ik ben momenteel in contact met iemand die inderdaad billing boats plannen heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef Iridal het volgende:
Jammer dat je geen plannen hebt voor boten. Ja, je hebt ze wel, maar niet de schaal modellen a-la Billing Boats. Die vindt ik dan weer leuk.
alle ideeen zijn welkom, wat zou u er zoal aan veranderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:14 schreef Iridal het volgende:
Das wel aardig weer. Heb ze jaren gebouwd, ben ermee gestopt, en wil ze nu weer gaan bouwen
Ik ga het in de gaten houden, je site
Enne.. probeer er iets mooiers van te maken? Meer aantrekkelijk?
't Is een idee hoor, misschien ben ik wel een zeikerd
bedankt voor je bericht, ik ga dit meenemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:21 schreef Iridal het volgende:
U? nee man, ik ben gewoon jij hoor
Ik zou bijvoorbeeld bij de modellen een korte omschrijving geven wat het exact is, bijvoorbeeld Beginners/Medium/Gevorderd. Bouwtijd erbij aangeven in uren, iets meer info.
Verder vind ik de directe links naar fora irritant. Denk dat het aardiger is om zelf een korte samenvatting van de fora te geven, met een linkje erbij naar het uiteindelijke forum.
Files zou ik zelf gaan hosten ipv. mediafire. Ziet er wat aardiger uit in mijn ogen.
Vliegtuigen zou ik wat meer onderverdelen in dubbeldekker/schouderdekker/hoogdekker/laagdekker.
Dat soort aanpassingen....
ik maak alvast een begin, sommigge delen van de site zijn nu offlinequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef Iridal het volgende:
Succes! Ik heb je site bij mijn favorieten staan, ik ga het in de gaten houden
En tja, bouwtijd is natuurlijk lastig aan te geven, de een is handiger en sneller dan de ander. Maar een indicatie is altijd goed.
Het is qua gereedschap wel mogelijk, maar voor het bouwmateriaal moet je toch echt naar de modelbouwzaak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Nemephis het volgende:
Er staan leuke modellen tussen. Heb je ook foto's van wat je zelf al hebt gemaakt?
Kun je zo'n model van jouw site met huis-tuin-en-keuken middelen maken?
Ik heb deze net gemaakt, maar die is van plastic
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp kun je dat depron toch gewoon bij bouwzaken halen? (ondervloeren voor laminaat)quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef aragorn5824 het volgende:
[..]
Het is qua gereedschap wel mogelijk, maar voor het bouwmateriaal moet je toch echt naar de modelbouwzaak.
Mooi model trouwens!
Foto's heb ik zo niet bij de hand, op het modelbouwforum staan er wel een paar van mij (ook een filmpje trouwens)
Het depron wat in de bouwmarkt te koop is breekt wat sneller.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kun je dat depron toch gewoon bij bouwzaken halen? (ondervloeren voor laminaat)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |