Altijd spannend wat er in zitquote:
myraelaquote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn geld van mijn weekje uitzendwerk. yay.
morgen begint bij mij ook weer die zooiquote:
Toch een voordeel van een kut inkomen, geen aangifte te hoeven doenquote:
kut inkomen.....quote:Op zondag 2 januari 2011 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch een voordeel van een kut inkomen, geen aangifte te hoeven doen
WW en verder niet veel aan te geven gehadquote:
quote:
ik heb dit jaar toch weer een aardig bedrag bij elkaar geharktquote:Op zondag 2 januari 2011 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WW en verder niet veel aan te geven gehad
Ja, dat is lekker makkelijk aangifte doenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WW en verder niet veel aan te geven gehad
Mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dit jaar toch weer een aardig bedrag bij elkaar geharkt
Heeft het toch nog een voordeelquote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk aangifte doenHeb ik ook
Ik moet nog maar eens zien hoeveelquote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dit jaar toch weer een aardig bedrag bij elkaar geharkt
ik PM je helemaal nietquote:
Je bent wel oud, maar ik heb je recent nog gesprokenquote:
dat was vorig jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent wel oud, maar ik heb je recent nog gesproken
Ja, preciesquote:
Idd, lang geledenquote:
Da's echt vet lang geleden man!quote:
preciesquote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's echt vet lang geleden man!
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
er gaat hier iets mis met mijn PC![]()
even maar een extra virus scan doen
waarom nietquote:
ik knik gewoon met mijn hoofd uit medelijdenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik knik gewoon met mijn hoofd uit medelijden
Wanneer ben je mod?quote:
laters giertjequote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga er weer vandoor terug naar huis
Doei moppiequote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Giertje het volgende:
Bis Later Giertjequote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Giertje het volgende:
gisteren nog zitten kijkenquote:
BBC2 West - Chisnallquote:Op zondag 2 januari 2011 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren nog zitten kijken
op welke zender is het nou?
De conference?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef Trevland het volgende:
Ik ben op oudejaarsavond iets helemaal vergeten te kijken
ik hou van holland?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef Trevland het volgende:
wat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef Trevland het volgende:
Wat is dat?quote:
quote:Dinner for One (ook wel bekend als Der 90. Geburtstag) is een komische sketch die in de jaren '20 van de twintigste eeuw geschreven werd voor het theater door Lauri Wylie. De sketch wordt nog regelmatig in theaters opgevoerd. De sketch heeft in de loop der jaren verschillende varianten gekend, maar de kern van het verhaal blijft in de meeste gevallen hetzelfde.
De bekendste versie van de sketch is die met de Britse acteurs Freddie Frinton en May Warden in de hoofdrollen. Deze versie werd in 1963 door de Duitse omroep Norddeutscher Rundfunk opgenomen voor televisie, en is sindsdien onder andere in Duitsland en Oostenrijk een vast onderdeel geworden van de televisieprogrammering op oudejaarsavond. De sketch werd hierdoor één van de meest herhaalde programma's ooit. De televisieversie duurt 18 minuten. Opvallend is dat Dinner for One een van de weinige programma's op de Duitse televisie is dat niet is nagesynchroniseerd maar nog gewoon Engels gesproken. Freddie Frinton vroeg hier specifiek om toen hij akkoord ging met een opname van de sketch. Voor die kijkers die wat minder goed zijn in Engels wordt de sketch ingeleid door presentator Heinz Piper, die in het Duits kort uitlegt waar de sketch om draait en een vertaling geeft van de twee bekendste zinnen uit de sketch: "Same procedure as last year?" en "Same procedure as every year".
dat is met die butler die als maar zatter wordtquote:
Kijk zelf maar, flauwe Engelse humorquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is met die butler die als maar zatter wordt
vooral dat hij elke keer bijna over dat berevel valtquote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk zelf maar, flauwe Engelse humor![]()
[..]
die ja, echt 1 keer per jaar leuk
Juist die keren dat hij er niet over struikeltquote:Op zondag 2 januari 2011 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral dat hij elke keer bijna over dat berevel valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |