abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90746109
Hoi,

Een topic voor alles dat te maken heeft met vriendschap.
Zowel mooie ervaringen als minder leuke ervaringen :)

x
pi_90746156
TS begint! ;)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90746214
Hoi TS, vriendjens worden?
pi_90746251
Misschien zelf maar eens starten met een eerste post :)

Ben zelf iemand die probeert voor iedereen goed te doen en er zijn voor anderen.
Soms krijg je daar echt heel veel voor terug, maar andere keren ben ik heel erg teleurgesteld in mensen waar ik meer van had verwacht. Vooral op kritieke momenten dan.

Maar vrienden die er voor je zijn is iets heel moois waar ik toch zorg voor probeer te dragen :)
pi_90746300
heb wel veel vrienden en vriendinnen maar ben denk ik wel de sterkste. :7
hey ik ben tim
pi_90746417
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef tim-elzinga het volgende:
heb wel veel vrienden en vriendinnen maar ben denk ik wel de sterkste. :7
zijn wij vriendjes tim? :@
pi_90746520
Hmm.. Kan precies geen quote meer zetten, maar FreezePop ik sta open voor nieuwe vriendschappen ^^ :p
pi_90746547
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef paarsekousjes het volgende:
Hmm.. Kan precies geen quote meer zetten, maar FreezePop ik sta open voor nieuwe vriendschappen ^^ :p
:D
pi_90746629
Ik ben zelf altijd heel soft geweest en mensen hebben daar helaas misbruik van gemaakt. Ik betaalde altijd en speelde als taxi, stond altijd meteen klaar voor ze enzo. En zelf kreeg ik er niets voor terug. Ik heb die mensen dus ook achter mij gelaten en weet nu wel beter. Was een rottijd en nu ook bijna geen vrienden, maar ik denk zelf wel dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Op naar nieuwe vrienden zoeken! :P
pi_90746659
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik ben zelf altijd heel soft geweest en mensen hebben daar helaas misbruik van gemaakt. Ik betaalde altijd en speelde als taxi, stond altijd meteen klaar voor ze enzo. En zelf kreeg ik er niets voor terug. Ik heb die mensen dus ook achter mij gelaten en weet nu wel beter. Was een rottijd en nu ook bijna geen vrienden, maar ik denk zelf wel dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Op naar nieuwe vrienden zoeken! :P
:W
pi_90746711
Veel succes!!

Bij mij is het vooral vaak zo dat mijn vrienden er wel voor mij willen zijn, maar het op de een of andere manier toch altijd weten te verpesten.. Ze zitten wel met mij in, maar doen precies vaak het omgekeerde van waar ik nood aan heb?
pi_90746840
Of je hebt een pot als vriendin die verliefd op jou is en jij daar Totaal Niet geinteresseerd in ben..

Ook achter gelaten :r

Ik heb niks tegen die mensen, maar ze moeten niet jaloerse gedrag vertonen en de hele tijd daarover praten, bah. Ik had altijd een luisterend oor, maar hun dus bijna nooit. Onderbrak mij altijd en begon weer over hun zelf te praten.. Beetje egocentrisch ook. Blij dat ik van ze af ben!
pi_90747166
Laten we stoppen met haten #5 And I love her/him

Het grote liefdes vriendentopic.
pi_90747216
Vrienden forever!!
pi_90747761
Vriendschap is een illusie.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_90747937
Vrienden leer je in moeilijke tijden kennen
pi_90748094
En daarna zijn ze meestal weg.
pi_90748167
Degene die blijven en laten zien dat ze er voor je zijn dat zijn de echte vrienden :Y De rest kennissen en daarom heeft men ook niet echt veel echte vrienden
pi_90748493
Is ook niet nodig toch? Al is het er maar 1.
pi_90748884
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Afketser het volgende:
Is ook niet nodig toch? Al is het er maar 1.
Ja inderdaad, de mensen die trouwens vaak zeggen dat ze een boel vrienden hebben , die verwarren kennissen met vrienden :Y
pi_90751961
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja inderdaad, de mensen die trouwens vaak zeggen dat ze een boel vrienden hebben , die verwarren kennissen met vrienden :Y
Een vriend is voor iedereen iets anders...
Voor de een is iemand waarmee die 1x per maand een biertje drinkt al een goede vriend, voor een ander is een vriend iemand waarmee je alles moet kunnen delen en geen geheimen voor hebt.
Dus ik ben het niet met je eens, iemand kan naar eigen mening best heel veel vrienden hebben als die mensen onder zijn definitie van het woord vrienden vallen.
  zondag 2 januari 2011 @ 17:27:57 #22
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90752052
Echte vriendschap hoef je niet te onderhouden.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zondag 2 januari 2011 @ 17:37:40 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90752545
(inclusief clicheclip)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_90754411
Ik geloof niet dat vriendschap een illusie is. Het kan wel verwateren en ondertussen leer je nieuwe mensen kennen. En sommige vriendschappen zijn sterker dan andere, maar dat wil niet zeggen dat je niks aan die 'zwakkere' vriendschappen kan hebben.
En ik geloof erin dat bepaalde vriendschappen zullen blijven duren!
of dat nu waar is of niet.. Je kan maar beter genieten van de vriendschappen waar je op dit moment iets aan hebt.
Met de gedachte dat vriendschap een illusie is kom je toch niet ver denk ik.
Of ik zou er toch niet ver mee komen want als je daarin gelooft kan je dus geen vrienden hebben en zonder mijn vrienden zou ik niet kunnen leven.
Zelfs de vrienden die soms dingen doen die mij heel erg kwetsen zou ik niet willen missen!
pi_90754819
paarsekousjes....hmmm

de drieling is er niet zo te zien, ben jij de vervanger?
pi_90755572
De drieling? weet ni waar jet over hebt :)
pi_90755636
^O^ Ok...dat hoop ik dan maar
  zondag 2 januari 2011 @ 18:47:30 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90755854
Ik heb een vriend waarbij ik zelfs op de kleuderspeelzaal gezeten heb. Ken die dus al vanaf mijn 3e :D

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Of je hebt een pot als vriendin die verliefd op jou is en jij daar Totaal Niet geinteresseerd in ben..
_O- wel schattig, weer eens wat anders dan het 'broertje' dat je toch leuk blijft te vinden

Shalimar, jij dacht ook al aan een stuk grapefruit :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90755999
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb een vriend waarbij ik zelfs op de kleuderspeelzaal gezeten heb. Ken die dus al vanaf mijn 3e :D

[..]

_O- wel schattig, weer eens wat anders dan het 'broertje' dat je toch leuk blijft te vinden

Shalimar, jij dacht ook al aan een stuk grapefruit :P
Haha, tja na alle appels, kersen en pindas was het eens tijd voor wat afwisseling :s)
pi_90757420
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Inderdaad, of zelfs mensen die ze regelmatig spreken vallen onder hun vriendengroep :O
pi_90772773
Vriendschap..

Hmm ja..
Wat ik altijd zeer jammer vind is dat wanneer iemand een vriend of vriendin heeft de vrienden worden vergeten.
En dan word er geroepen: 'Ja dat is normaal dat komt wel weer terug!'
Maar dat komt niet terug..

Vreselijk jammer.
pi_90773052
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Haha, tja na alle appels, kersen en pindas was het eens tijd voor wat afwisseling :s)
oh mijn God. Stopt het dan nooit?

OT: Ik vind heel veel mensen heel sympathiek en daar wil ook ik goede vrienden mee worden, maar ergens heb ik dan soms het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben.
Bijv, een vriend van mij die homo is, hij is zo lief en sympathiek, en hij vindt mij ook aardig enzo en we kunnen goed met elkaar opschieten, maar soms krijg ik dan het gevoel dat ik stomme opmerkingen maak, of durf ik niet goed mezelf te zijn, of in een groep: heb ik het idee dat andere mensen elkaar leuker vinden.......
Of dat we niet genoeg dingen samen doen, dat mensen het druk hebben met zichzelf, dat je geen leuke dingen weet te verzinnen....
  maandag 3 januari 2011 @ 00:07:08 #33
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_90774636
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Afketser het volgende:

[..]

Inderdaad, of zelfs mensen die ze regelmatig spreken vallen onder hun vriendengroep :O
Duidelijk dus dat iedereen een hele andere perceptie heeft van vriendschap.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_90775525
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef Shalimar het volgende:
^O^ Ok...dat hoop ik dan maar
Krijg ik nog meer uitleg over die drieling of niet? :p
Vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd ^^
pi_90776680
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef paarsekousjes het volgende:

[..]

Krijg ik nog meer uitleg over die drieling of niet? :p
Vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd ^^
Grapefruitthee, amouretvin en peanutbutterjelly, zoek topics op van deze users en wie weet snap je wat ik bedoel

Succes
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:39:45 #36
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90856202
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')