quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wacht even, Co komt zometeen wel weer met een lesbo-onvriendelijke 'zie je wel, jij hebt geen verstand van mannen!'-opmerking.
Ik moet de sinds mijn puberteit ingezette trend van 'ik val op oudere vrouwen' wel in ere houden nu ik zelf ook steeds ouder word hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
En jij valt wel echt op oud, die vrouwen van hem lopen tegen de 50!
Brrrrrrrrrr.quote:
Ik vind Frans saai, Annemarie lelijk, Richard eng, Marcel (?) (die limbo) een pedo en Gijsbert wel soort van oké.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Gijs is leuk. En Frans. Die kinderlokker uit Limburg vind ik een griezel. Richard ook. En Annemarie lijkt me wel OK maar echt een, nouja, boer. Dawarenzetoch?
Wel even vertellen dan hoe ze reageerde hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:10 schreef neen het volgende:
Volgende keer in de kroeg maar even "ik zie, ik zie, wat jij niet ziet" uitproberen in de kroeg.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel even vertellen dan hoe ze reageerde hè?.
Ik zeg regelmatig tegen Nachtwacht: "Kijk me eens aan?" en dan doet 'ie dat en dan zeg ik: "Ik wilde even in je mooie ogen kijken!"
.
[/BZV-insider]
Of "Wil je ook een hapje van...".quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
Ik kom niet verder dan "Er zit wat op je neus" .... "Toet".
Sst, je mag niks meer over BZV zeggen van DaD!quote:
oeh dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn private spa thuis, ik krijg zo een massage en ga daarna lekker in bad![]()
Tot later
Ik ben ook trots op je.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit naar boer zoekt vrouw gekeken. And proud of it.
Oh ja, die kan ik ook nog wel in de kroeg proberen danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik volg voor het eerst BzV! En ik ben vooral fan van Gijs, en Richard vond ik eerst heel leuk, maar nu toch wel een beetje een slijmbal. Volgens mij vindt hij vooral zichzelf heel leuk.
Hoe heet die jonge krullebol ook alweer?
Die ene gast die perse kids wil vind ik maar een creep!
100 p/m aan kleding is prima, mits je niet te duur shopt. 200 p/m aan boodschappen kan, bij mij valt het meestal ietsje hoger uit, maar het zou wel minder kunnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh en ik ga in 2011 tandenstokeren!
En een uitgavensheet in Exel bijhouden.
Is 200 euro per maand aan boodschappen (inclusief dingen als douchegel, wasmiddel etc) realistisch?
en 100 per maand aan kleding? (mijn nieuwe jas betekent een kwartaal niks anders kopen
Hoeveel geef je nu uit en hoeveel denk je te gaan besparen/extra uitgeven? Als je ING hebt kan je het met TIM laten berekenen, hoeveel je afgelopen maanden hebt uitgegeven aan verschillende categorien.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Is 200 euro per maand aan boodschappen (inclusief dingen als douchegel, wasmiddel etc) realistisch?
en 100 per maand aan kleding? (mijn nieuwe jas betekent een kwartaal niks anders kopen
Het is een mooi streven.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat zou wel moeten lukken maar ik zou wel een reserve achter de hand houden voor uitschieters.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Via zo'n tussenpersoon? Je hebt wel van die lui die dat deden geloof ik, even opzoeken. Wel weer duurder danquote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef loveli het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een paar schoenen dat op Zappos te koop is in NL toegestuurd kan krijgen? Ze verzenden alleen naar de VS en Canada.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:07 schreef neen het volgende:
[..]
Via zo'n tussenpersoon? Je hebt wel van die lui die dat deden geloof ik, even opzoeken. Wel weer duurder dan
Dit dacht ik
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit naar boer zoekt vrouw gekeken. And proud of it.
Ik vind dat TIM zo'n oplichterijquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoeveel geef je nu uit en hoeveel denk je te gaan besparen/extra uitgeven? Als je ING hebt kan je het met TIM laten berekenen, hoeveel je afgelopen maanden hebt uitgegeven aan verschillende categorien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, mijn bestedingspatroon is elke maand wel hetzelfde (namelijk teveel prullaria geocht)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind dat TIM zo'n oplichterijHet is om inzicht te krijgen in je financien, maar je moet er wel voor betalen
Betalen? Is gewoon gratis toch? Tenminste, ik heb nog niets voor betaald hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, mijn bestedingspatroon is elke maand wel hetzelfde (namelijk teveel prullaria geocht)
.
Edit: ah het eerste jaar is het gratis. En ik mag voor ze hopen dat ze dan niet 2011 als nieuw jaar rekenen. Maar wilde het toch al afsluiten, weet nu wel hoeveel ik uitgeef en dat ding kan niet omgaan met storten naar je eigen rekening.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mja.......die vlokken hebbie wel bij 3 van de 4 maaltijden gegeten.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met vlokken
T: 2 boterhammen met vlokken
L: 2 boterhammen met vlokken
D: rijst, kip, ui, zoetzure saus, gegrilde groenten uit de oven (courgette, cherrytomaatjes, rode ui, paprika etc met rozemarijn)
Op de vlokken na niet zo heel slecht.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Mja.......die vlokken hebbie wel bij 3 van de 4 maaltijden gegeten.
O, die vond ik ook zo spannend! En ik was stiekem fan van de boze stiefmoeder, die vond ik als kind fascinerend, griezelig mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef neen het volgende:
Disney's sneeuwwitje is nu op tv!
Vroeger vond ik die eng dus deed ik stiekem m'n ogen dicht![]()
Ik had geen ander broodbeleg in huisquote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Mja.......die vlokken hebbie wel bij 3 van de 4 maaltijden gegeten.
Behalve niet al teveel geld, heb ik ook geen tijd om te shoppen dus dat komt wel goed denk ik :-)quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
100 euro kleding is te doen, maar dan moet shoppeb niet je hobby zijn.. (Ja sale blabla maar uiteindelijk geef je dan toch veel uit)
[..]quote:
Dan heb je per keer 200-300 euro te besteden. Dan koop je de ene keer laarzen en de andere keer een jas. + wat shirtjes, jurkjes etc.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[..]
Behalve niet al teveel geld, heb ik ook geen tijd om te shoppen dus dat komt wel goed denk ik :-)
Ik winkel denk ik 1x per 2 á 3 maanden..
Ja die stiefmoeder is damn sexyquote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die vond ik ook zo spannend! En ik was stiekem fan van de boze stiefmoeder, die vond ik als kind fascinerend, griezelig mooiEn Sneeuwwitje was een stom kind met een enge hoge stem, vooral in de liedjes. En net keken we Annie Hall (aanrader!), en daar vertelt Woody Allen ook dat hij juist op de stiefmoeder viel!
Ja, ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dan heb je per keer 200-300 euro te besteden. Dan koop je de ene keer laarzen en de andere keer een jas. + wat shirtjes, jurkjes etc.
Moet wel goedkomen dan! Ik koop denk ik 1 a 2x per jaar schoenen en een jas 1x per 2 jaar ofzo :-)
nou het budget is geregeld, nu nog een styliste, wie biedt
Als ik de lampen heb opgehangen en nieuwe eetkamerstoelen heb ga ik wel net zo'n filmpje maken als wat jij toen had, dat was leuk!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
Kan je ook iets als Tim doen als je bij de rabo zit?
Merel heb je al fotos van je huis? ik ben zo benieuwd!
Hmm, op otto.nl en wehkamp.nl heb ik wel eens spijkerbroeken gekocht die ongeveer 30 euro waren. Anders moet je daar eens kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleding... schoenen.. bah
Zoek al een jaar naar een spijkerbroek maar ik heb ook wel nog en hoger dan 30E ga ik niet
Weekendje weg in een luxe hotelletje, theater of lekker eten, daar gaat mijn geld heen
Ik vind dit een wat gekke reactie, tenminste ik ga ervanuit dat het (oa) op mij slaat?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een maandsalaris per jaar aan kleding besteden, jeetje....![]()
Ik vind het hier heel leuk met jullie, maar soms snap ik niet zo goed waarom. ..
Ik ben zo anders dan sommigen hier.
Maar ook gelijk met anderen.![]()
Kringloop.
![]()
En Marktplaats voor schoenen.![]()
Eenieder een geweldig 2011 gewenst!
200 E is ook wel heel erg veel...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef neen het volgende:
Ik droom wel eens dat ik 200 euro heb om gewoon vrij uit te kunnen geven.
Dat wat Cali zegt. Ik zie er graag leuk uit, ik kan het betalen, dan is er toch niets mis mee?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat gekke reactie, tenminste ik ga ervanuit dat het (oa) op mij slaat?
Ik kom hier vragen wat een realistische schatting is voor kledinguitgaven. Mijn eigen schatting van 100 is nergens op gebaseerd, daarom wilde ik ook feedback. Je kan het hier mee eens zijn, of zeggen dat je meer of minder uitgeeft. Jij geeft blijkbaar veel minder uit.
Maar om dan te zeggen dat je hierdoor niet snapt wat je leuk vindt aan ons![]()
Ik voel me wat 'afgekeurd' ofzo. Ook al zou ik wel 100 euro per maand uitgeven, en zou het een maand salaris zijn en zou jij dat niet doen, dan moet ieder dat toch voor zich weten? Dat je het er niet mee eens bent, maakt me niet uit, maar die afkeurende smiley erbij vind ik zo veroordelend. (maar ik weet niet of dat mijn interpretatie is van die smiley)
Dat hangt er natuurlijk van af hoe hoog je salaris isquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een maandsalaris per jaar aan kleding besteden, jeetje....![]()
Wehkamp had voorheen lange & korte maten. Ik heb altijd de korten nodigquote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik kan nooit goekope spijkerbroeken vinden in mijn lengtemaat, op de een of andere manier zijn goedkope spijkerbroeken altijd kort
Ook wel een beetje op het mijne denk ik. Ik heb deze maand echt heel veel aan kleding uitgegeven.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef loveli het volgende:
Cali, ik gok dat het eerder betrekking heeft op iemand met mijn bestedingspatroon dan het jouwe. Tsja, de een doet aan troosteten, de ander aan troostshoppen.
Ben het op zich wel deels met VMW eens, maar ik gedraag me er niet naar. Verder doe ik er niemand kwaad mee volgens mij, dus ik zal er wel mee doorgaan. Ik hou van kwalitatief goed voer, kwalitatief goede lingerie en kwalitatief goede schoenen. De laatste 2 liefst wel in de uitverkoop of ver onder de winkelprijs van eBay.
ik heb 4 fietsenquote:
Ach, dat moet toch kunnen? Als je het geld ervoor hebt, waarom niet. Soms is dat gewoon lekker <3quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op het mijne denk ik. Ik heb deze maand echt heel veel aan kleding uitgegeven.
zijn mijn korte pootjes toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik kan nooit goekope spijkerbroeken vinden in mijn lengtemaat, op de een of andere manier zijn goedkope spijkerbroeken altijd kort
Kan een hele dikke auto kopenquote:
Hihihi ^^quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb 4 fietsen![]()
Moet je eens indenken wat ik allemaal aan bandenplak-spullen verbruik, extra sloten, en andere assecoires. benzine zou goedkoper zijn
Eindejaarsbonus, plus een gala op komst en geen jurk om aan te trekken (althans, geen passende) plus schoenen die kapot waren gegaan. Soms komt het allemaal in 1 x hé. Normaliter geef ik wel wat minder uit per maand.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach, dat moet toch kunnen? Als je het geld ervoor hebt, waarom niet. Soms is dat gewoon lekker <3
Nou, lekker toch danquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eindejaarsbonus, plus een gala op komst en geen jurk om aan te trekken (althans, geen passende) plus schoenen die kapot waren gegaan. Soms komt het allemaal in 1 x hé.
Bij mij zijn ze dan nog te langquote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
zijn mijn korte pootjes toch nog ergens goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |