er niet genoeg actie is.
Ik ben alleen maar bekend met massage als voorspel.quote:
That's the spirit!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zorg wel dat daar actie komtill make 'em
Jij hequote:
Oh, in dat geval zie ik niks anders gebeurenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bekend met massage als voorspel.
Dan bewaar ik het masseren nog ff voor een ander en/of een latere gelegenheid.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, in dat geval zie ik niks anders gebeuren
Bij mij wilde jij niet.quote:
Jij zou het overwegen, dus het is aan jou of jij gaat masseren als ik naakt voor je staquote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het masseren nog ff voor een ander en/of een latere gelegenheid.
you know mequote:
Niet willen? Dat klinkt niet liefquote:
Als je creativiteit niet verder gaat dan dat, niet nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
Jij zou het overwegen, dus het is aan jou of jij gaat masseren als ik naakt voor je staDaar heb ik toch verder geen invloed op dan?
Ik ken jou niet als degene die de broek aanheeft.quote:
Uiteraard gaat mijn creativiteit verderquote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je creativiteit niet verder gaat dan dat, niet nee.
die is tegen die tijd dan meestal ook al uitquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken jou niet als degene die de broek aanheeft.
Ik wacht geduldig af.quote:
Dat klinkt al meer als jou ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
die is tegen die tijd dan meestal ook al uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |