de remake, ook van Haneke, heeft Naomi Watts!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
Funny games is een briljante film, wel het origineel van Haneker uiteraard.
Die probeerde ik laatst te kijken. Ter inspiratie horror opgezocht op imdb, deze film binnegehaald, aangezet... Ja hoor, slechte Amerikaanse remake. Allesbehalve eng.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:38 schreef Smeich het volgende:
Ik vond de remake ook erg geslaagd!
Laat ik nog even een duit in het spreekwoordelijke zakje doen:
fokking eng: Shutter
Ja, ik probeer vaak ook het origineel te kijken, hierbij faalde ik gewoon. Mja, misschien ook beter. Was een horroravondje met daarbij ook mensen die van alles schrikken en gillen, dus deze minder enge versie was misschien wel een betere keuze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef Smeich het volgende:
Ja, zoals vaker dien je het origineel te kijken, uit ThailandIk weiger, zoals vaker, de remake dus ook te bekijken. Hetzelfde geldt voor The Eye, ook al speelt Jessica Alba in de remake
Over het algemeen juist een reden om zo'n film te kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is toch een film uit de jaren '80.
Quarantine zoog, ondanks Jennifer Carpenter, inderdaad stierenkloten vergeleken met 't origineel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
doe maar gewoon het origineel REC en het vervolg REC2
Ik moet toegeven dat de Verbinskiremake van The Ring niet tegenviel. Maar dat is inderdaad (samen met Csarpenters The Thing, overigens) een zeldzame uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef Smeich het volgende:
Ja, zoals vaker dien je het origineel te kijken, uit ThailandIk weiger, zoals vaker, de remake dus ook te bekijken.
Hmz. Ok dan, ik geef de Thaise versie nog een kans.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Smeich het volgende:
Dat moet inderdaad gezegd worden! Ik had eerst Ringu gekeken, zat er helemaal klaar voor..helemaal opgehemeld door vrienden van mij uit Indonesië die Ringu zo verdomd eng vonden... nee, dat vond ik dus niet..wellicht was ik te hyped-up om het zo maar te noemen. The Ring (remake) vond ik inderdaad goed te doen ja. Maar mensen, ga Shutter kijken! Zie net ook dat er een eigen topic voor was gemaakt back in the days
SHUTTER: Een Thais Griezelfestijn
"All we are saying...."quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz. Ok dan, ik geef de Thaise versie nog een kans.
In huis, ook nog niet aan toegekomen. Zoveel films, zo weinig tijd...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef Smeich het volgende:
Zeker doen!
Kent iemand The Loved Ones? Lijkt mij wel een aparte leuke film
Hij is al eerder langsgekomen in dit topic, maar omdat dat alweer even geleden is: Session 9.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef casper019 het volgende:
the loved ones is een coole film, moet je zeker kijken!!
the shutter uit 2004 ookal gezien is inderdaad een toffe film!
als iemad nog meer toffe horror films weet/ik zoek echt een goeie horror
en geen gore horror
Net eerste secondes van de trailer gezien, lijkt me cool!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:02 schreef Telecaster het volgende:
Overigens, ik ben er nog niet aan toegekomen maar ik heb hoopgevende verhalen gehoord over Heartless.
Ach, Australië heeft ons eveneens het meer dan prima "Wolf Creek" geschonken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Eerste 10 min van the loved ones gezien. Valt me mee zeg. Hoofdpersoon is prima. Dat het Australisch is helpt ook denk ik, geen Amerikaans gezever over 'prom' enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shitbrick op 21-01-2011 09:34:40 ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef shitbrick het volgende:
Ik ben nu A L'interieur aan het kijken en film keek lekker weg maar ik ben nu aangekomen op een punt dat ik eigenlijk niet meer verder wil kijken. Niet vanwege de gore ofzo maar gewoon omdat ik dit zo'n geknutsel vindt:En heb je de film nog afgekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Een juweeltje in mijn optiek, een naargeestig verhaal dat erg langzaam op gang komt, wat na het einde toe steeds vreemder en gekker begint te worden.quote:De rustige Trelkovsky (gespeeld door Polanski zelf) huurt een appartement in Parijs. Daar blijkt de vorige huurster geprobeerd te hebben zelfmoord te plegen. Trelkovsky ontmoet haar vriendin (Adjani) in het ziekenhuis en krijgt er een relatie mee. Zijn goede gevoelens over zijn nieuwe woonplaats beginnen langzaam te verdwijnen als hij het gevoel krijgt dat zijn hospita en de buren proberen hem eenzelfde lot te laten nastreven als de vorige huurster.
Ah ja. Ik kende 'm onder de Engelse titel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen week voor 't eerst de klassieker Le locataire gezien van Polanski.
Ja, vandaag net afgekeken. Einde was inderdaad vrij grof maar had al een aardig vermoeden dat iets in die trend stond te gebeuren. Wel weer een paar rare stukken in de laatste 10 minutenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En heb je de film nog afgekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een goede rauwe Franse horrorfilm maar met enkele moeilijk te onderbouwen stukken erin. Ook lang niet zoveel indruk achtergelaten als Martyrs. Die film heeft me nog dagenlang beziggehouden nadat ik hem had gekeken. Die kon ik op een gegeven moment ook bijna niet meer aanzien. Heb enkele stukken gefastforward.....
Ik vond A LInterieur meer te vergelijken met Haute Tension waarbij ik de laatste nog net iets beter vond omdat deze niet zoveel onlogische stukken in zich had.
Nu 3 Franse horrormovies gezien en moet zeggen dat die Fransen het toch wel heel goed doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |