Dit dus, mensen die hun profielen nu allemaal opzeggen zijn van die vervelende hipsters die bands ook niet meer leuk vinden als ze populair worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef retorbrapi het volgende:
Social media zijn handig, alleen sommige mensen draven er te ver in door.
Ja, ho, Hyves was qua gebruik een ramp zodat ik er uberhaupt nooit kwam, en toen de Telegraaf zijn piemol erin wilde prikkon was de lol er helemaal af en trok ik er daar gewoon de stekker uit.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus, mensen die hun profielen nu allemaal opzeggen zijn van die vervelende hipsters die bands ook niet meer leuk vinden als ze populair worden.
Dit is een apple-bash-topic? Dat had ik niet uit de OP gehaald, maar ok I'll play ball:quote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef illusions het volgende:
Ook in dit Apple bashtopic zal ik weer opkomen voor de rechten van de appelhaters.
mag ik jouw CU2?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus, mensen die hun profielen nu allemaal opzeggen zijn van die vervelende hipsters die bands ook niet meer leuk vinden als ze populair worden.
Deze post maakt het topic. Slotje.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Raqualad het volgende:
Iets willen hebben omdat het van een bepaald merk is
Iets haten omdat het van een bepaald merk is
Elke mp3-speler iPod noemen
Een onderscheid maken tussen mp3-speler en iPod omdat iPod iets aparts zou zijn
Het huis niet uitgaan zonder een bericht op Twitter te zetten
Mensen
Met die eeuwige vragenlijstquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef kikoooooo het volgende:
In before Ofylus2 die over Raymond Spanjar begint
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Seam het volgende:
[..]
MAAR EEN iPod KAN OOK FILMPJES AFSPELEN!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Raqualad het volgende:
kk autist!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:
ik heb alleen MSN een samsung star, ben ik nu autistisch?
en hoe kleed jij je danquote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat noemt men Hipsters. Mannen die claimen hetero te zijn maar zich niet zo kleden/gedragen.
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tegenwoordig zingen ze ook:
[ afbeelding ]
Fags
Van oorsprong wel, maar al sedert de jaren 80 niet meer te herkennen als dusdanig.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:42 schreef Roces18 het volgende:
wat is vpro? een of andere gristelijke omroep?!?
Klopt, totdat ze té afhankelijk werden van rijksinkomsten en dus hun oren meer lieten hangen naar de dominante politieke stroming onder ambtenaren die verantwoordelijk zijn voor de uit te keren centjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef rubje het volgende:
Ik dacht dat de VPRO altijd een beetje wat PowNed nu is toen was.
Vooral irritant om dat bij emails te zetten, "verstuurd vanaf mijn [iPhone/BlackBerry]". Nou en?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:34 schreef TimKuik het volgende:
Of van die kankerkneuzen die iPhone ipv telefoon zeggen.
Verstuurd vanaf mijn iPhone![]()
Die regel ging er als eerste uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:35 schreef z3bra het volgende:
[..]
Vooral irritant om dat bij emails te zetten, "verstuurd vanaf mijn [iPhone/BlackBerry]". Nou en?
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Raqualad het volgende:
Iets willen hebben omdat het van een bepaald merk is
Iets haten omdat het van een bepaald merk is
Elke mp3-speler iPod noemen
Het huis niet uitgaan zonder een bericht op Twitter te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |