Gekoppeldquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef Dottey het volgende:
Goedemiddag ^^.
Het niet zo hard lopende maar toch leuke topic : CRE / Show hier je kleine creaties! is vol..
nu heb ik nieuw deeltje aangemaakt omdat ik de sluitpost had en het toch stiekem wel een erg leuk topic is om te delen en ideeen op te doen..
CRE / Show hier je kleine creaties! #2 zelfgemaakte creatieve uitspattingen
De OP is al een beetje naar topic reeks aangepast.. maar hij linkt nog niet door naar het vorige topic en het oude naar het nieuwe.. mijn vraag is dan ook: zou dat kunnen?
alvast bedankt
ohw ik dacht toch echt dat ik dat had gedaan.... silly mequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gekoppeld.
Volgende keer niet klikken op 'nieuw topic' maar klikken op 'open nieuw deel'.
Natuurlijk mag datquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:05 schreef Charged het volgende:
Vraagje,modelbouw mag hier ook?
Is er al ooit iets mee gedaan,kan het niet zo snel terugvinden namelijk.
Oke,erg bedankt..ik ga even de fotospelonken in van m'n pc en zal in de loop van het weekend voor iets moois zorgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat![]()
CRE / Modelbouw Dit is een topic met bouwplannen, kwam ik toevallig tegen, wie weet heb je er ooit nog wat aan.
Open gerust een nieuw topic!
Oeh dat klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:23 schreef Charged het volgende:
[..]
Oke,erg bedankt..ik ga even de fotospelonken in van m'n pc en zal in de loop van het weekend voor iets moois zorgen.
Och nee hoor,ben gewoon een amateur liefhebber wat dat betreft,heb het vroeger graag gedaan en sinds een paar jaar geleden opnieuw ontdekt en sindsdien wat foto's genomen..ik zit erg verlegen om sommige technieken qua shading en zulks en het bied rust in de vingers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |