Film over roller derbyquote:
hoiquote:
Jij mag het afdwingen he.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor woningbouwnoodnummermanhij ging n bedrijf voor me zoeken om te helpen
maar hij zei al wel dat het waarsch vandaag niet meer kon
De kans is aannemelijk natuurlijk. Maar, is het erg koud? Anders zeg ik warme douche, warme choco en lekker in een deken oprollenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Warme douche lukt dus al nietquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans is aannemelijk natuurlijk. Maar, is het erg koud? Anders zeg ik warme douche, warme choco en lekker in een deken oprollen
Ze heeft toch geen warm water!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans is aannemelijk natuurlijk. Maar, is het erg koud? Anders zeg ik warme douche, warme choco en lekker in een deken oprollen
Daaromquote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer
En nee, daar bedoel ik niet dat mee
lieve schatquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, duh! Tuurlijk.quote:
Ik zou ook aan roller derby willen doen.quote:
Wat is het?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou ook aan roller derby willen doen.
Warm worden door kaarsjes of een gaspit dan maar. Of keiharde seks,het is maar wat je voorkeur heeft...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kruip zo lekker met laptop en kop soep mn bed in denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Warm worden door kaarsjes of een gaspit dan maar. Of keiharde seks,het is maar wat je voorkeur heeft...
Net de hongerwinter van '44 maar dan met etenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kruip zo lekker met laptop en kop soep mn bed in denk ikheeft ook wel wat voor n keertje
ja iddquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net de hongerwinter van '44 maar dan met eten
De niet-zo'n-hongerwinter van '10?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net de hongerwinter van '44 maar dan met eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |