Die vond ik eng, zelfs toen ik 15 wasquote:
Martyrs is niet echt geschikt voor een filmavondje met vrienden..quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Martyrs en [REC], Franse en Spaanse troep.
als zombie film idd 28 days later OF het origineel van The Dawn of the Deadquote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
a l'interieur
[rec]
28 Days later
The mist
Cloverfield
Dat einde van The Mistquote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
a l'interieur
[rec]
28 Days later
The mist
Cloverfield
die vond ik ook eng dat weekendje in center parks met alle kanalen. ik was 11-12 ofzo dus ik film 1 erop zetten. kon hem niet uitzetten omdat ik het zo spannend vondquote:
Hij is natuurlijk geen man ofzo, domme doos.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Haque het volgende:
Serieus, the last house on the left NIET KIJKEN. Houd je dikke trauma's aan over, verkrachtingscene's enzo.
Boek einde was anders, was idee van regisseur en stephen king vond het beter dan boekeindequote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindes van Stephen King boeken (en films) zijn altijd nogal.. vreemd
Oprotten, ik ben ook geen wijf.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk geen man ofzo, domme doos.
Maar Stephen King vond zijn eigen Shining ook beter dan de Kubrick versie, dus ik dicht hem geen enorm gevoel voor goede films toequote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
[..]
Boek einde was anders, was idee van regisseur en stephen king vond het beter dan boekeinde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |