zijn wij vriendjes tim?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef tim-elzinga het volgende:
heb wel veel vrienden en vriendinnen maar ben denk ik wel de sterkste.
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef paarsekousjes het volgende:
Hmm.. Kan precies geen quote meer zetten, maar FreezePop ik sta open voor nieuwe vriendschappen ^^ :p
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik ben zelf altijd heel soft geweest en mensen hebben daar helaas misbruik van gemaakt. Ik betaalde altijd en speelde als taxi, stond altijd meteen klaar voor ze enzo. En zelf kreeg ik er niets voor terug. Ik heb die mensen dus ook achter mij gelaten en weet nu wel beter. Was een rottijd en nu ook bijna geen vrienden, maar ik denk zelf wel dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Op naar nieuwe vrienden zoeken!
Ja inderdaad, de mensen die trouwens vaak zeggen dat ze een boel vrienden hebben , die verwarren kennissen met vriendenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Afketser het volgende:
Is ook niet nodig toch? Al is het er maar 1.
Een vriend is voor iedereen iets anders...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de mensen die trouwens vaak zeggen dat ze een boel vrienden hebben , die verwarren kennissen met vrienden
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Of je hebt een pot als vriendin die verliefd op jou is en jij daar Totaal Niet geinteresseerd in ben..
Haha, tja na alle appels, kersen en pindas was het eens tijd voor wat afwisselingquote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb een vriend waarbij ik zelfs op de kleuderspeelzaal gezeten heb. Ken die dus al vanaf mijn 3e
[..]
wel schattig, weer eens wat anders dan het 'broertje' dat je toch leuk blijft te vinden
Shalimar, jij dacht ook al aan een stuk grapefruit![]()
Inderdaad, of zelfs mensen die ze regelmatig spreken vallen onder hun vriendengroepquote:Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de mensen die trouwens vaak zeggen dat ze een boel vrienden hebben , die verwarren kennissen met vrienden
oh mijn God. Stopt het dan nooit?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Haha, tja na alle appels, kersen en pindas was het eens tijd voor wat afwisseling
Duidelijk dus dat iedereen een hele andere perceptie heeft van vriendschap.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Afketser het volgende:
[..]
Inderdaad, of zelfs mensen die ze regelmatig spreken vallen onder hun vriendengroep
Krijg ik nog meer uitleg over die drieling of niet? :pquote:
Grapefruitthee, amouretvin en peanutbutterjelly, zoek topics op van deze users en wie weet snap je wat ik bedoelquote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef paarsekousjes het volgende:
[..]
Krijg ik nog meer uitleg over die drieling of niet? :p
Vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |