quote:You have been banned from Fear.FM with the following reason: <capest> you are gay hahah fear fm sucks
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Koepert het volgende:
Ik ga net naar de fear.fm website (luister de webplayer, wilde ff kijken wat er nu op was...
Zie ik dit in een 'tekstballon' staan midden bovenaan de site
[..]
Oh nee, de site doet t ook wel... maar eerste keer naar t adres gaan, staat dat tussen de rest van de berichten op de sitequote:
Oké.. Kon het net ook al niet vinden. Luister ook nooit radio of Fear FM dus dacht zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh nee, de site doet t ook wel... maar eerste keer naar t adres gaan, staat dat tussen de rest van de berichten op de site
Maar t staat er inmiddels niet meer, en uiteraard geen screenshot gemaakt...
oh jonge verrekte pancakequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben ook niet op defqon, ik heb al lang en breed tickets voor awakeningsfestival..
Er is wel iemand met die reden gebanned (de enigste gebande persoon ook). Dat was iemand die zat op te chat daar mee te zieken en zei dat. 1 van de admins was het toen zat (niet ik) en heeft hem toen gebanned met dat als reden. Het vage is, als jij die persoon niet bent zou je dat absoluut niet te zien mogen krijgen :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Koepert het volgende:
Ik ga net naar de fear.fm website (luister de webplayer, wilde ff kijken wat er nu op was...
Zie ik dit in een 'tekstballon' staan midden bovenaan de site
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze Defqon 2 weken naar achter verplaatsenquote:
Dan zou ik t zijn zonder zelf door te hebben ...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef StM het volgende:
[..]
Er is wel iemand met die reden gebanned (de enigste gebande persoon ook). Dat was iemand die zat op te chat daar mee te zieken en zei dat. 1 van de admins was het toen zat (niet ik) en heeft hem toen gebanned met dat als reden. Het vage is, als jij die persoon niet bent zou je dat absoluut niet te zien mogen krijgen :p
Dat lieptie in de chat te roepen ofzo, ik weet het niet precies :p is ook al weer een aantal weken terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan zou ik t zijn zonder zelf door te hebben ...
K zit zelden op fear.fm en al helemaal niet op t forum...
Wel wazige reden voor n ban trouwensof is de reden dan dat ie dat gezegd heeft tegen iemand?
quote:Today I had a good day in the studio! The new track is finish .. (bethooven track) . I did a new kick with the virus c! Sound good!!
29 Januari naar oa. Zatoxquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zatox heeft eindelijk weer eens een nieuwe kick gemaakt![]()
Werd wel eens tijd want op die "Raw Kik" was ik al een tijdje uitgekeken...
@DJZATOX
[..]
Nee,die zijn me nog ff te duur, en een kameraad van me heeft ook draaitafels, dus kunnen we mooi platen uitwisselen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
draaitafels nog wel; geen cd-spelers?
Inderdaad. Overduidelijk 'Brennan is in tha house.'quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is goed, vocal is lekker old skool, maar dan die melodie![]()
* 16meter gaat het onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingen
(Nee maar serieus dus dit)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:50 schreef Djahani het volgende:
Hardstyle
Beste Hardstyle DJ > Headhunterz > Willem Rebergen > Nederlands
Melodie kon beter ja, maar ruim gecompenseerd door de vocals, lekker nummertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is goed, vocal is lekker old skool, maar dan die melodie![]()
quote:Hijs best goed te doen. Beetje "Qlimax" achtige sound om het zo maar te omschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |