A winning concept bedoel jequote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Flappekz het volgende:
Ik hou het gewoon bij Cardiotrainer. Doet alles wat ik wil, en ik ben er super tevreden over. Why change a winning team?
Wat was er ruk aan?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb nu eenmaal Runkeeper gebruikt en dat ging niet soepel.... als de volgende keer ook ruk is ga ik Cardiotrainer testen.
Voor mensen die nog de buikspiertjes willen trainen; ab workout (app) . Vijf minuten per dag... goed resultaat aldus de spierpijn in mijn buik
Mja, dat is schijnbaar nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? 2 hardloop topics? ook 1 in Lif.
anyway, ben begonnen met Evyeen sport mp3 speler bij de bart smit voor 12 euro en schoenen heb ik al
Ik moet zeggen dat ik toch meer gecharmeerd ben van Runkeeper itt Runtastic..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Cardiotrainer en ik zijn een team
Dat denk ik ook altijd, maar op de dag zelf is het vaak een ander verhaalquote:
Hij liep vast juist toen ik klaar was met mijn work out.... gelukkig stond in zijn geheugen de gegevens nog opgeslagen. Dus dat moet ik nog even een keer testen. Het kan ook zijn omdat ik mjn mp3 speler ook aan had staan dat hij iets is gaan 'fucken'.quote:
lijerquote:
Ook op de dag zelf denk ik nogquote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar op de dag zelf is het vaak een ander verhaal![]()
Ging weer moeizaam vandaag. Volgens mij loop ik toch lekkerder aan het eind van de middag als ik al veel in beweging ben geweest
Ga ik voortaan ook doen. Scheelt toch een hoop inderdaad. Mijn hele ochtend staat nu ook in het teken van een half uur hardlopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben volgens mij ook een eind-vd-middagloper. 's Ochtends ben ik teveel tijd kwijt (eten, laten zakken, tussendoor komt me niks uit handen, lopen, douchen) en dus ga ik nu ook om een uur of 17 lopen. Als ik thuis kom, lekker douchen en dan koken en eten.
Ja, niet normaalquote:Op maandag 10 januari 2011 12:01 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ga ik voortaan ook doen. Scheelt toch een hoop inderdaad. Mijn hele ochtend staat nu ook in het teken van een half uur hardlopen.
Al 4 maandenquote:Goed dat je zo gemotiveerd bent in ieder geval
Super he. Net een rondje gewandeld in de lunchpauze en voor het eerst sinds lange tijd had ik weer zoiets van 'hm, ik zou nu best m'n renschoenen aan willen hebben!'.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef DarkElf het volgende:
net gelopen, en wat een heerlijk weer is het ervoor
Buikspier oefeningen ook goed voor als je af wil vallen? Had gelezen dat je dan juist spieren "traint" en dus dikker wordt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb nu eenmaal Runkeeper gebruikt en dat ging niet soepel.... als de volgende keer ook ruk is ga ik Cardiotrainer testen.
Voor mensen die nog de buikspiertjes willen trainen; ab workout (app) . Vijf minuten per dag... goed resultaat aldus de spierpijn in mijn buik
Spieren zijn zwaar dus dat klopt wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef Yrck het volgende:
[..]
Buikspier oefeningen ook goed voor als je af wil vallen? Had gelezen dat je dan juist spieren "traint" en dus dikker wordt.
Als je je spieren traint, dragen deze spieren na een training nog vrij lang bij aan de vetverbranding in je lichaam...dus wat dat betreft krijgt je lichaam een boost. Als bijtraining is lichte krachttraining (lage gewichten, veel herhalingen) zeer aan te radenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Spieren zijn zwaar dus dat klopt wel.
Al is dat voor mij geen issue
Schattigquote:Op maandag 10 januari 2011 18:16 schreef neen het volgende:
Wat is/is er een voordeel van Runtastic tov Runkeeper? Ik blijf denk ik bij Runkeeper tenzij er heul grote voordelen zijn, vrienden gebruiken ook Runkeeper nml dus zitten we bij elkaar in een street team en kunnen we doen wie het meeste/snelste heeft gelopen ofzo
Die lui hebben dit jaar nog helemaal niet gelopenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schattig.
Dus hop hop, ga weer eens lopen! Je laat je vrienden toch niet winnen?!.
Goed bezig!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef neen het volgende:
[..]
Die lui hebben dit jaar nog helemaal niet gelopendus eigenlijk heeft dat alleen in theorie zin.
Ik heb btw gisteren nog gelopen, dit jaar nu 4x en morgen weer een klein rondje
Bij mij bij les 1 zit ik iedere keer rond de 15. Zou ik dat volhouden of zal ik toch proberen rustiger aan te doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef Dos37 het volgende:
Dankzij runtastic ben ik er wel achter dat ik soms veel te snel loop. De stukjes met het hardlopen gaan soms met 14-15 KM per uur.
Je moet in principe nog kunnen praten tijdens het hardlopen. Dan ben je goed bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij mij bij les 1 zit ik iedere keer rond de 15. Zou ik dat volhouden of zal ik toch proberen rustiger aan te doen?
Dan neem ik aan dat meezingen met de liedjes ook goed isquote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Je moet in principe nog kunnen praten tijdens het hardlopen. Dan ben je goed bezig
Kanquote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat meezingen met de liedjes ook goed is
Ik durf nooit mee te zingen, bang dat mensen dan denken: "Hey, als je nog mee kunt zingen ga je nog maar wat harder!"quote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat meezingen met de liedjes ook goed is
Mja iddquote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik durf nooit mee te zingen, bang dat mensen dan denken: "Hey, als je nog mee kunt zitten ga je nog maar wat harder!"
Fijne muziek is wel essentieel trouwens.
Hoeft niet per se in sync met mijn hardloopritme te zijn, hoor. Ik luister naar best wel zweverige muziek tijdens het hardlopen (Amazing Gracequote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja iddIk ben nog altijd op zoek naar de perfecte muziek..
Wat leuk en lief dat je naar mijn naam luistert tijdens het hardlopen!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se in sync met mijn hardloopritme te zijn, hoor. Ik luister naar best wel zweverige muziek tijdens het hardlopen (Amazing Grace). Als ik het niet vergeet, ga ik morgen even knallen op Firestarter, dat lijkt me best een lekker loopnr
.
Ik was bij Run 2 Day geweest. Iets aan de prijs maar kreeg wel de indruk dat ik serieus geholpen werd.quote:
Mja, wat moet je anders doen in zo'n topic?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef jack4ya het volgende:
Wel een apart topic eik.
Iedereen plaatst zijn mind-fart waar vervolgens nauwelijks iemand op reageert.
Doe het zelf ook hoor.
't Is gewoon lekker om even te kunnen blaten dat je lekker gelopen hebt, aangezien je omgeving dat op een gegeven moment wel zat is. (De mijne wel ten minste)
Mwah, toch ook wel om tips te krijgen of gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef jack4ya het volgende:
Wel een apart topic eik.
Doe het zelf ook hoor.
't Is gewoon lekker om even te kunnen blaten dat je lekker gelopen hebt, aangezien je omgeving dat op een gegeven moment wel zat is. (De mijne wel ten minste)
Dan zou ik mooi bij Runkeeper blijven, raak je misschien ook weer gemotiveerd als je even geen zin hebt om te lopen maar je ziet dat je vrienden wel hebben gelopenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:16 schreef neen het volgende:
Wat is/is er een voordeel van Runtastic tov Runkeeper? Ik blijf denk ik bij Runkeeper tenzij er heul grote voordelen zijn, vrienden gebruiken ook Runkeeper nml dus zitten we bij elkaar in een street team en kunnen we doen wie het meeste/snelste heeft gelopen ofzo
Dat vind ik wel het grootste voordeel van het delen van mijn runs op Facebook, dat de loopmensen elkaar daarin opzoeken en motiveren. Heb toch wel een stuk of 8 vaste lopers om aan op te trekken.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef jack4ya het volgende:
Wel een apart topic eik.
Doe het zelf ook hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |