Die vond ik eng, zelfs toen ik 15 wasquote:
Martyrs is niet echt geschikt voor een filmavondje met vrienden..quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Martyrs en [REC], Franse en Spaanse troep.
als zombie film idd 28 days later OF het origineel van The Dawn of the Deadquote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
a l'interieur
[rec]
28 Days later
The mist
Cloverfield
Dat einde van The Mistquote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
a l'interieur
[rec]
28 Days later
The mist
Cloverfield
die vond ik ook eng dat weekendje in center parks met alle kanalen. ik was 11-12 ofzo dus ik film 1 erop zetten. kon hem niet uitzetten omdat ik het zo spannend vondquote:
Hij is natuurlijk geen man ofzo, domme doos.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Haque het volgende:
Serieus, the last house on the left NIET KIJKEN. Houd je dikke trauma's aan over, verkrachtingscene's enzo.
Boek einde was anders, was idee van regisseur en stephen king vond het beter dan boekeindequote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindes van Stephen King boeken (en films) zijn altijd nogal.. vreemd
Oprotten, ik ben ook geen wijf.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk geen man ofzo, domme doos.
Maar Stephen King vond zijn eigen Shining ook beter dan de Kubrick versie, dus ik dicht hem geen enorm gevoel voor goede films toequote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
[..]
Boek einde was anders, was idee van regisseur en stephen king vond het beter dan boekeinde
Lol, die film was eerder een parodie dan een echt horrorfilm, wel vermakelijk, dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Drag me to hell?
Ik vond dat ook niet echt een film waar ik blije gevoelens aan over hield
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Haque het volgende:
Serieus, the last house on the left NIET KIJKEN. Houd je dikke trauma's aan over, verkrachtingscene's enzo.
Idd, als je daar al een trauma aan overgehouden hebt dan moet je vooral niet deze kijken:quote:
Goed punt.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar Stephen King vond zijn eigen Shining ook beter dan de Kubrick versie, dus ik dicht hem geen enorm gevoel voor goede films toe
Is mijn inziens een heel ander soort film. Ik ken hem niet maar het lijkt meer gore dan rape.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Idd, als je daar al een trauma aan overgehouden hebt dan moet je vooral niet deze kijken:
Omdat ik verkrachtingsscene's erg vind ben ik gay? ohja, wat een argument. Jij fapt zeker ook op de tunnelscene in irreversiblequote:
ok...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:23 schreef HAL9000S het volgende:
Veel plezier. Mijn favouriete horror aller tijden, en ik heb er behoorlijk wat gezien.
Nou nee. A serbian film breekt zo'n beetje met alle denkbare taboes, denk aan verkrachting, incest, necrofilie, pasgeboren baby's doodneuken etc. Dus een beetje een combinatie van gore en rape, zeg maar het exploitation genre in optima forma en sommige scene's zijn behoorlijk realistisch neergezet, doen niet onder voor de rape scene in last house on the left.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Haque het volgende:
[..]
Is mijn inziens een heel ander soort film. Ik ken hem niet maar het lijkt meer gore dan rape.
Dat is ook niet het doel van die film.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
[..]
ok...
*zet op lijstje*
maar ik denk niet dat ik er van genieten...
dat is dus 1 film die ik niet hoef te zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nou nee. A serbian film breekt zo'n beetje met alle denkbare taboes, denk aan verkrachting, incest, necrofilie, pasgeboren baby's doodneuken etc. Dus een beetje een combinatie van gore en rape, zeg maar het exploitation genre in optima forma en sommige scene's zijn behoorlijk realistisch neergezet, doen niet onder voor de rape scene in last house on the left.
Dan denk ik niet dat ik die ga kijken neequote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nou nee. A serbian film breekt zo'n beetje met alle denkbare taboes, denk aan verkrachting, incest, necrofilie, pasgeboren baby's doodneuken etc. Dus een beetje een combinatie van gore en rape, zeg maar het exploitation genre in optima forma en sommige scene's zijn behoorlijk realistisch neergezet, doen niet onder voor de rape scene in last house on the left.
Die moet ik zienquote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wtf... over martyrs, ik lees op wiki dat de amerikaanse remake van de makers van twilight komt en dat ze kristen stewart als hoofdrolspeelster willen...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat is ook niet het doel van die film.
...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:32 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
[..]
Wtf... ik lees op wiki dat de amerikaanse remake van de makers van twilight komt en dat ze kristen stewart als hoofdrolspeelster willen...
Hollywood :'-)
Ik zou het ook niemand aanraden, alleen als je benieuwd bent hoe ver men kan gaan in dat soort dingen. En dan nog is het geen prettige filmervaring, maar is dat nou niet de bedoeling van het kijken naar een horror flick?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]
dat is dus 1 film die ik niet hoef te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rec. vind ik de beste horror van de laatste tijd (Als je dat Spaanse geschreeuw negeert)[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
* schudt teleurgesteld het hoofd *quote:Op zondag 2 januari 2011 17:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
@ telecaster, ik denk dat men het over de remake heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |