For the love of god why?quote:
Zit wat in, ook hier kan je kletsen en desnoods ook achter de schermen als je dat liever hebt.quote:
WhatsApp is de bom dit jaarquote:
Op MSN vind ik beter / prettiger kletsen ipv hier achter de schermen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit wat in, ook hier kan je kletsen en desnoods ook achter de schermen als je dat liever hebt.
MSN werkt niet eens op mijn computer en ik heb niemand om mee te msnenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit wat in, ook hier kan je kletsen en desnoods ook achter de schermen als je dat liever hebt.
Ja, want SMS'en deden we 10 jaar geleden nog niet.quote:
Nee dood moeten zequote:
vroeger, toen één sms'je nog vijftig guldencent kosttequote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want SMS'en deden we 10 jaar geleden nog niet.
Oja, dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, een pilletje vergeten en meteen aan de rode klets he
Precies. Toen je nog nadacht over de kwaliteit van de inhoud in plaats van dat je de grootst mogelijke poep gaat doorsturen want 'met WhatsApp is het toch gratis'.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef CherryLips het volgende:
vroeger, toen één sms'je nog vijftig guldencent kostte
WhatsApp is geen smsquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want SMS'en deden we 10 jaar geleden nog niet.
Ok.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Een weltrusten-telefoontje van kleine man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |