Dat noemen ze toch tijdloos?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef conleche het volgende:
Nou ja, mijn smaak is ook niet heel erg modegevoelig, dus ik trek rustig dingen aan die ik al een paar jaar heb.
potverdikkie! Tis maar goed dat we jou hebben, juf NLquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fout, fout, fout!.
Accessoires. Handig zeg, van die rooie lijntjes als je iets fout spelt.
En Cali is je eerste klantquote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
In kader van inkomsten enzo: nu ik me misschien als freelancer moet inschrijven vanwege mn Engelse werk, maar dat weinig zekerheid heeft, zat ik te denken (ja huu!): zou het niet kunnen om iets van een tekstschrijf / spellingcheck iets op te zetten? Is daar een beetje een markt voor?
Want ik schijn best goed oog te hebben voor spelfouten en zo en ik check dat voor vrienden altijd al gratiesj!En dan kan ik Engels en Nederlands leveren
![]()
Dat ja, maar dat niet qua geld maar gewoon anders ofzo zegmaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke, goed om te lezen, zo vatte ik het idd wel een beetje op.
Van de mensen die 'anders' zijn hier, zou ik een heleboel willen leren. Want volgens mij geef ik zonder dat ik het doorheb best veel geld onnodig uitEn ben ik materialistischer dan ik zou willen zijn en... nou ja, gelukkig heb ik ook een heleboel goede eigenschappen
ik heb ook een gmail adres, helpt dat?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe kan ik 40 mb verzenden met hotmail? (limiet van 25 mb ofzo)
Zipfile?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat vervelend, XM!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
En voor de rest kan ik wel janken bij het idee van morgen weer werken. Maar ja.
Ga zo toch maar slapen.
Bah.
Google docs?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar wel echt leuk werkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat vervelend, XM!
Ik heb juist het tegenovergestelde: ik ben zó blij dat ik morgen weer in het atelier aan de slag kan met mijn dames. Zit me er echt al op te verheugen!
Nadeel van echt leuk werk: bijna onmogelijk ooit een maandsalaris te verdienen zoals de koplopers uit Merels vriendenkring, schat ik zo in
Ik zou het kopen!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een veel beterderderder idee, ik ga gewoon een bestseller schrijven en heul rijk worden![]()
Een kinderboek: Cootje en de tijdloze pyjama
Daaromquote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar wel echt leuk werkIk vind dat goud waard, evenals mijn vrijheid. Wat heb ik aan geld als ik geen tijd heb om het uit te geven?
I dare you!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik ben er gek genoeg voor![]()
True. Kutwerk en goed salaris hierquote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
DaaromIk doe liever iets wat ik echt leuk vind en wat minder oplevert dan kutwerk met een erg goed salaris. Rijkdom bestaat niet alleen uit geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |