lekkerquote:
Omdat ik voldoe aan m'n eigen verwachtingen?quote:
Begon met pijn op mijn borst. En dat werd erger. Ik dacht nachtje pitten en was wel over. Maar om half 6 in de ochtend werd alleen maar erger. Dus heeft hubbie me naar de huisartsenpost gebracht. Ik heb een longonsteking opgelopen.quote:
Maar dat is Q in die clipquote:
Heb je zo'n mooi design ding?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
Die kabelgoot, is dat trouwens voor tussen je tv en een kastje in of echt om je kabels weg te werken?
Voor dat laatste is dit nietsIk heb hem nu tussen mijn tv en mijn tv meubel in
En staat geweldig.
Ik kan het redelijk verbergen,maar ook ik ben regelmatig onzekerquote:
Ik heb hier, ff tellen 15 snoeren en 2 stekkerdozen liggen, die moeten allemaal pleitte. En dan wil ik nog een kleine onder mn bureau maken (ff denken hoe, want die is van glasquote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
Die kabelgoot, is dat trouwens voor tussen je tv en een kastje in of echt om je kabels weg te werken?
Voor dat laatste is dit nietsIk heb hem nu tussen mijn tv en mijn tv meubel in
En staat geweldig.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik kan het redelijk verbergen,maar ook ik ben regelmatig onzeker
Oh, jeetje. Nu aan de antibiotica? Of hoe gaat dat als je zwanger bent.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Begon met pijn op mijn borst. En dat werd erger. Ik dacht nachtje pitten en was wel over. Maar om half 6 in de ochtend werd alleen maar erger. Dus heeft hubbie me naar de huisartsenpost gebracht. Ik heb een longonsteking opgelopen.
Nee omdat jij jij bentquote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik voldoe aan m'n eigen verwachtingen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Begon met pijn op mijn borst. En dat werd erger. Ik dacht nachtje pitten en was wel over. Maar om half 6 in de ochtend werd alleen maar erger. Dus heeft hubbie me naar de huisartsenpost gebracht. Ik heb een longonsteking opgelopen.
Fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij ook man! Goed gevierd het nieuwe jaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet maar happy new year gozer
Oh beterschap babequote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja design dingquote:
Dan is deze nietsquote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier, ff tellen 15 snoeren en 2 stekkerdozen liggen, die moeten allemaal pleitte. En dan wil ik nog een kleine onder mn bureau maken (ff denken hoe, want die is van glas).
Dus voor tegen mn bureau zou het kunnen
En welke les heb ju nu geleerd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij O&N gevierd in een gekkenhuis?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook man! Goed gevierd het nieuwe jaar?
En dit is hem:
[ afbeelding ]
Design ding dusquote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja design ding
http://www.muurbeugel.nl/(...)+%b1+500mm+zi/3166/0
Deze heb ik gekochtEn zal van de week eens een foto maken hoe het hier staat
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke les heb ju nu geleerd?
Blij dat ik geen drinken in m'n mond hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Tokkies!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dit is hem:
[ afbeelding ]
Ja erg goed feestje waar ik was. Hele nacht gedanst heb er spierpijn vanquote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef El_Matador het volgende:
En dit is hem:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |