Beide.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wakker worden van kus is dus doorn en niet sneeuw?
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik eet niet uit een zak.
Ik heb 3 verschillende dingen in een bakje gedaan. Vetloos gebrande pinda's, Borrelnootjes Poesta en Lays Bolognese.
Maar ik ben er al weer bijna doorheen.
Ik ben al bijna het huisdier van MissB.
Beidequote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
allebei tochquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee allebei worden ze wakker van een kusquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is een man. Dan kan je het hem toch niet kwalijk nemen.quote:
Ja, lastig op het moment, zit behoorlijk in een dipje, vooral door de financiėn. Verder gaat het met kleine man nog steeds niet zoals het zou moeten, maar gelukkig gaat het contact met ex een stuk beter, hoewel ik wel een beetje huiverig ben voor hoe lang..quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Hoe is het verder met je dan? Op het financiėle na, want daar kan ik je sowieso niet mee helpen
Echt welquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is een man. Dan kan je het hem toch niet kwalijk nemen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Lastig he lezen met waterige oogjes
Jij moet nodig een dochtertje krijgenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
Waarvoor mijn excuses.
Mijn geheugen laat me in de steek
Dat zal de tijd leren. Wel fijn dat er iig iets de goede kant op gaat. Als ik je ergens mee kan helpen, m'n pm box staat openquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lastig op het moment, zit behoorlijk in een dipje, vooral door de financiėn. Verder gaat het met kleine man nog steeds niet zoals het zou moeten, maar gelukkig gaat het contact met ex een stuk beter, hoewel ik wel een beetje huiverig ben voor hoe lang..
Je drinkt gewoon te weinigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
Waarvoor mijn excuses.
Mijn geheugen laat me in de steek
Ooh, dat bedoelde ik niet. Zo dik ben ik niet hoor, een aantal mensen kunnen dat wel bevestigen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Big is niet dik! Hij is breed, het is meer anabolenbig
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Cue_ het volgende:
Rival; soms lijken sprookjes, als je ze samenvat, nog wel eens op elkaar
Man, jij bent een latquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat bedoelde ik niet. Zo dik ben ik niet hoor, een aantal mensen kunnen dat wel bevestigen.
Toen je nog wel oog had voor cultuur!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
zijn ook allemaal dingen die ik als kind gezien heb.. Weetje, vroegah toen ik nog jong was
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat bedoelde ik niet. Zo dik ben ik niet hoor, een aantal mensen kunnen dat wel bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |