ff opgezocht, die van 2009quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hebben we 't dan over 't origineel of de recente remake?
Verrassend genoeg: 't origineel is beter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:56 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ff opgezocht, die van 2009
O dan kijk ik die ook wel n keertje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Verrassend genoeg: 't origineel is beter.
Niet Carpenters beste, maar redelijk te doen. Al was het maar om James Woods elk decor stuk te zien knagen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef casper019 het volgende:
ik zoek een leuke horror voor vanavond
http://www.moviemeter.nl/film/2276
vampuires uit 1998
kan iemand mij vertellen of dat wat is?
Dat is meer een komedie. Maar als je Bad Taste kon waarderen zal deze er zeker ook wel ingaan.quote:
Oncomfortabel, oncomfortabel.quote:
Potdomme ja. Maar sterke film verder, hoge instapdrempel dat dan weer wel.quote:
*Juist* door de hoge discomfortfactor een sterke film.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Potdomme ja. Maar sterke film verder, hoge instapdrempel dat dan weer wel.
Klopt, zag toen ik poste dat we al een dikke 150 posts verder warenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Juist* door de hoge discomfortfactor een sterke film.
(Zij het geen horror, natuurlijk, en daarmee dus een beetje buiten dit topic vallend.)
No worries, een goede film is een goede film natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Klopt, zag toen ik poste dat we al een dikke 150 posts verder waren
ja die vond ik iets te.. beetje te viesquote:
Blijft "Zombie Nightmare" over.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef casper019 het volgende:
[..]
al gezien, maar das zeker een topper!
Dat is toch een film uit de jaren '80.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Blijft "Zombie Nightmare" over.
En hoe!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is toch een film uit de jaren '80.
Maar Martyrs werd in het begin van dit topic ook onder horror geplaatst, terwijl het naar mijn mening juist een mooi dramafilm is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Juist* door de hoge discomfortfactor een sterke film.
(Zij het geen horror, natuurlijk, en daarmee dus een beetje buiten dit topic vallend.)
Drama... de meeste horrorfilms zijn niet echt komisch inderdaad, maar dat maakt het niet meteen een drama! Denk aan de gore, en het monster dat dat meisje ziet als ze zichzelf steekt. Dat zijn toch typische horrorelementen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar Martyrs werd in het begin van dit topic ook onder horror geplaatst, terwijl het naar mijn mening juist een mooi dramafilm is.
Want gore staat gelijk aan horror.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Haque het volgende:
[..]
Drama... de meeste horrorfilms zijn niet echt komisch inderdaad, maar dat maakt het niet meteen een drama! Denk aan de gore, en het monster dat dat meisje ziet als ze zichzelf steekt. Dat zijn toch typische horrorelementen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |