Nou nee hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je Singles vol gaat spammen met babypics he
Vloek jij altijd in de kerk?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je Singles vol gaat spammen met babypics he
Ik heb echt een hele mooie gekochtquote:Op zondag 2 januari 2011 15:04 schreef PeuRac het volgende:
oh, ik ga iets heel ergs zeggen, maar is de ikea nog open, ik wil een kabelgoot hebben
Ik doe meequote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die het jaar wel happy beginnen
designsucker meldt!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele mooie gekochtVia internet. Kost wat, maar past precies
Puur genieten!quote:
Van jou had ik dat happen nou niet verwacht babequote:
Ff zoeken of ik nog kan vinden waar ik hem heb gekochtquote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
designsucker meldt!welke heb je gekocht?
t was een vervolg op gisteren avondquote:Op zondag 2 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik natuurlijk alleen als je die MI die je hebt uitlegt
Ziekenhuis?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Tally het volgende:
Ik begon 2011 met mijn hoofd boven de pot. En later in het ziekenhuis![]()
Niet zoals 2011 zou moeten beginnen maar ach, erger kan niet!!
what happend?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Tally het volgende:
Ik begon 2011 met mijn hoofd boven de pot. En later in het ziekenhuis![]()
Niet zoals 2011 zou moeten beginnen maar ach, erger kan niet!!
Ik wel van mezelfquote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou had ik dat happen nou niet verwacht babe
Ik was niet stomdronkenquote:
Gek mensquote:
lekkerquote:
Omdat ik voldoe aan m'n eigen verwachtingen?quote:
Begon met pijn op mijn borst. En dat werd erger. Ik dacht nachtje pitten en was wel over. Maar om half 6 in de ochtend werd alleen maar erger. Dus heeft hubbie me naar de huisartsenpost gebracht. Ik heb een longonsteking opgelopen.quote:
Maar dat is Q in die clipquote:
Heb je zo'n mooi design ding?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
Die kabelgoot, is dat trouwens voor tussen je tv en een kastje in of echt om je kabels weg te werken?
Voor dat laatste is dit nietsIk heb hem nu tussen mijn tv en mijn tv meubel in
En staat geweldig.
Ik kan het redelijk verbergen,maar ook ik ben regelmatig onzekerquote:
Ik heb hier, ff tellen 15 snoeren en 2 stekkerdozen liggen, die moeten allemaal pleitte. En dan wil ik nog een kleine onder mn bureau maken (ff denken hoe, want die is van glasquote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
Die kabelgoot, is dat trouwens voor tussen je tv en een kastje in of echt om je kabels weg te werken?
Voor dat laatste is dit nietsIk heb hem nu tussen mijn tv en mijn tv meubel in
En staat geweldig.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik kan het redelijk verbergen,maar ook ik ben regelmatig onzeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |