je kent me niet irlquote:Op zondag 2 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat eigenlijk niet zo goed
Ja, maar dat gaat dus niet doorquote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij zou iets met grotten e.d. doen toch vandaag? Jammer... Wandelen is ook lekker
Nee, dat kloptquote:
Stomquote:Op zondag 2 januari 2011 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus niet door
dan maar de stad in.. ben alleen aan het twijfelen of ik de hond moet meenemen
toch wel fijn dat jij alles meldt, kan het geluid van mn tv ook weer uitquote:
Zit je nou per ongeluk in de verkeerde SC te posten?quote:
ik las zakquote:Op zondag 2 januari 2011 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga de zaak maar eens poetsen![]()
laters
Succes!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Poets zequote:Op zondag 2 januari 2011 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
JF schuldquote:Op zondag 2 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kloptMaar vanwege je beroep enzo kan ik me niet voorstellen dat jij geen extravert persoon bent
Maar wie weet kom ik daar ooit nog eens achter
[..]
Stom
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik post wel de standen in sets... Minder last
Ja, nou ja, ik weet niet of je het doorhebt, maar het sluit zeg maar alles behalve aan op de gespreksstofquote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik post wel de standen in sets... Minder last
hij wist waar het was maar het was al gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoezo kon het dan niet doorgaan?
De eerste wat?quote:
nou dit is minder irritant dan 30 keer posten over een regenpakquote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet niet of je het doorhebt, maar het sluit zeg maar alles behalve aan op de gespreksstofDus wat minder mag best ja
Oh, da's wel balen en stomquote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wist waar het was maar het was al gedaan
kwestie van verkeerd kijken
ik kijk wat ajaxied kijktquote:
Niet ruzieenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dit is minder irritant dan 30 keer posten over een regenpak
Dat ben ik met je eens, dat regenpak was ik ook meer dan zatquote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dit is minder irritant dan 30 keer posten over een regenpak
kutopmerkingen posten ookquote:Op zondag 2 januari 2011 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet ruzieenZorgt voor slecht imago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |